Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2013 11:52 

Hardtraxx Veteran

Jro_ schreef:
Duruz schreef:
Welke HT-ers kan ik hier tegen het lijf lopen?

Heb je mijn nummer nog? :cool:

Nohhh, staat er niet meer tussen :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2013 11:55 

Hardtraxx Veteran

Heuj! Aanwezig! :P Beter dat dat kutweer heul gauw veranderd.. :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2013 11:58 

Hardtraxx Veteran

Ruubiie schreef:
Heuj! Aanwezig! :P Beter dat dat kutweer heul gauw veranderd.. :thumbdown:

"Morgen valt er nog wat regen in het zuidoosten. In de rest van het land is het de meest van de tijd droog maar wolken houden de overhand. Temperatuur tussen 10 en 12 graden."

Goed te doen denk ik. Kan ook maar beter deze temperatuur hebben, is het in de tent ook goed uit te houden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2013 14:52 

Hardtraxxer

grasveld waar je de auto kan parkeren zal wel 1 grote modderboel zijn morgen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2013 16:38 

Hardtraxx Addict

dennisje030 schreef:
grasveld waar je de auto kan parkeren zal wel 1 grote modderboel zijn morgen xd

Idd. Mooi kut!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2013 23:52 

Hardtraxxer

Met spoed nog opzoek naar een ticket, hoor het graag!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2013 00:44 

Hardtraxx Addict

Murcie schreef:
Met spoed nog opzoek naar een ticket, hoor het graag!

Heb je net een prive bericht gestuurd. Ik ga zo slapen, maar dan regelen we het morgenvroeg even. Ticket kan ik je garanderen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2013 08:46 

Donateur

Zie jullie straks wel
Ik ga der nu heen
Sta bij fouilleren eerst
Geluid en licht is top hebben we gister ggezien en gehoord
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2013 09:04 

Hardtraxx Veteran

Jro_ schreef:
Leonidas schreef:
Timetable:

12:00 – 13:00 Noisecult
13:00 – 14:00 Da Tweekaz vs Josh & Wesz
14:00 – 14:30 Juized live
14:30 – 15:30 Isaac
15:30 – 16:30 Wasted Penguinz
16:30 – 17:00 Atmozfears live
17:00 – 18:00 Alpha² vs Digital Punk
18:00 – 19:00 Code Black
19:00 – 19:30 Scope DJ live
19:30 – 20:30 Deepack
20:30 – 21:30 D-Block & S-te-Fan
21:30 – 22:00 E-Force live
22:00 – 23:00 Zatox vs Tatanka
23:00 – 00:00 Frequencerz
Hosted by: MC Villain & MC DV8

Vreemde TT

Meen je dit nou? :P
Naar welke feesten ga jij allemaal dan wel niet waar de line-up 'normaler' is?

Ik zeg toch vreemde tt, geen vreemde line up. A2 en dp erg vroeg, dbstf erg laat. Tat en zat na eforce?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2013 10:30 

Hardtraxx Newbie

kan verwijderd wordne
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2013 13:11 

Hardtraxxer

Ondanks een voor mij wat mindere line-up, toch aanwezig en zin in! :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2013 11:01 

Hardtraxx Veteran

Was een gezellig feestje, heb me goed vermaakt hier.

+ meteen aan de beurt bij de barren
+ gezellige sfeer
+ veel bekenden

- 16 euro voor een kluisje..wel 10 euro borg maartoch
- enorme wandeltocht vanaf de taxi standplaats naar de ingang
- matig setje van Zatox & Tatanka
- Frequencerz met de meest voorspelbare set ooit..!
heb ze nu een 3x keer meegemaakt sinds Hardbass, en 2x daarvan leken sprekend op die set van Hardbass.

Over t algemeen wel tevreden, maar het had beter gekund.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2013 20:20 

Hardtraxx Veteran

Erg vermaakt op Rebirth! We kwamen eind van Josh & Wesz vs Da Tweekaz binnen, hoorden nog net Like thiz voorbij komen. Juized live was leuk, je kon merken dat Juized aan het genieten was. Hij draaide o.a. The Race, All for you en the dungeon. Daarna Isaac. Ik verwachte er niet veel van maar was een van de leukste setjes met o.a. The Record Breaking :thumbsup:. We stonden tijdens Isaac achter een jongen met een mooi Degos en Re-done shirt aan. Toevallig een HT'er? Daarna kwamen de Wasted Penguinz. Nauwelijks iets van meegekregen want we gingen toen maar naar buiten. Volgens mij was er niet veel aan. Atmozfears live was ook leuk. Toen kwam DP en A2 die een lekkere set neerzetten. Het was niet het hardste van het hardste maar dat is ook logisch gezien de tijd waar ze stonden. Draaiden o.a. The Massacre, Bolivia, Oblivion, Rebirth 2012 anthem, From the rain, Cocaine MF (remix) en die nieuwe DP bootleg. Toen Code Black die mij heel erg tegenviel. Zat weinig energie in de set en hoe durft ie het om Just as easy te draaien >.<. Daarna Scope DJ live. Begin was leuk met het anthem en de show eromheen. Ook nog Hypersonic, Lockdown en volgens mij de Second Identity remix van talk iz tomorrow gehoord. Toen kwam Deepack waar ik ook niet zo veel van verwachte, maar wat was dat lekker zeg. Die Marcel is echt een held! Ze draaiden o.a. Statement of Noise, Symbols, Get Hit en de track van de set: Sloopvergunning (Phuture Noize zaagtool)! Oh wat een heerlijke kicks! Ging erg hard live. Dbstf was wel aardig, niet heel veel van meegekregen. Draaiden o.a. Save our Dreams, Rebel en dat XXlerator anthem. Daarna de man waar ik het meeste naar uitkeek: E-Force. Wat een gruwelijk vette set was dat zeg! Draaide o.a. Passion for live, evolved, Masterclass, Crucifix en The Resistance. Heerlijk op gebeukt!
We moesten toen helaas weg om de laatste trein niet te missen.

Al met al heel leuk feestje gehad!

+ Verrassend positieve sets van Isaac en Deepack
+ Heerlijke set van E-Force
+ Geluid was top!
+ Sfeer
+ Show vond ik beter dan de vorige editie.

- Sets van WP en Code Black
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2013 20:46 

Hardtraxx Newbie

http://youtu.be/KzI2eZugDdU
frequencerz
http://youtu.be/tU0IJT7BLu0
E-Force
http://youtu.be/9oArxapXE20
D-block S-tefen
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2013 23:33 

Rebirth was op zondag natuurlijk pas de shit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2013 09:51 

Hardtraxxer

Prima vermaakt op Rebirth!

Kwam binnen tijdens WP en heb toen even op het VIP deck gestaan, zat immers bij de eerste 500 kaarten en wilde even lekker de tent in kijken. Vond de set van WP niet heel denderend, veel van het zelfde naar mijn gevoel. Keek persoonlijk uit naar de set van Atmozfears en heb me daar goed op kunnen vermaken.
Tijdens de set van A2 en DP even wat gaan eten.. achteraf gezien had dit beter tijdens de set van Code Black moeten doen.. wat een zaad uurtje was dat zeg. De set van Scope DJ vond ik ook niet heel spannend.. gelukkig maakte de mannen van Deepack dit alles meer dan goed, heb een uur lang staan genieten!! Vooral Get Hit blijft een pareltje om te horen. Misschien keek ik nog wel het meeste uit naar de set van D-Block&S-te-Fan, ze weten me toch altijd wel te boeien op één of andere manier. Ook hier hebben ze mij persoonlijk niet teleurgesteld.. zelfs nummertjes als Rebel kan ik dan wel waarderen! Ik heb in ieder geval een uur lang genoten om vervolgens door te blijven genieten tijdens E-force! Was alweer een tijdje geleden dat ik hem live heb mogen meemaken en wat ging het een half uur lang los! Niet normaal!

Tijdens de set van Zatox&Tatanka nog een paar lekkere nummers voorbij horen komen maar heb meer gestaan dan bewogen.. als ik eenmaal vermoeide benen krijg is het vaak wel gedaan :cry: Daarna nog een klein half uur meegepakt van Frequencerz en toen was het tijd om naar huis te gaan. Al met al een geslaagd feest!

Waar ik me wel een paar keer flink aan gestoord heb zijn de mensen die veel te ver heen zijn.. Je staat nog net niet je eigen lip op te eten en ondertussen stoot je al voor de 3e of 4e keer in 5 minuten tegen me aan.. Dat word ik snel zat en kan je dus een zetje terug verwachten, ga lekker 10 meter verderop leip staan doen.

+ Setjes van Atmozfears/Deepack/D-Block&S-te-Fan/E-Force!!
+ Ruimte in de tent
+ Geen wachtrij bij de barren
+ Geluid was heerlijk
+ Sfeer was 99% van de tijd goed!

- Aantal mensen die veel te ver heen zijn...
- Die gozer de out ging wat later op de avond, was freaky om te zien. Geen reactie en allemaal rare stuiptrekkingen brrr.. duurde lang voordat de EHBO er was! Dit was ongeveer halverwege in de tent. Gozer viel als een plank om op de grond.

Kortom: Prima vermaakt op het 1e festival van dit jaar! :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2013 13:53 

Hardtraxxer

Leonidas schreef:
+ Verrassend positieve sets van Isaac en Deepack
+ Heerlijke set van E-Force
+ Geluid was top!
+ Sfeer
+ Show vond ik beter dan de vorige editie.

- Sets van WP en Code Black

Precies dit.
+ de set van frequencerz, Alle hardbass herinneringen kwamen weer naar boven :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2013 14:22 

Hardtraxx Veteran

Welke verrassingen draaide Isaac dan? Op The Record Breaking na die hij de laatste tijd altijd al draait.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2013 14:50 

Hardtraxx Veteran

Isaac draaide onder andere: Sweetest Sin, The Record Breaking, Trick Or Treat en FIFO.
Zo verrassend was het dus ook weer niet vergeleken met zijn laatste setjes..
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2013 15:10 

Hardtraxx Veteran

Ik heb me er in elk geval erg op vermaakt, iig meer dan ik had verwacht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2013 16:06 

Hardtraxx Veteran

Heerlijk feest gehad!
We kwamen binnen tegen het einde van Josh & Wesz vs Da Tweekaz. Wat lekkere plaatjes gehoord als Like Thiz en Mindgame. Juized live kon me niet zo veel boeien maar zijn platen klinken live beter dan thuis, Guardian Angel remix was wel weer vet! :D Isaac had een lekker setje maar zou zo snel niet meer weten wat hij allemaal heeft gedraaid.
Tijdens WP maar even gaan zitten en uitrusten. Op het einde van Atmozfears live kwamen we terug. Up Top en Destroy zijn echt heerlijke plaatjes, blij dat ze die draaiden. A2 vs DP draaiden oa. Oblivion, Gangsters Don't Dance remix, Trick or Treat, Rebirth 2012 anthem, die DP bootleg, Tonight remix, Cocaine MF remix en Bitches & Ho's remix, wat dus lekker was. :) Tijdens Code Black zijn we gaan eten en zijn we in de 'chill out' tent geweest, wat heerlijk warm was in vergelijking met de koude wind buiten. Fijn ook dat je vanuit die tent kon meeluisteren want als je buiten stond (en ook achteraan in de tent) was het geluid niet fijn; de bass overheerste te veel. Scope DJ was lekker maar ik had liever wat meer oudere plaatjes gehoord. Lockdown was trouwens de Bassleader edit. Tijdens Deepack en DBSTF weer in de chill out tent gezeten. Om terug te rennen voor Deepack die Sloopvergunning draaiden (Die ging zo hard :worship: ) en voor DBSTF die Break Down Low draaiden. Daarna een plaatsje gezocht voor E-Force live wat qua geluid wat tegenviel. Weer een overheersing van de lage frequenties. E-Force ging nog wat langer door tenkoste van Zatox vs Tatanka wat ik niet erg vond. Frequencerz was voorspelbaar maar erg lekker. Hoogte puntjes waren de B-Front & High Voltage collab, B-Freqz platen, Mysterias, Magic en wat nieuwe Freqz spul. Nu was het geluid overigens wel goed.

Overall een heerlijk feest gehad waarbij het geluid af en toe wat minder was maar over het algemeen goed. Of ik hier volgend jaar weer bij ben is line up afhankelijk omdat er toch ook wat mindere acts waren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2013 12:40 

Hardtraxxer

Ik vond het een mooi feestje ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2013 16:31 

Hardtraxx Newbie

Zo ik ben ook weer op aarde inmiddels haha. Heerlijk feestje gehad op Rebirth, volgend jaar weer een zekerheidje voor mij!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2013 19:43 

Hardtraxxer

http://www.youtube.com/watch?v=R-J2viz5 ... e=youtu.be
Best lekkere aftermovie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2013 19:53 

Hardtraxx Veteran

Hmm vond de vorige 2 aftermovies beter. Desondanks is ie niet slecht
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten