Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Volgende
Bericht Geplaatst op 01 nov 2012 19:02 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Datum: 27-04-2012
Tijden: 12:00 - 00:00
Minimumleeftijd: 16

http://www.rebirth-festival.nl/
Bericht Geplaatst op 01 nov 2012 19:03 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Natuurlijk aanwezig! Thuis wedstrijdje. 5 min lopen!
Bericht Geplaatst op 01 nov 2012 19:34 
 

Aanwazig! Anders wel dag 2 xd
Bericht Geplaatst op 01 nov 2012 19:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zeer waarschijnlijk aanwezig.
Bericht Geplaatst op 01 nov 2012 19:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waarschijnlijk ook weer aanwezig, vorig jaar goed naar m'n zin gehad. ^^
Bericht Geplaatst op 01 nov 2012 21:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Doe maar voor of na Masters :(
Bericht Geplaatst op 01 nov 2012 21:13 
 
Hardtraxx Veteran

Wil hier zeker naar toe! Goede verhalen over gehoord!
Bericht Geplaatst op 01 nov 2012 21:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heel mss dat ik hier weer heen ga, vorig jaar last minute tickets gescoord voor de helft van het geld en rond een uurtje of 5 gegaan. Was erg leuk moet ik zeggen, maar de laatste tijd ben ik niet meer zo van de hardstyle.

EDIT: nvm ik zie nu pas dat het op dezelfde dag als MOH is, dan is de keuze snel gemaakt! :D
Bericht Geplaatst op 01 nov 2012 22:07 
 
Hardtraxxer

wordt het 3e jaar achter elkaar nu, top feest :thumbup:
Bericht Geplaatst op 01 nov 2012 22:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zelfde dag als Masters net zoals 2 jaar geleden.

Ooit wil ik eerst is hier naar toe en vervolgens naar Masters. Misschien deze keer. :P
Bericht Geplaatst op 01 nov 2012 22:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Optie! ^^
Bericht Geplaatst op 01 nov 2012 22:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

93Wesley93 schreef:
Zelfde dag als Masters net zoals 2 jaar geleden.

Ooit wil ik eerst is hier naar toe en vervolgens naar Masters. Misschien deze keer. :P

gij lust er wel pep van ofniet :P
Bericht Geplaatst op 01 nov 2012 22:53 
 
Hardtraxxer

Ook mijn 3de keer, vast wel aanwezig voorgaande jaren in ieder geval goed vermaakt! :)
Bericht Geplaatst op 01 nov 2012 22:55 
 

Vond afgelopen jaar lang niet meer zo vet als 2011 editie.. twijfel

Het was ook meer een buurtfeest btw
Bericht Geplaatst op 02 nov 2012 12:43 
 
Hardtraxxer

Na afgelopen jaar zeker aanwezig!
Bericht Geplaatst op 02 nov 2012 13:54 
 
Hardtraxx Elite

Deze keer wil ik er wel bij zijn! :D
Bericht Geplaatst op 02 nov 2012 16:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vorigjaar was zeker vet! even kijken wat ik doe! ^^
Bericht Geplaatst op 02 nov 2012 19:07 
 
Hardtraxx Elite

waarschijnlijk ook aanwezig :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 02 nov 2012 21:21 
 

Vik schreef:
Sowieso aanwezig. :)
Bericht Geplaatst op 03 nov 2012 17:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
Vik schreef:
Sowieso aanwezig. :)
Bericht Geplaatst op 04 nov 2012 18:46 
 

MikezDJ schreef:
stefaneke schreef:
Vik schreef:
Sowieso aanwezig. :)


Wordt me 2x vorig jaar was echt ziek :love: Misschien wel een rauwere act meer dan vorig jaar
Bericht Geplaatst op 08 nov 2012 11:50 
 
Hardtraxxer

Datum is gewijzigd naar 30 maart, zie website
Bericht Geplaatst op 08 nov 2012 12:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
Rebirth Festival
Let op! Rebirth Festival zal plaatsvinden op zaterdag 30 en zondag 31 maart 2013! #REBIRTH2013

Even aanpassen.
Bericht Geplaatst op 08 nov 2012 12:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Grendiner schreef:
93Wesley93 schreef:
Zelfde dag als Masters net zoals 2 jaar geleden.

Ooit wil ik eerst is hier naar toe en vervolgens naar Masters. Misschien deze keer. :P

gij lust er wel pep van ofniet :P

Als je je inspanningen goed verdeeld moet het lukken. :P

Iemand die ik ken had dat 2 jaar geleden ook gedaan, toen het ook gelijk viel met MOH, wel 2 uur eerder weggegaan om de laatste bus naar Den Bosch te halen.
Bericht Geplaatst op 08 nov 2012 12:42 
 

Rebirth is eigenlijk altijd met Pasen, vandaar ook de naam Rebirth.
1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten