Almighty schreef:
Onthafloorx schreef:
Vind het toch jammer dat er zulke vooroordelen bestaan.. Klinkt misschien arrogant of wat dan ook maar ben 17 ben al wat feesten geweest. En vind yoch dat ik inmiddrls al wat mensen ken en nooit irmand heeft last van me, kam het juist vinden met oudere. Dus nogmaals licht etaan welke persoon als je op je 16e flink liefhebber bemt hoef je toch niet meteen omdat je zestien bemt im een hokje gestouwt te worden? En ja ik typ kut zit op me mobiel excuse me
Als het in procenten uit wilt drukken, hoeveel procent denk jij die echt "liefhebber" zijn van die leeftijd dan?
Weeknie, maar genoeg irritante mensen van boven de 18 die niet normaal kunnen functioneren

En ja op rebirth heb je nou eenmaal veel mensen die zo maar is komen kijken van 16, maar dat weet je van te voren. En hoeveel procent moeilijk te zeggen he iedereen zal toch ergens moeten beginnnen.. Al vind ik toch altijd dat de meeste mensen op een feest ouder zijn kijk maar naar partyflock 21 jaar gemiddeld..
En je wanneer ben je een liefhebber he, als je al vanaf je 14e deze muziek luistert? En toch heb ik zelf heel weinig mini mensen gezien, maar ligt waarschijnlijk ook weer aan de plaats waar je staat..
En trouwens bullshit dat het aan je leeftijd ligt of je liefhebber bent joh.. Zullen zien wat ik er van denk als ik zelf 21 ben he