Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35 ... 37  Volgende
Bericht Geplaatst op 09 apr 2012 18:08 
 

MacMichael schreef:
Rampestamper schreef:
Teknizion schreef:
Iedereen die van piemels houdt.

En dat heeft een voorbeeldfunctie hier op de site............

Deze site is sowieso niet serieus te nemen, dus ja.

Afbeelding
Bericht Geplaatst op 09 apr 2012 18:08 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik probeerde het ook maar mijn hartje brak steeds doormidden.. :/ Net als bij dat meisje links onder.
Bericht Geplaatst op 09 apr 2012 18:35 
 
Hardtraxx Elite

haha je moet gewoon een hartje maken joh voor de sfeer en daarna je middelvinger opsteken..

https://www.facebook.com/#!/photo.php?f ... =3&theater
Bericht Geplaatst op 09 apr 2012 18:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Onthafloorx schreef:
haha je moet gewoon een hartje maken joh voor de sfeer en daarna je middelvinger opsteken..

https://www.facebook.com/#!/photo.php?f ... =3&theater

:lol:

Heldin.
Bericht Geplaatst op 09 apr 2012 18:42 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik was even vergeten dat ik ook zo'n hartje als avatar had haha.. Headhunterz, vuile dief. :list:
Bericht Geplaatst op 09 apr 2012 20:23 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

https://www.facebook.com/#!/photo.php?f ... =1&theater

ook gemaakt onder lessons in love haha
Bericht Geplaatst op 09 apr 2012 20:26 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ergste is dat dat dan weer op elk feest de hele tyfus zomer lang moet. :sick:
Bericht Geplaatst op 09 apr 2012 21:16 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

nog met een gast gesproken van eind 30 die al 10 jaar na feesten ging ik was jaloers op hem dat hij Qlimax 2003 had meegemaakt en daar keek hij raar van op dat ik early vet vond haha ^^
Bericht Geplaatst op 09 apr 2012 22:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
Kijk naar al die piemel lovers dan

Afbeelding

:lol: :lol:
Bericht Geplaatst op 09 apr 2012 23:13 
 



En op zondag gingen ze gewoon weer verder ^^
Bericht Geplaatst op 09 apr 2012 23:48 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik heb een voorbeeld functie maar af en toe een grapje moet kunnen toch? ;)
Bericht Geplaatst op 09 apr 2012 23:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Teknizion schreef:
Ik heb een voorbeeld functie maar af en toe een grapje moet kunnen toch? ;)

Was zeker geen grap, ook op Rebirth zei je tegen mij dat je 't gay vond. :cool:
Bericht Geplaatst op 09 apr 2012 23:55 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Gangsterdwerg schreef:
Teknizion schreef:
Ik heb een voorbeeld functie maar af en toe een grapje moet kunnen toch? ;)

Was zeker geen grap, ook op Rebirth zei je tegen mij dat je 't gay vond. :cool:

Blijf het ook fucking gay vinden. Bedoelde meer dat ik in dit topic een grapje maakte ^^
Bericht Geplaatst op 09 apr 2012 23:58 
 
Donateur
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Ergste is dat dat dan weer op elk feest de hele tyfus zomer lang moet. :sick:

Beter dan die kutsitdowns.
Bericht Geplaatst op 09 apr 2012 23:59 
 
Donateur
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
TiMOTHYb schreef:
Ergste is dat dat dan weer op elk feest de hele tyfus zomer lang moet. :sick:

Beter dan die kutsitdowns.


Die was er ook nog op Rebirth xd
Bericht Geplaatst op 10 apr 2012 01:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

minder dan de helft van de tent deed mee aan die sitdown op magic.

Die opbouw naar de climax toe in die track is ook veel te kort voor een sitdown.
Bericht Geplaatst op 10 apr 2012 02:38 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

NVM
Bericht Geplaatst op 10 apr 2012 06:44 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Grrrrr ik haat sitdowns :(
De enige echte was toen op In Qontrol. Dat gaf me gewoon kippemvel dat de hele zaal ging zitten...
Vervolgens met 10.000 man opstaan en springen :D

Alle sit-downs die erna kwamen, waren slappe aftreksel.. ;)
Bericht Geplaatst op 10 apr 2012 11:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Black Sunrise schreef:
Grrrrr ik haat sitdowns :(
De enige echte was toen op In Qontrol. Dat gaf me gewoon kippemvel dat de hele zaal ging zitten...
Vervolgens met 10.000 man opstaan en springen :D

Alle sit-downs die erna kwamen, waren slappe aftreksel.. ;)

Eens, die was baas. :cool:
Bericht Geplaatst op 10 apr 2012 11:42 
 

Citaat:
2. Chille HT-ers (Almighty, Nazale, hele vette beuksessie met Chukkels nog en moest junk Olijf weer eens helpen met het een en ander xd)


Shit was idd gezellig, net als met G1LL en Teknizion. Moest ook hard lachen toen ik een jochie vroeg hoe oud ie was, hij terugpraatte met een piepstemmetje en vervolgens 3 minuten later weg was met zn groepje kleuters. :')
Ook dikke plus voor Teknizion die bijna een kleuter op zn bakkes ramt omdat hij blij aan het doen was! Goeie zaak! "Ga buiten spelen!" :lol:

Anyway, prima feestje. Alles was voldoende, niks was geweldig. Kleutervolk was irritant, ietsje te druk vooraan. Opbouw van de sets was vaak kudt, maar tracks an sich nog wel leuk. Had wel echt meer behoefte aan keihard zagen maar dat zat er helaas niet in. Alphaverb was dol, B-frontquencerz waren leuk, rest was prima. Wel ondertussen echt een haat gekregen aan breaks met vrouwengejank- audiofreq was echt de koploper daarbij. Na een half uur Scope DJ/Audiofreq had ik het helemaal gehad. Verschrikkelijk, de een na de ander. Enige die acceptabel was, was Take Me There van DBSTF.
Bericht Geplaatst op 10 apr 2012 11:44 
 
Hardtraxx Addict

Nazale schreef:
Citaat:
2. Chille HT-ers (Almighty, Nazale, hele vette beuksessie met Chukkels nog en moest junk Olijf weer eens helpen met het een en ander xd)


Shit was idd gezellig, net als met G1LL en Teknizion. Moest ook hard lachen toen ik een jochie vroeg hoe oud ie was, hij terugpraatte met een piepstemmetje en vervolgens 3 minuten later weg was met zn groepje kleuters. :')
Ook dikke plus voor Teknizion die bijna een kleuter op zn bakkes ramt omdat hij blij aan het doen was! Goeie zaak! "Ga buiten spelen!" :lol:

Anyway, prima feestje. Alles was voldoende, niks was geweldig. Kleutervolk was irritant, ietsje te druk vooraan. Opbouw van de sets was vaak kudt, maar tracks an sich nog wel leuk. Had wel echt meer behoefte aan keihard zagen maar dat zat er helaas niet in. Alphaverb was dol, B-frontquencerz waren leuk, rest was prima. Wel ondertussen echt een haat gekregen aan breaks met vrouwengejank- audiofreq was echt de koploper daarbij. Na een half uur Scope DJ/Audiofreq had ik het helemaal gehad. Verschrikkelijk, de een na de ander. Enige die acceptabel was, was Take Me There van DBSTF.

Waarom mag iemand niet blij doen?
Bericht Geplaatst op 10 apr 2012 12:22 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
mr_vertigo schreef:
Bloedneus


Hey, ook last van gehad.


Ken nog iemand die er last van had. Zou t misschien met de temperatuurwisselingen + vochtigheid in die tent te maken kunnen hebben? Of 't gore water dat we allemaal aan t bijvullen waren bij de WC :P?
Bericht Geplaatst op 10 apr 2012 13:37 
 
Hardtraxx Veteran

stefaneke schreef:
Ik ben trouwens ook weer onze Freddyadu8 tegen gekomen :P


Haha inderdaad, ik ook.. Staat hij in een keer voor me met zijn blije gezicht! Karel ga je ook naar intents?
Bericht Geplaatst op 10 apr 2012 14:02 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

mr_vertigo schreef:
stefaneke schreef:
mr_vertigo schreef:
Bloedneus


Hey, ook last van gehad.


Ken nog iemand die er last van had. Zou t misschien met de temperatuurwisselingen + vochtigheid in die tent te maken kunnen hebben? Of 't gore water dat we allemaal aan t bijvullen waren bij de WC :P?


Ik heb op feesten altijd een bloedneus vanwege de warmte en luchtvochtigheid, niet zo heel fijn dus.
Bericht Geplaatst op 10 apr 2012 14:06 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Drink dan ook alcohol? Lykt me niet te stoppen in dat geval en in ieder geval blllloooeeed irritant :P
Vorige  1 ... 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35 ... 37  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten