Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 16:35 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
Ik ben trouwens ook weer onze Freddyadu8 tegen gekomen :P

ook nog efkes mee gebuurt ja :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 16:38 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

HE-Fan schreef:
Er liep ook een zwangere vrouw rond, dan ben je ook verschrikkelijk dom.


Die was ook tegelijkertijd wereldkampioen kaakschaatsen onder de vrouwen. Die vrouw was niet normaal van de kaart >.<

Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 16:39 
 
Hardtraxx Elite

Squid schreef:
HE-Fan schreef:
Er liep ook een zwangere vrouw rond, dan ben je ook verschrikkelijk dom.


Die was ook tegelijkertijd wereldkampioen kaakschaatsen onder de vrouwen. Die vrouw was niet normaal van de kaart >.<



zulke mensen snap ik niet hoor.. :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 17:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Squid schreef:
HE-Fan schreef:
Er liep ook een zwangere vrouw rond, dan ben je ook verschrikkelijk dom.


Die was ook tegelijkertijd wereldkampioen kaakschaatsen onder de vrouwen. Die vrouw was niet normaal van de kaart >.<



Wtf meen je dat?
Dan ben je echt oer dom
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 17:15 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Was ze wel echt zwanger? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 17:15 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Whahahah
de Frequencerz blijven maar door lullen over facebook over Rebirth :lol: :P
Geef ze maar eens ongelijk wat een sfeer :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 17:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
minder dan de helft van de tent deed mee aan die sitdown op magic.

Die opbouw naar de climax toe in die track is ook veel te kort voor een sitdown.


Ik stond nog achter die sitdown maar had het niet eens in de gaten xd
Dacht eerst zo van huh? En toen stonden ze al weer
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 17:32 
 
Hardtraxx Addict

Waarmee sloten B-Front en Freq's oo kalweer af?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 17:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vertigo, jij bent toch Lucas?

Aart had mij geholpen heuwr.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 17:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Olijfboompje schreef:
Vertigo, jij bent toch Lucas?

Aart had mij geholpen heuwr.



Vertigo is Aart
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 18:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Olijfboompje schreef:
Vertigo, jij bent toch Lucas?

Aart had mij geholpen heuwr.

Haha, die faal had ik ook een jaar of wat geleden gemaakt xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 18:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ah oke, ja, dan mag je mij wel junkie noemen :cool:

Wel meneer Junkie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 18:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Olijfboompje schreef:
Ah oke, ja, dan mag je mij wel junkie noemen :cool:

Wel meneer Junkie.

Was wel leuk hoe je erbij stond hoor ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 19:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik sta er altijd goed bij.

En dat kwam niet eens door de pep, hihi.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 19:40 
 
Hardtraxxer

Volgens mij zijn jullie hier allemaal junkies ;P

Maarrrrrrr dit was wel vet zeg :D echt zwaar goed vermaakt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 19:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

J9_ schreef:
Volgens mij zijn jullie hier allemaal junkies ;P

Maarrrrrrr dit was wel vet zeg :D echt zwaar goed vermaakt!

Whut? Ik was nuchter! :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 19:45 
 
Hardtraxxer

Haha nouuuu... Vooruit! B)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 19:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 19:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

J9_ schreef:
Volgens mij zijn jullie hier allemaal junkies ;P

Maarrrrrrr dit was wel vet zeg :D echt zwaar goed vermaakt!

Zeg nou zelf..

Zie ik er uit als een junkie?

Verre van naar mijn idee.. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 19:48 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Olijfboompje schreef:
Vertigo, jij bent toch Lucas?

Aart had mij geholpen heuwr.

Haha, die faal had ik ook een jaar of wat geleden gemaakt xd

Ik haal ze nog steeds door elkaar..
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 19:49 
 
Hardtraxxer

Ja ik zit iets te veel op partyflock.. Al die smileys ook.

Nee hoor Olijfboompje, valt hartstikke mee ^^ en dan nog moet iedereen zelf weten wat hij/zij doet :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 19:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

J9_ schreef:
Ja ik zit iets te veel op partyflock.. Al die smileys ook.

Nee hoor Olijfboompje, valt hartstikke mee ^^ en dan nog moet iedereen zelf weten wat hij/zij doet :)

Gelukkig :P

Haha, heerlijk zo'n nuchtere kijk op het leven :D
Je hebt nog gelijk ook :)

Fijne jongedame!

Partyflock is sowieso heldig :D
Breng er ook nog steeds het meeste van mijn internet tijd door :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 19:57 
 
Hardtraxxer

Olijfboompje schreef:
Haha, heerlijk zo'n nuchtere kijk op het leven
Je hebt nog gelijk ook

Letterlijk ook nog trouwens haha :')

Overigens zit er wel echt een MAAR aan... Als mensen echt gruwelijk irritant worden :P dan geldt mijn nuchtere regel niet meer haha!
Olijfboompje schreef:
Fijne jongedame!

:kiss2:

Olijfboompje schreef:
Partyflock is sowieso heldig
Breng er ook nog steeds het meeste van mijn internet tijd door

Ben veel te druk dus 't is wel minder dan eerder, maar gezien m'n aantal bekeken pagina's ging het toen wel echt te fuurrrrr :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 20:00 
 

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 20:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:
J9_ schreef:
Olijfboompje schreef:
Haha, heerlijk zo'n nuchtere kijk op het leven
Je hebt nog gelijk ook

Letterlijk ook nog trouwens haha :')

Overigens zit er wel echt een MAAR aan... Als mensen echt gruwelijk irritant worden :P dan geldt mijn nuchtere regel niet meer haha!
Olijfboompje schreef:
Fijne jongedame!

:kiss2:

Olijfboompje schreef:
Partyflock is sowieso heldig
Breng er ook nog steeds het meeste van mijn internet tijd door

Ben veel te druk dus 't is wel minder dan eerder, maar gezien m'n aantal bekeken pagina's ging het toen wel echt te fuurrrrr :lol:

Gelukkig ben ik nooit gruwelijk irritant :D
Ik ben volgens mij wel lief en gezellig.. :$
:love:

Haha, ja, dat herken ik ook wel...achja, beter dan op straat tegen muurtjes aan hngen :cool:
Vorige  1 ... 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten