Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 20:19 
 

MacMichael schreef:
Waarmee sloten B-Front en Freq's oo kalweer af?

Distorted
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 21:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Magnifiek feestje om de zomer mee te starten.

Alles was perfect. Mag ik terug?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 21:34 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Was inderdaad mooi feestje, leukste vond ik vooral om alle vriendjes en vriendinnetjes weer is te zien (L) Voor 't eerst sinds Qountdown :D

Dat was voor mij de grootste reden om hier heen te gaan! En dat was het zeker waard :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 21:36 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Heb jij geen feest meer gehad sinds QD?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 21:37 
 
Donateur
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Heb jij geen feest meer gehad sinds QD?

Jah X-Qlusive nog wel, maar daar waren heel veel niet :) X-Qlusive was me laatste feest
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 21:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Robbie M schreef:
Magnifiek feestje om de zomer mee te starten.

Alles was perfect. Mag ik terug?

Ik wil ook terug. Hoelang gaat het nou nog duren voordat ze eens verdomde tijdmachines gaan uitvinden. :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 21:40 
 

Ook chill dat toen MC Villian waar is dat feestje probeerde niemand het deed en heel veel mense zeiden hou je bek :) xd verneukte echt een lekker nummer(weet eigelek niet welke)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 21:41 
 
Donateur
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
TiMOTHYb schreef:
Heb jij geen feest meer gehad sinds QD?

Jah X-Qlusive nog wel, maar daar waren heel veel niet :) X-Qlusive was me laatste feest

Ik wel. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 21:43 
 
Donateur
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
roberttt schreef:
TiMOTHYb schreef:
Heb jij geen feest meer gehad sinds QD?

Jah X-Qlusive nog wel, maar daar waren heel veel niet :) X-Qlusive was me laatste feest

Ik wel. :thumbsup:


Jaa klopt jij wel en hooli en chukkels en nog veel :P Maar Olijfje en de club had ik al sinds Qountdown nie meer gezien :oh: :oh: :oh: :oh: :oh: :oh: :oh: :oh: :oh: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 21:47 
 
Hardtraxx Elite

93Wesley93 schreef:
Robbie M schreef:
Magnifiek feestje om de zomer mee te starten.

Alles was perfect. Mag ik terug?

Ik wil ook terug. Hoelang gaat het nou nog duren voordat ze eens verdomde tijdmachines gaan uitvinden. :whistle:


Hahaha wesley ik zie jou weer voor me held :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 21:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MacMichael schreef:
Waarmee sloten B-Front en Freq's oo kalweer af?


Distorted Remix of Virus dacht ik
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 21:57 
 

Delt-A schreef:
MacMichael schreef:
Waarmee sloten B-Front en Freq's oo kalweer af?


Distorted Remix of Virus dacht ik


Distorted Remix
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 21:58 
 

Ik kwam trouwens nog een vriend van Wesley tegen. Had ineens de vest vast van de vriendin van een maat van me :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 22:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
Ik kwam trouwens nog een vriend van Wesley tegen. Had ineens de vest vast van de vriendin van een maat van me :P.

Ik weet al over wie je het hebt, zo zie je maar.. Zeeuwen zijn overal tegenwoordig. :D :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 22:37 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

93Wesley93 schreef:
stefaneke schreef:
Ik kwam trouwens nog een vriend van Wesley tegen. Had ineens de vest vast van de vriendin van een maat van me :P.

Ik weet al over wie je het hebt, zo zie je maar.. Zeeuwen zijn overal tegenwoordig. :D :P

Zijn net Duitsers.... :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 22:41 
 

Rampestamper schreef:
Zijn net Duitsers.... :x


Vind je dat gek? Duitsers zitten heel de zomer lang in Zeeland, geen wonder dat ze gebruiken van elkaar overnemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 22:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Niet zo haten vriendjes en vriendinnetjes. :aww:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2012 01:55 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Olijfboompje schreef:
Ah oke, ja, dan mag je mij wel junkie noemen :cool:

Wel meneer Junkie.


Ik noem je koning Olivier vanaf nu!
TiMOTHYb schreef:
Chukkels schreef:
Olijfboompje schreef:
Vertigo, jij bent toch Lucas?

Aart had mij geholpen heuwr.

Haha, die faal had ik ook een jaar of wat geleden gemaakt xd

Ik haal ze nog steeds door elkaar..


Dat is omdat je zo ****** scheel kijkt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2012 07:33 
 

Er lagen trouwens in de middag opeens een stuk of 10 Hard Bass 2012 muntjes voor me op de grond :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2012 10:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sounds good, mr.vertigo, sounds good :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2012 17:41 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2012 17:45 
 
Hardtraxx Elite

Hard Twins schreef:
Afbeelding


zoals ik al zei in de chat heb dit moment gemist moet misschien toch meer richting het podium kijken ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2012 19:05 
 
Hardtraxx Veteran

Timmer schreef:
stefaneke schreef:
Ik ben trouwens ook weer onze Freddyadu8 tegen gekomen :P


Haha inderdaad, ik ook.. Staat hij in een keer voor me met zijn blije gezicht! Karel ga je ook naar intents?


Hahah :D

Uhmmm ja denk dat ik op Intents ook wel van de partij ben. (Zaterdag dan) :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2012 21:29 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

freddyadu8 schreef:
Timmer schreef:
stefaneke schreef:
Ik ben trouwens ook weer onze Freddyadu8 tegen gekomen :P


Haha inderdaad, ik ook.. Staat hij in een keer voor me met zijn blije gezicht! Karel ga je ook naar intents?


Hahah :D

Uhmmm ja denk dat ik op Intents ook wel van de partij ben. (Zaterdag dan) :)

denk?? :P nog geen kaartje dan??? tis uitverkocht he
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2012 22:33 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Vorige  1 ... 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten