Prima vermaakt op Rebirth!
Kwam binnen tijdens WP en heb toen even op het VIP deck gestaan, zat immers bij de eerste 500 kaarten en wilde even lekker de tent in kijken. Vond de set van WP niet heel denderend, veel van het zelfde naar mijn gevoel. Keek persoonlijk uit naar de set van Atmozfears en heb me daar goed op kunnen vermaken.
Tijdens de set van A2 en DP even wat gaan eten.. achteraf gezien had dit beter tijdens de set van Code Black moeten doen.. wat een zaad uurtje was dat zeg. De set van Scope DJ vond ik ook niet heel spannend.. gelukkig maakte de mannen van Deepack dit alles meer dan goed, heb een uur lang staan genieten!! Vooral Get Hit blijft een pareltje om te horen. Misschien keek ik nog wel het meeste uit naar de set van D-Block&S-te-Fan, ze weten me toch altijd wel te boeien op één of andere manier. Ook hier hebben ze mij persoonlijk niet teleurgesteld.. zelfs nummertjes als Rebel kan ik dan wel waarderen! Ik heb in ieder geval een uur lang genoten om vervolgens door te blijven genieten tijdens E-force! Was alweer een tijdje geleden dat ik hem live heb mogen meemaken en wat ging het een half uur lang los! Niet normaal!
Tijdens de set van Zatox&Tatanka nog een paar lekkere nummers voorbij horen komen maar heb meer gestaan dan bewogen.. als ik eenmaal vermoeide benen krijg is het vaak wel gedaan

Daarna nog een klein half uur meegepakt van Frequencerz en toen was het tijd om naar huis te gaan. Al met al een geslaagd feest!
Waar ik me wel een paar keer flink aan gestoord heb zijn de mensen die veel te ver heen zijn.. Je staat nog net niet je eigen lip op te eten en ondertussen stoot je al voor de 3e of 4e keer in 5 minuten tegen me aan.. Dat word ik snel zat en kan je dus een zetje terug verwachten, ga lekker 10 meter verderop leip staan doen.
+ Setjes van Atmozfears/Deepack/D-Block&S-te-Fan/E-Force!!
+ Ruimte in de tent
+ Geen wachtrij bij de barren
+ Geluid was heerlijk
+ Sfeer was 99% van de tijd goed!
- Aantal mensen die veel te ver heen zijn...
- Die gozer de out ging wat later op de avond, was freaky om te zien. Geen reactie en allemaal rare stuiptrekkingen brrr.. duurde lang voordat de EHBO er was! Dit was ongeveer halverwege in de tent. Gozer viel als een plank om op de grond.
Kortom: Prima vermaakt op het 1e festival van dit jaar!