Rebirth kaartverkoop herstart maandag 4 februari om 19.00 uur
De kaartverkoop is gisteren zowel voor jullie als bezoekers en voor ons als organisatie teleurstellend verlopen. We hebben vandaag hard gewerkt om een passende oplossing te vinden. Aanstaande maandag zal de kaartverkoop om 19.00 uur hervat worden in samenwerking met onze nieuwe ticketpartner Paylogic.
Iedereen krijgt opnieuw de kans om hun kaarten voor het early bird tarief aan te schaffen. Deze actie zal net als eerst 24 uur lopen. Er is nog ruim 70% van onze kaarten beschikbaar. De VIP upgrade is gisteren uitverkocht, de zaterdag regular en combi tickets zijn nog wel verkrijgbaar.
Kaarten zijn verkrijgbaar via onze website
www.rebirth-festival.nl en Paylogic.
Belangrijk om te weten:
- Timoco kaarten blijven geldig!
- Timoco ticket wel betaald, maar niet ontvangen of een ander probleem? :
[email protected]- Koop geen kaarten van de zwarte markt, Rebirth Festival gaat hier tegen optreden!
We zien het natuurlijk ook als een enorm compliment dat er gisteren zo ontzettend veel mensen een kaartje voor Rebirth Festival wilde kopen. Bedankt hiervoor en graag tot ziens op Rebirth Festival 2013!