Citaat:
2. Chille HT-ers (Almighty, Nazale, hele vette beuksessie met Chukkels nog en moest junk Olijf weer eens helpen met het een en ander

)
Shit was idd gezellig, net als met G1LL en Teknizion. Moest ook hard lachen toen ik een jochie vroeg hoe oud ie was, hij terugpraatte met een piepstemmetje en vervolgens 3 minuten later weg was met zn groepje kleuters. :')
Ook dikke plus voor Teknizion die bijna een kleuter op zn bakkes ramt omdat hij blij aan het doen was! Goeie zaak! "Ga buiten spelen!"
Anyway, prima feestje. Alles was voldoende, niks was geweldig. Kleutervolk was irritant, ietsje te druk vooraan. Opbouw van de sets was vaak kudt, maar tracks an sich nog wel leuk. Had wel echt meer behoefte aan keihard zagen maar dat zat er helaas niet in. Alphaverb was dol, B-frontquencerz waren leuk, rest was prima. Wel ondertussen echt een haat gekregen aan breaks met vrouwengejank- audiofreq was echt de koploper daarbij. Na een half uur Scope DJ/Audiofreq had ik het helemaal gehad. Verschrikkelijk, de een na de ander. Enige die acceptabel was, was Take Me There van DBSTF.