Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2012 14:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Volgens mij is de naam omdat het de wedergeboorte van het festivalseizoen is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2012 17:47 
 

HE-Fan schreef:
Volgens mij is de naam omdat het de wedergeboorte van het festivalseizoen is.


http://nl.wikipedia.org/wiki/Pasen

Moeilijk he.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2012 17:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat snap ik ook wel. Maar volgens mij heeft de naam ook te maken met dat het festival seizoen weer start.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2012 17:52 
 

En omdat je je na het festival "Herboren" voelt! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2012 17:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nutteloze discussie :sleep:
OT: ik ben er sowieso weer bij!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2012 18:34 
 

Ik ben benieuwd wat voor een avontuur we dit jaar gaan beleven, elk jaar nog een enorm vette partij geweest met de bevolking een paar dorpjes zuidelijker. De kwaliteit is ongekend voor de prijs van het festival.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2012 18:37 
 
Hardtraxx Veteran

Rebirth is gewoon hele dikke shit! Een organisatie die het gewoon snapt. Voor ieder wat wils, dikke show en niet te duur.

En op zondag na t voetbal gewoon de zondag ook nog meepakken, altijd ambiance :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2012 23:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Afgelopen jaar wel een aardig feest, optie. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2012 17:53 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wie zal er voor deze editie weer een dik anthem in elkaar knallen? :)

Hopelijk ben ik er deze editie wel bij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2012 21:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik denk alphaverb. Een van de organisatoren is erg fan van avio.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2012 20:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alpha² dus ook op de line up, lijkt me niet meer dan logisch na dit:
@alphatwins schreef:
Genoteerd ;) RT @RebirthFestival: Zorg dat je het 5 jarig bestaan van @rebirthfestival niet mist! http://bit.ly/T1ESX4 #REBIRTH2013
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2012 23:45 
 

HE-Fan schreef:
Ik denk alphaverb. Een van de organisatoren is erg fan van avio.

Tomba :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2013 23:36 
 

Morgen dus meer info hopelijk...
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2013 23:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vorig jaar kwam 9 januari de Line-Up, dus verwacht 'm morgen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2013 00:22 
 
Hardtraxx Addict

Dit of Masters, vriendenclub zegt Masters dus nog een kleine twijfel. Veel goede verhalen gehoord over Rebirth vorig jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2013 10:42 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

verplaatst naar 27 april
http://www.rebirth-festival.nl/
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2013 10:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind dat eigenlijk wel een betere datum, komt mij beter uit, de kans op mooi weer is dan ook nog eens veel groter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2013 10:51 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

tegelijk met hardshock wel :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2013 11:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoop snel op nieuws, vorig jaar zo ontzettend vet feest gehad :D
Benieuwd naar de line-up/anthem :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2013 11:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jens ‏@Jensvermogen
@RebirthFestival verplaats naar 27 april??

10h Rebirth Festival ‏@RebirthFestival
@Jensvermogen morgen komt alles online :)


Vandaag kunnen we dus alles verwachten :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2013 14:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rebirth Festival viert 5-jarig bestaan op zaterdag 27 april 2012

Wat? Alsnog een andere datum!? Ja mensen, Rebirth Festival vindt plaats op zaterdag 27 april. De organisatie van Rebirth Festival vind het belangrijk om haar trouwe bezoekers de prijs-kwaliteitverhouding te kunnen bieden zoals jullie die van Rebirth Festival gewend zijn. Dit was op de eerdere data helaas niet mogelijk. Vandaar dat Rebirth Festival zich genoodzaakt heeft gevoeld om deze beslissing te nemen.

5 jaar Rebirth Festival - Let's kick off the festival season!
Rebirth Festival bestaat dit jaar 5 jaar en dat gaan we vieren! Je start dit jaar je festivalseizoen op Rebirth met een grotere stage en een vette show. De formule voor Rebirth Festival blijft ongewijzigd: een ijzersterke line-up voor een scherpe prijs. Benieuwd naar de line-up? Deze zal in de week voordat de kaartverkoop start bekend worden gemaakt. Zorg dat je er op tijd bij bent met het kopen van je ticket, vorig jaar was Rebirth Festival in een aantal uren uitverkocht.

Aftermovie 2012 gaat over de 120.000 views
De aftermovie van Rebirth Festival 2012 is inmiddels al meer dan 120.000 keer bekeken, heb jij hem nog gemist? Check hem via de volgende link: http://www.youtube.com/rebirthfestival

Rebirth Anthem 2013
Na de geslaagde anthems in 2011 van Ran-D & B-Front en in 2012 van Alpha² hebben we voor komend jaar weer een geschikte kandidaat kunnen strikken. Hij staat bekend om zijn opzwepende melodieën, strak sound design en dikke reversed bass! In de aanloop naar het evenement krijgen jullie uiteraard meer te zien en te horen.

Kaartverkoop start maandag 28 januari 19.00
Kaarten zijn verkrijgbaar vanaf maandag 28 januari 19.00 uur via www.rebirth-festival.nl.
Als je verzekerd wil zijn van een kaartje, zorg dan dat je er op tijd bij bent. De afgelopen drie edities waren uitverkocht en de afgelopen editie waren de kaarten er zelfs binnen een paar uur allemaal uit.

Social Media
Zorg dat je Rebirth Festival volgt via Twitter #REBIRTH2013, Facebook en zet het feest in je Partyflock-agenda. De updates als eerste in je mailbox? Vergeet je dan niet in te schrijven voor de nieuwsbrief op www.rebirth-festival.nl.

Rebirth Festival: You know where your summer begins! https://twitter.com/#!/rebirthfestival
http://www.facebook.com/rebirthfestival
www.rebirth-festival.nl
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2013 14:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als ik het zo lees zal het anthem dit jaar dus wel door Audiofreq gemaakt worden denk ik.. Ben benieuwd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2013 14:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pecola-tje schreef:
Als ik het zo lees zal het anthem dit jaar dus wel door Audiofreq gemaakt worden denk ik.. Ben benieuwd.

Audiofreq een dikke reversed bass? Sure, hij kan het, maar daar staat hij nou niet echt bekend om...(strak sound design ook niet maar dat terzijde).
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2013 14:44 
 

Beter Zany :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2013 14:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Anonymous schreef:
Beter Zany :D


Dat zou wel een goede zijn ja, ik ben voor! :woot:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten