Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Bericht Geplaatst op 16 apr 2013 17:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aanwezig :D kijk naar een aantal acts echt uit maar een paar boeien me totaal niet.
Bericht Geplaatst op 16 apr 2013 19:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Maby een tip voor de mensen die met de trein gaan bij Blokker dagticket voor 17 euries scheelt een hoop geld tenminste als je reis duurder is dan 17 eu
Bericht Geplaatst op 17 apr 2013 13:09 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

pecola-tje schreef:
Zoveel maakt het weer nou ook weer niet uit op Rebirth, het is toch in een tent.. :P


Tijdens de saaie act's buiten een beetje chillen :P JWT :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 20 apr 2013 10:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Timetable:

12:00 – 13:00 Noisecult
13:00 – 14:00 Da Tweekaz vs Josh & Wesz
14:00 – 14:30 Juized live
14:30 – 15:30 Isaac
15:30 – 16:30 Wasted Penguinz
16:30 – 17:00 Atmozfears live
17:00 – 18:00 Alpha² vs Digital Punk
18:00 – 19:00 Code Black
19:00 – 19:30 Scope DJ live
19:30 – 20:30 Deepack
20:30 – 21:30 D-Block & S-te-Fan
21:30 – 22:00 E-Force live
22:00 – 23:00 Zatox vs Tatanka
23:00 – 00:00 Frequencerz
Hosted by: MC Villain & MC DV8

Vreemde TT
Bericht Geplaatst op 20 apr 2013 11:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik dacht even dat Alpha² en/of Digital Punk misschien wel op een ander feest zouden moeten staan maar ik heb even gekeken en dat is dus niet zo. Gek dat ze zo vroeg staan. En jammer dat Da Tweekaz & Josh & Wesh zo vroeg staan. Waarschijnlijk ben ik er dan nog niet.
Bericht Geplaatst op 20 apr 2013 19:46 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Duruz schreef:
Welke HT-ers kan ik hier tegen het lijf lopen?


Mij ;)

Bij het fouilleren en de beveiliging heel de dag
Bericht Geplaatst op 20 apr 2013 21:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

had liever Alpha² vs Digital Punk op de plek van Dbstf gezien en Da Tweekaz vs Josh & Wesz ook wat later

kan niet meer wachter :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 21 apr 2013 19:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vast feestje voor mij, niet zozeer voor de slechte line up, maar gewoon gezellig los gaan met de groep!
Bericht Geplaatst op 22 apr 2013 22:55 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Waarom worden J&W steevast zo vroeg geboekt?
Bericht Geplaatst op 22 apr 2013 23:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Timetable klopt niet veel van haha, nu wel stiekem hopen op een stevig setje van DBSTF :)
Ik ben er in ieder geval weer bij, vermaak me hier altijd wel met alle bekenden!
Bericht Geplaatst op 23 apr 2013 11:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

waarom altijd dat vreemde timetable...?

Ik denk dat op een festival je nooit een timetable van soft naar zwaar raw moet willen hebben.
want dat zou betekenen dat de rauwe fan's alleen in de avond plezier hebben, en de commerciele fan's overdag.

Je wilt toch een feest maken waar iedereen zich over de hele dag kan vermaken.

En persoonlijk vind ik het op een festival makelijk overswitchuh van stijlen.

Op daydream geeindigd op de house area, en echt niet omdat ze daar nog rauwerder draaide dan de frequencerz hoor :P
Bericht Geplaatst op 23 apr 2013 12:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat hoeft ook niet zozeer, maar enige logische opbouw zou wel mogen.
Als ik tijdens Digital Punk bijv. Oblivion hoor, zit ik niet te wachten om 15min later Code Black - Brighter Day te horen.. :p
Bericht Geplaatst op 23 apr 2013 13:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

pecola-tje schreef:
Dat hoeft ook niet zozeer, maar enige logische opbouw zou wel mogen.
Als ik tijdens Digital Punk bijv. Oblivion hoor, zit ik niet te wachten om 15min later Code Black - Brighter Day te horen.. :p

kunst aan code black om dan zo zijn set in te richten dat jij op het moment van brighter day toch los gaat ;)
Bericht Geplaatst op 23 apr 2013 15:23 
 
Hardtraxxer

Hoop dat het weer toch wel een beetje mee zit zaterdag.. vooruitzichten zijn helaas niet heel positief :/
Bericht Geplaatst op 23 apr 2013 21:27 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

We geven trouwens 5x4 combitickets weg: https://www.facebook.com/Hardtraxx/post ... 6006146019

^^
Bericht Geplaatst op 24 apr 2013 10:52 
 
Hardtraxx Veteran

dennisje030 schreef:
Hoop dat het weer toch wel een beetje mee zit zaterdag.. vooruitzichten zijn helaas niet heel positief :/


Het wordt inderdaad wel een heerlijk festival-weertje :x
Bericht Geplaatst op 24 apr 2013 16:15 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Aaaah hopen dat ik de hardtraxx winactie win want was zoals gewoonlijk weer is te laat met kopen :x
Bericht Geplaatst op 25 apr 2013 13:05 
 
Hardtraxxer

Killeroxxx schreef:
Aaaah hopen dat ik de hardtraxx winactie win want was zoals gewoonlijk weer is te laat met kopen :x



volgens mij staan er genoeg kaartjes te koop, o.a op partyflock!
Bericht Geplaatst op 25 apr 2013 13:17 
 
Hardtraxx Newbie

Klopt zijn er nog genoeg te koop, maatje van me heeft er gisteren ook nog een vip opgehaald voor normale prijs
Bericht Geplaatst op 25 apr 2013 14:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



Dit was vorig jaar zo'n heerlijk kippenvel-momentje. Heb nu alweer zin in zaterdag! ^^
Zie trouwens net pas dat het de 5e editie is, dus ik ben benieuwd wat ze voor ons in petto hebben!
Bericht Geplaatst op 25 apr 2013 17:04 
 
Hardtraxxer

pecola-tje schreef:


Dit was vorig jaar zo'n heerlijk kippenvel-momentje. Heb nu alweer zin in zaterdag! ^^
Zie trouwens net pas dat het de 5e editie is, dus ik ben benieuwd wat ze voor ons in petto hebben!



Ik krijg er nog steeds kippenvel van als ik dat filmpje terug kijk :$
Bericht Geplaatst op 25 apr 2013 17:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja gruwelijk vet was dat zeg!
Bericht Geplaatst op 26 apr 2013 11:26 
 

Leonidas schreef:
Timetable:

12:00 – 13:00 Noisecult
13:00 – 14:00 Da Tweekaz vs Josh & Wesz
14:00 – 14:30 Juized live
14:30 – 15:30 Isaac
15:30 – 16:30 Wasted Penguinz
16:30 – 17:00 Atmozfears live
17:00 – 18:00 Alpha² vs Digital Punk
18:00 – 19:00 Code Black
19:00 – 19:30 Scope DJ live
19:30 – 20:30 Deepack
20:30 – 21:30 D-Block & S-te-Fan
21:30 – 22:00 E-Force live
22:00 – 23:00 Zatox vs Tatanka
23:00 – 00:00 Frequencerz
Hosted by: MC Villain & MC DV8

Vreemde TT


Meen je dit nou? :P
Naar welke feesten ga jij allemaal dan wel niet waar de line-up 'normaler' is?
Bericht Geplaatst op 26 apr 2013 11:26 
 

Sanderson schreef:
waarom altijd dat vreemde timetable...?

Ik denk dat op een festival je nooit een timetable van soft naar zwaar raw moet willen hebben.
want dat zou betekenen dat de rauwe fan's alleen in de avond plezier hebben, en de commerciele fan's overdag.

Je wilt toch een feest maken waar iedereen zich over de hele dag kan vermaken.


Dit.
Bericht Geplaatst op 26 apr 2013 11:27 
 

Duruz schreef:
Welke HT-ers kan ik hier tegen het lijf lopen?


Heb je mijn nummer nog? :cool:
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten