Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2013 20:59 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Kaartverkoop gestopt: betaalde kaarten blijven geldig!!!

In overleg met Timoco hebben wij besloten om de kaartverkoop op dit moment stop te zetten. Timoco is overvallen door de drukte en geeft aan dat zij vanavond geen gepaste oplossing hebben.

Omdat wij iedereen een eerlijke kans willen geven om kaarten te kopen, voelen we ons genoodzaakt de kaartverkoop op een later tijdstip te hervatten. Betaalde kaarten blijven geldig!!!

Verdere info volgt zo snel mogelijk.

De organisatie van Rebirth Festival betreurt deze situatie zeer. We denken dat dit de beste oplossing is op dit moment. Het scheelt jullie een hoop frustratie en we kunnen iedereen op een later tijdstip de kans geven alsnog kaarten voor Rebirth Festival te kopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2013 21:01 
 
Hardtraxxer

pfoee gelukkig, wel bizar dat ze niet zijn voorbereid op zoiets.. je zag dit natuurlijk al van ver aankomen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2013 21:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb betaald (+betaalbevestiging) maar ik kan de tickets niet downloaden. Vage shit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2013 21:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik neem aan dat Timoco dat gewoon uitzoekt en dat je gewoon je kaarten krijgt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2013 21:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2013 21:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Ik neem aan dat Timoco dat gewoon uitzoekt en dat je gewoon je kaarten krijgt.

Ik mag het hopen van wel ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2013 21:22 
 
Hardtraxxer

wat was dit kut zeg, heb nogsteeds geen kaartje en heb ook niks betaald. echt 6 keer uit het betaalscherm gegooid :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2013 21:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
Rebirth Festival
Betaalde kaarten blijven geldig. Heb je al betaald, maar heb je de mail met kaarten nog niet ontvangen, dan zit deze nog in het systeem en dan krijg je deze kaarten dus nog. [email protected] voor meer vragen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2013 21:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
Rebirth Festival
Betaalde kaarten blijven geldig. Heb je al betaald, maar heb je de mail met kaarten nog niet ontvangen, dan zit deze nog in het systeem en dan krijg je deze kaarten dus nog. [email protected] voor meer vragen.


Mooi. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2013 21:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kaarten net gedownload. Dus ik ben aanwezig. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2013 23:19 
 
Hardtraxx Elite

Niet aanwezig kwam erdoor heb voor vrienden kaarten gehaald, maar deze line-up erg jammer! Vond het vorig jaar gewoon een van de vetste feesten van het hele jaar..
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2013 23:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wel treurig dat de eerste paar kaarten alweer aangeboden worden op marktplaats..
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2013 10:09 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Rebirth Festival schreef:
Vanavond maken we bekend wanneer de voorverkoop wordt hervat. We zijn op dit moment met een andere ticketaanbieder in gesprek om alles goed te laten verlopen en iedereen de kans te geven om kaarten te kunnen kopen.

Er zijn nog voldoende kaarten beschikbaar, ga dus niet overhaast kaarten op de zwarte markt overnemen.
De verkoop zal weer starten voor het early bird tarief.

Als je gisteren kaarten besteld en betaald hebt, maar deze nog niet binnen. Neem dan contact op met Timoco: [email protected]
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2013 10:24 
 
Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:
Wel treurig dat de eerste paar kaarten alweer aangeboden worden op marktplaats..

Inderdaad.

Citaat:
2 kaartjes voor 27 april ophalen of verzend bieden vanaf orginele prijs, heb tevens ook nog 2 vip tickets te koop

Zucht. :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2013 11:02 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Gelijk aanpakken als organisatie, net als Q dat deed. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2013 20:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Citaat:
Rebirth kaartverkoop herstart maandag 4 februari om 19.00 uur

De kaartverkoop is gisteren zowel voor jullie als bezoekers en voor ons als organisatie teleurstellend verlopen. We hebben vandaag hard gewerkt om een passende oplossing te vinden. Aanstaande maandag zal de kaartverkoop om 19.00 uur hervat worden in samenwerking met onze nieuwe ticketpartner Paylogic.

Iedereen krijgt opnieuw de kans om hun kaarten voor het early bird tarief aan te schaffen. Deze actie zal net als eerst 24 uur lopen. Er is nog ruim 70% van onze kaarten beschikbaar. De VIP upgrade is gisteren uitverkocht, de zaterdag regular en combi tickets zijn nog wel verkrijgbaar.

Kaarten zijn verkrijgbaar via onze website www.rebirth-festival.nl en Paylogic.

Belangrijk om te weten:
- Timoco kaarten blijven geldig!

- Timoco ticket wel betaald, maar niet ontvangen of een ander probleem? : [email protected]

- Koop geen kaarten van de zwarte markt, Rebirth Festival gaat hier tegen optreden!

We zien het natuurlijk ook als een enorm compliment dat er gisteren zo ontzettend veel mensen een kaartje voor Rebirth Festival wilde kopen. Bedankt hiervoor en graag tot ziens op Rebirth Festival 2013!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2013 20:03 
 
Hardtraxxer

Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2013 19:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
Er werd al een tijdje over gespeculeerd en vandaag maken wij bekend dat SCOPE DJ het Rebirth anthem 2013 gaat maken. Een tipje van de sluier werd al opgelicht, de producer voor het anthem zou bekend staan om zijn opzwepende melodieën, strak sound design en dikke reversed bass. Dit zijn de perfecte ingrediënten voor een eigenzinnig, vrolijk en zomers anthem wat natuurlijk bij Rebirth Festival hoort en wat Scope DJ op het lijf geschreven is!

Meer info over een preview van het anthem en over de releasedatum volgt begin april.

Rebirth Festival: You know where your summer begins!


Bron: FB Rebirth Festival
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2013 21:35 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Scope DJ. Was te verwachten. Maar denk dat het een lekker melodieus liedje kan worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2013 22:54 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Paar weken geleden 2 combi-tickets gewonnen dus aanwezig ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2013 18:09 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Citaat:
Vanaf 5 april iedere vrijdag een warm-up mix om helemaal in de stemming te komen voor Rebirth Festival. Dé start van jouw festivalseizoen.

We trappen af met een set van Noisecult!

Rebirth Festival: You know where your summer begins!


Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2013 22:33 
 
Hardtraxx Veteran

Welke HT-ers kan ik hier tegen het lijf lopen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2013 23:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mij en henkshenk :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2013 15:59 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Aanwezig voor mijn eerste festival van het jaar :thumbsup: :cool: hopen op een beetje goed weer :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2013 16:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zoveel maakt het weer nou ook weer niet uit op Rebirth, het is toch in een tent.. :P
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten