Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 2 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 13 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 11 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 6 days ago
Past

Rebirth Festival 2012

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Hardtraxx Elite
2817 posts member since 2008
last seen Nov 2014
Rebirth Festival 2012 (07-04-2012, Raamse Akkers, Haaren)
Datum: 07-04-2012
Line-up:
12:00 – 13:00 Noisecult
13:00 – 14:00 Scope DJ vs Audiofreq
14:00 – 15:00 Josh &¬ Wesz
15:00 – 16:00 Brennan Heart
16:00 – 17:00 Coone
17:00 – 18:00 Frontliner
18:00 – 18:30 Alphaverb LIVE
18:30 – 19:30 Wildstylez
19:30 – 20:45 B-Front vs Frequencerz
20:45 – 22:00 Zatox vs Ran-D
22:00 – 23:00 Headhunterz
23:00 – 00:00 Alpha²
Hosted by: MC Villain

Tijden: 12:00 - 00:00
Minimumleeftijd: 16
UITVERKOCHT!!
http://www.rebirth-festival.nl/
http://partyflock.nl/party/212229:Rebir ... _2012.html
Last edited by dennis on , edited 16 times in total.
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
JAAAAAAAAAAAAA! AANWEZIG! :D
Hardtraxx Veteran
10235 posts member since 2009
last seen Apr 2025
Chukkels wrote:JAAAAAAAAAAAAA! AANWEZIG! :D
M2, heb me echt top vermaakt vorig jaar ondanks de warmte! :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2025
G1LL wrote:
Chukkels wrote:JAAAAAAAAAAAAA! AANWEZIG! :D
M2, heb me echt top vermaakt vorig jaar ondanks de warmte! :thumbsup:
Man, wees blij. Een van de weinige keren dat we zon hebben gezien op een festival :P Al heb ik die toch niet zo vaak gezien in de tent xd
Hardtraxx Veteran
10235 posts member since 2009
last seen Apr 2025
Klopt, is verder ook geen probleem hoor maar 't was soms gewoon IETS te warm :P
P
Hardtraxx Veteran
3957 posts member since 2010
last seen Jun 2017
Misschien aanwezig, heb dan mijn rijbewijs en heb hier goede verhalen over gehoord..
Hardtraxx Veteran
7274 posts member since 2009
last seen 1 day ago
PierrePruuk wrote:Misschien aanwezig, heb dan mijn rijbewijs en heb hier goede verhalen over gehoord..
Dat dacht ik voor Wish ook en heb m nu nog niet :P.
Hardtraxx Addict
1054 posts member since 2010
last seen Oct 2015
Vorig jaar geweldig vermaakt! Dit keer er waarschijnlijk weer bij.
Hardtraxx Veteran
5048 posts member since 2011
last seen Nov 2018
Niet op dezelfde datum als Masters! :D Mooi, dus een hele goede optie.. Jammer genoeg flink veel feesten die periode die interessant voor me zijn, even kijken hoe ik dat allemaal moet gaan doen :)
Hardtraxxer
645 posts member since 2010
last seen Feb 2015
Aanwezig! Dit jaar was het echt een dik feest! Helaas wel heel erg warm in die tent. Gewoon zweet/condens watervallen aan de zijkant van de tenten.

Hoop op Open air stage, maar dat zal wel niet vanwege de omgeving.
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 29 days ago
Vond het 2 jaar geleden niet heel bijzonder maar als ik de verhalen mag geloven is het dit jaar sterk verbeterd. Misschien wel aanwezig maar dat ligt natuurlijk ook aan de andere feesten in die periode (Knock Out, Loudness etc.)
T
STAN- wrote:Niet op dezelfde datum als Masters! :D Mooi, dus een hele goede optie.. Jammer genoeg flink veel feesten die periode die interessant voor me zijn, even kijken hoe ik dat allemaal moet gaan doen :)
Inderdaad vorig jaar me kaartje hier voor verkocht en kaartje gekocht voor Masters :D
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2025
wesskeej wrote:vorig jaar me kaartje hier voor verkocht en kaartje gekocht voor Masters :D
Je had gewoon net zoals Björn moeten doen en Masters ná Rebirth moeten doen. In ieder geval ben ik blij dat ik Ran-D vs. Bob Front niet heb moeten missen. Wat een heldenset was dat! :D
T
Chukkels wrote:
wesskeej wrote:vorig jaar me kaartje hier voor verkocht en kaartje gekocht voor Masters :D
Je had gewoon net zoals Björn moeten doen en Masters ná Rebirth moeten doen. In ieder geval ben ik blij dat ik Ran-D vs. Bob Front niet heb moeten missen. Wat een heldenset was dat! :D
Wou ik in het begin ook doen, maarja geld groeit niet op me rug en het vervoer is allemaal vervelend te regelen :(
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2025
wesskeej wrote:
Chukkels wrote:
Wou ik in het begin ook doen, maarja geld groeit niet op me rug en het vervoer is allemaal vervelend te regelen :(
Er ging een speciale bus :P Eigenlijk een normale propvolle bus, maar dat maakt niet uit. xd

Dit jaar hopelijk niet tegelijk met Knock-Out. Al zou ik m'n geld er niet op zetten dat we daarvoor naar Zoetermeer moeten.
T
Chukkels wrote: Er ging een speciale bus :P Eigenlijk een normale propvolle bus, maar dat maakt niet uit. xd
Nja dit jaar is het anders eens kijken wat voor feest deze datum nog meer komt xd
S
Vorige keer aanwazig, laten we proberen dit jaar gewoon aanwezig te zijn :whistle:.
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2025
stefaneke wrote:Vorige keer aanwazig, laten we proberen dit jaar gewoon aanwezig te zijn :whistle:.
Ach, dat was schitterend om te zien. Ik zie die kop van jou nog steeds voor me :D
Hardtraxx Veteran
4198 posts member since 2010
last seen Mar 2020
stefaneke wrote:Vorige keer aanwazig, laten we proberen dit jaar gewoon aanwezig te zijn :whistle:.
Toch wel? Je wilde nog bijna met me op de foto omdat je dacht dat ik Wildstylez was man.

:worship:
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2025
93Wesley93 wrote:
Toch wel? Je wilde nog bijna met me op de foto omdat je dacht dat ik Wildstylez was man.

:lol: :lol: :lol:

T
93Wesley93 wrote:

LOL xd for real? xd
Hardtraxx Crew
30636 posts member since 2010
last seen 11 hours ago
Afgelopen twee jaar was erg vet! Alhoewel ik van het eerste jaar niet veel meer weet :P Kijken of ik hier bij kan zijn.
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Een van de beste feestjes van het jaar was het deze keer. Hopelijk houden ze het vast!
T
Hardtraxx Veteran
5204 posts member since 2009
last seen Oct 2021
Zag dat er een vergadering is geweest tussen Organisator en Scantraxx/hardstyle.com. Ik denk daar nog maar even niks van.

Vorig jaar was echt een super leuke line-up, hoop dat dit we weer zoiets mogen verwachten. :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
4952 posts member since 2011
last seen Feb 2015
probeer hierbij aanwezig te zijn, vorige editie net mislukt :/