:
J9_ schreef:
Olijfboompje schreef:
Haha, heerlijk zo'n nuchtere kijk op het leven
Je hebt nog gelijk ook
Letterlijk ook nog trouwens haha :')
Overigens zit er wel echt een MAAR aan... Als mensen echt gruwelijk irritant worden

dan geldt mijn nuchtere regel niet meer haha!
Olijfboompje schreef:
Fijne jongedame!
Olijfboompje schreef:
Partyflock is sowieso heldig
Breng er ook nog steeds het meeste van mijn internet tijd door
Ben veel te druk dus 't is wel minder dan eerder, maar gezien m'n aantal bekeken pagina's ging het toen wel echt te fuurrrrr

Gelukkig ben ik nooit gruwelijk irritant
Ik ben volgens mij wel lief en gezellig..


Haha, ja, dat herken ik ook wel...achja, beter dan op straat tegen muurtjes aan hngen
