Distortedwrote:Waarmee sloten B-Front en Freq's oo kalweer af?
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
-
A
Magnifiek feestje om de zomer mee te starten.
Alles was perfect. Mag ik terug?
Was inderdaad mooi feestje, leukste vond ik vooral om alle vriendjes en vriendinnetjes weer is te zien
Voor 't eerst sinds Qountdown
Dat was voor mij de grootste reden om hier heen te gaan! En dat was het zeker waard
Dat was voor mij de grootste reden om hier heen te gaan! En dat was het zeker waard
Jah X-Qlusive nog wel, maar daar waren heel veel nietwrote:Heb jij geen feest meer gehad sinds QD?
Ik wil ook terug. Hoelang gaat het nou nog duren voordat ze eens verdomde tijdmachines gaan uitvinden.wrote:Magnifiek feestje om de zomer mee te starten.
-
A
Ook chill dat toen MC Villian waar is dat feestje probeerde niemand het deed en heel veel mense zeiden hou je bek
verneukte echt een lekker nummer(weet eigelek niet welke)
Ik wel.wrote:Jah X-Qlusive nog wel, maar daar waren heel veel nietwrote:Heb jij geen feest meer gehad sinds QD?X-Qlusive was me laatste feest
Jaa klopt jij wel en hooli en chukkels en nog veelwrote:Ik wel.wrote:Jah X-Qlusive nog wel, maar daar waren heel veel nietwrote:Heb jij geen feest meer gehad sinds QD?X-Qlusive was me laatste feest
-
OHardtraxx Elite
- 2111 posts member since 2012
- last seen Jul 2026
Hahaha wesley ik zie jou weer voor me heldwrote:Ik wil ook terug. Hoelang gaat het nou nog duren voordat ze eens verdomde tijdmachines gaan uitvinden.wrote:Magnifiek feestje om de zomer mee te starten.
Distorted Remix of Virus dacht ikwrote:Waarmee sloten B-Front en Freq's oo kalweer af?
-
S
Distorted Remixwrote:Distorted Remix of Virus dacht ikwrote:Waarmee sloten B-Front en Freq's oo kalweer af?
-
S
Ik kwam trouwens nog een vriend van Wesley tegen. Had ineens de vest vast van de vriendin van een maat van me
.
Ik weet al over wie je het hebt, zo zie je maar.. Zeeuwen zijn overal tegenwoordig.wrote:Ik kwam trouwens nog een vriend van Wesley tegen. Had ineens de vest vast van de vriendin van een maat van me.
Zijn net Duitsers....wrote:Ik weet al over wie je het hebt, zo zie je maar.. Zeeuwen zijn overal tegenwoordig.wrote:Ik kwam trouwens nog een vriend van Wesley tegen. Had ineens de vest vast van de vriendin van een maat van me.
![]()
-
S
Vind je dat gek? Duitsers zitten heel de zomer lang in Zeeland, geen wonder dat ze gebruiken van elkaar overnemen.wrote:Zijn net Duitsers....
Niet zo haten vriendjes en vriendinnetjes. 
Ik noem je koning Olivier vanaf nu!wrote:Ah oke, ja, dan mag je mij wel junkie noemen
Wel meneer Junkie.
Dat is omdat je zo ****** scheel kijkt!wrote:Ik haal ze nog steeds door elkaar..wrote:Haha, die faal had ik ook een jaar of wat geleden gemaaktwrote:Vertigo, jij bent toch Lucas?
Aart had mij geholpen heuwr.
-
S
Er lagen trouwens in de middag opeens een stuk of 10 Hard Bass 2012 muntjes voor me op de grond
.
Sounds good, mr.vertigo, sounds good 
-
OHardtraxx Elite
- 2111 posts member since 2012
- last seen Jul 2026
zoals ik al zei in de chat heb dit moment gemist moet misschien toch meer richting het podium kijkenwrote:
-
FHardtraxx Veteran
- 6758 posts member since 2008
- last seen Nov 2020
Hahahwrote:Haha inderdaad, ik ook.. Staat hij in een keer voor me met zijn blije gezicht! Karel ga je ook naar intents?wrote:Ik ben trouwens ook weer onze Freddyadu8 tegen gekomen![]()
Uhmmm ja denk dat ik op Intents ook wel van de partij ben. (Zaterdag dan)
denk??wrote:Hahahwrote:Haha inderdaad, ik ook.. Staat hij in een keer voor me met zijn blije gezicht! Karel ga je ook naar intents?wrote:Ik ben trouwens ook weer onze Freddyadu8 tegen gekomen![]()
Uhmmm ja denk dat ik op Intents ook wel van de partij ben. (Zaterdag dan)