Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33 ... 37  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2012 21:40 

Onthafloorx schreef:
hdhessel schreef:
Onthafloorx schreef:
Liever dat dan dat ze je aan gaan kijken of je een of andere debiel bent :nono:

dat heb ik ook gehad staan ze me te duuwen gek te doen achter me

Ik ga echt een keer een t-shirt maken. Ik ben geen aap of kijken kost een euro manman blijf dan lekker thuis joh als je het niet kan hebben dat sommige mensen niet met een chagarijnige kop staan omdat ze wel van de muziek genieten :yes:

woow welke maat heb jij is wel ziek veel tekst xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2012 21:41 

Hardtraxx Elite

Ik ben geen aap of kijken kost een euro

dat bedoelde ze denk ik haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2012 21:48 

Hardtraxx Elite

hdhessel schreef:
Ik ben geen aap of kijken kost een euro

dat bedoelde ze denk ik haha

Exactly ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2012 21:51 

oke sarry dacht al :x :P

en trouwens Torture was ook ziet vet :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2012 21:52 

Hardtraxx Veteran

stefaneke schreef:
G1LL schreef:
Jammer dat het een 16+ feest was, als ze dat nou verhogen naar 18 + was het een beter feestje geweest

Iedereen altijd maar janken om die kleine kinderen, ze moeten ergens beginnen. Een feest zoals Rebirth moet gewoon 16+ blijven.

Wat jij wil, van die kleine vrouwtjes die je bijna uitlaggen als je effe een tandje d'r bij doet, van die stoere 16 jarige wauzen die iedereen zitten te beuken? Nee liever niet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2012 21:54 

Hardtraxx Elite

het mooiste van de avond vond ik dat ik 3 jongens ontmoete was hun 1e feestje die ik heb leren losgaan :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2012 22:00 

Hardtraxxer

Kevin-Raw schreef:
Kevin-Raw schreef:
Hoe heette de 2e track die ze (b-front/freq.) draaide, kon hem zelf niet namelijk. Het is een oude track, zo klonk de kick tenminste.

Iemand?

Dat was Fight for Survival :P Maar ik denk dat je Rock the Party bedoelt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2012 22:07 

Waarom heb ik er nooit last van als ik los ga dat mensen mij dan raar aankijken? En los ging ik gisteren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2012 22:09 

Hardtraxx Elite

stefaneke schreef:
Waarom heb ik er nooit last van als ik los ga dat mensen mij dan raar aankijken? En los ging ik gisteren.

dan sta je bij goeie mensen :)

op eens stond dv8 naast mij begon hij tegen me aan te zeveren :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2012 23:14 

Hardtraxx Elite

G1LL schreef:
stefaneke schreef:
G1LL schreef:
Jammer dat het een 16+ feest was, als ze dat nou verhogen naar 18 + was het een beter feestje geweest

Iedereen altijd maar janken om die kleine kinderen, ze moeten ergens beginnen. Een feest zoals Rebirth moet gewoon 16+ blijven.

Wat jij wil, van die kleine vrouwtjes die je bijna uitlaggen als je effe een tandje d'r bij doet, van die stoere 16 jarige wauzen die iedereen zitten te beuken? Nee liever niet!

Jammer dat er nog steeds zulke naive mensen zijn ;) Er zijn toch ook genoeg 18+ mensen die te staan chagarijnen en me uitlachen so whats the deal? En niet elke 16,17 jarige zal beuken of uitlachen ik iig niet :)bouw lekker je eigen feest en als de leeftijd je niet aanstaat thuis blijven! Zo dat moest ik ff kwijt :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2012 23:15 

Donateur

JefQ schreef:
Kevin-Raw schreef:
Kevin-Raw schreef:
Hoe heette de 2e track die ze (b-front/freq.) draaide, kon hem zelf niet namelijk. Het is een oude track, zo klonk de kick tenminste.

Iemand?

Dat was Fight for Survival :P Maar ik denk dat je Rock the Party bedoelt :P

ja Rock the Party , thanks! ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2012 00:05 

Hardtraxx Veteran

stefaneke schreef:

Ook nooit last van eigenlijk.

Was trouwens wel grappig dat ik bij B-Front & Frequencerz de hele tijd kei hard los stond te gaan, niemand zegt er wat van dat ik in de weg sta oid, stond ik ff stil bij een break, komt er een gast met z'n sigaret tegen me aan en zegt dan tegen mij : "kijk ff uit joh"
>.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2012 00:15 

Hardtraxx Addict

Delt-A schreef:
stefaneke schreef:

Was trouwens wel grappig dat ik bij B-Front & Frequencerz de hele tijd kei hard los stond te gaan, niemand zegt er wat van dat ik in de weg sta oid, stond ik ff stil bij een break, komt er een gast met z'n sigaret tegen me aan en zegt dan tegen mij : "kijk ff uit joh"
>.<

:aww:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2012 00:24 

Hardtraxx Veteran

Ik kom er wel overheen, het heeft gewoon tijd nodig :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2012 00:25 

Hardtraxx Addict

Zo, voel me prima zo op deze zondag avond. Net lekker een juliatje (pasta) naar binnen gewerkt op het station, rustig na zitten denken over het feest dat heet: Rebirth!

Al met al een geslaagd feest, niet heel bijzonder, zeker niet kut. Bij binnenkomst waren er een aantal dingen die me opvielen:

1. T was buiten frisser dan ik dacht
2. 10 euro borg voor de kluisjes...?
3. Veel lekkere wijven (vooral achter de bar)
4. Goede controle door de beveiliging

Hoogtepunten:

1. Torture, Magic, Sorrow en Numbers.
2. Chille HT-ers (Almighty, Nazale, hele vette beuksessie met Chukkels nog en moest junk Olijf weer eens helpen met het een en ander xd)
3. Stuk of 4 feyenoord fans tegen het lijf gelopen, altijd leuk
4. Grappen en grollen :D
5. Geluid

Dieptepunten:

1. Bloedneus
2. Set van Headhunterz
3. Moest wegens logistieke redenen laatste Hardcore plaatje missen :( Had ik heerlijk gevonden denk ik!
4. TimothyB + Hooli, wat een geaastjes zijn dat...

Goed begin van het seizoen, alleen hoop ik echt dat de organisatie volgend jaar de leeftijd naar 18+ gooit. Ik had er niet direct last van, maar je merkt het toch wel in de zaal. Manier waarop mensen ook los gaan, niet om aan te zien gewoon, zelfs Nando + Lellebel is nog beter te verteren :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2012 00:40 

mr_vertigo schreef:
Bloedneus

Hey, ook last van gehad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2012 01:00 

Hardtraxx Veteran

Onthafloorx schreef:
Jammer dat er nog steeds zulke naive mensen zijn ;) Er zijn toch ook genoeg 18+ mensen die te staan chagarijnen en me uitlachen so whats the deal? En niet elke 16,17 jarige zal beuken of uitlachen ik iig niet :)bouw lekker je eigen feest en als de leeftijd je niet aanstaat thuis blijven! Zo dat moest ik ff kwijt :)

Stukje volwassenheid is vaak ver te zoeken hoor bij 16 jarigen ;) . En ja, ik weet van te voren dat het een 16 + feest is, en ja ik houd d'r rekening mee, en ja ik weet dat 18 plussers ook vervelend kunnen zijn en ja ik bouw m'n eigen feestje ook wel. Maar dat neemt niet weg dat IK het een groot min punt vind en dat IK vind dat feesten gewoon 18 + moeten zijn. Of die 16 jarigen moeten zich gewoon wat volwassener gedragen zoals ik zelf deed toen ik 16 was :) . Zo dat moest ik ff kwijt :) :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2012 01:31 

Hardtraxx Addict

G1LL schreef:
Onthafloorx schreef:

Stukje volwassenheid is vaak ver te zoeken hoor bij 16 jarigen ;) . En ja, ik weet van te voren dat het een 16 + feest is, en ja ik houd d'r rekening mee, en ja ik weet dat 18 plussers ook vervelend kunnen zijn en ja ik bouw m'n eigen feestje ook wel. Maar dat neemt niet weg dat IK het een groot min punt vind en dat IK vind dat feesten gewoon 18 + moeten zijn. Of die 16 jarigen moeten zich gewoon wat volwassener gedragen zoals ik zelf deed toen ik 16 was :) . Zo dat moest ik ff kwijt :) :P

Hmm, dat je jezelf zo goed kunt inschatten op volwassenheid rond je 16de lijkt me sterk... Hoe oordeel je zoiets?
Denk dat het meestal een personen kwestie is. Ik vond zelf het jonge publiek eigenlijk alleen vervelend omdat je merkt dat ze weinig ervaring hebben, niet zo snel een praatje komen maken en minder interessant zijn voor het wat oudere publiek. Maar ben zeker nog wat wat jochies tegengekomen die flink los gingen. Tis gewoon best bizar om iemand te zien die eruit ziet als 12/13 (echt één meisje leek 8 ofzo, BIZAR jong), helemaal naar de klote... wekt gewoon echt zo'n gevoel van, wtf?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2012 01:40 

Hardtraxx Elite

mr_vertigo schreef:
G1LL schreef:
Onthafloorx schreef:

Hmm, dat je jezelf zo goed kunt inschatten op volwassenheid rond je 16de lijkt me sterk... Hoe oordeel je zoiets?
Denk dat het meestal een personen kwestie is. Ik vond zelf het jonge publiek eigenlijk alleen vervelend omdat je merkt dat ze weinig ervaring hebben, niet zo snel een praatje komen maken en minder interessant zijn voor het wat oudere publiek. Maar ben zeker nog wat wat jochies tegengekomen die flink los gingen. Tis gewoon best bizar om iemand te zien die eruit ziet als 12/13 (echt één meisje leek 8 ofzo, BIZAR jong), helemaal naar de klote... wekt gewoon echt zo'n gevoel van, wtf?

Vind het toch jammer dat er zulke vooroordelen bestaan.. Klinkt misschien arrogant of wat dan ook maar ben 17 ben al wat feesten geweest. En vind yoch dat ik inmiddrls al wat mensen ken en nooit irmand heeft last van me, kam het juist vinden met oudere. Dus nogmaals licht etaan welke persoon als je op je 16e flink liefhebber bemt hoef je toch niet meteen omdat je zestien bemt im een hokje gestouwt te worden? En ja ik typ kut zit op me mobiel excuse me
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2012 03:09 

Hardtraxx Addict

Het gaat meer om de algemene sfeer/het algemene beeld die/dat ontstaat. Zoals ik al zei, het verschilt per persoon, maar over het algemeen zag ik gister veel jonge groepjes in van die irritante cirkels (stil) staan, en als je aan een 16 jarige vraagt "wat doe je zoal in het leven?"... ja, uhm, leren voor me SO frans ofzo :P. Dat verschil snap je toch wel? Het is toch super logisch dat je liever met leeftijdsgenoten op een feest staat, en voor de een zal die grens naar boven misschien wat hoger liggen dan de ander. In de matrixx ben ik bijv. vaak genoeg groepen van zeker 40+ tegen gekomen... niet echt bevorderend imo. Maar perfect voor mij zou zijn tussen de 20 en 30 of zo.

Heeft dus niets met vooroordelen te maken, puur berust op ervaringen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2012 09:44 

Hardtraxx Elite

mr_vertigo schreef:
Het gaat meer om de algemene sfeer/het algemene beeld die/dat ontstaat. Zoals ik al zei, het verschilt per persoon, maar over het algemeen zag ik gister veel jonge groepjes in van die irritante cirkels (stil) staan, en als je aan een 16 jarige vraagt "wat doe je zoal in het leven?"... ja, uhm, leren voor me SO frans ofzo :P. Dat verschil snap je toch wel? Het is toch super logisch dat je liever met leeftijdsgenoten op een feest staat, en voor de een zal die grens naar boven misschien wat hoger liggen dan de ander. In de matrixx ben ik bijv. vaak genoeg groepen van zeker 40+ tegen gekomen... niet echt bevorderend imo. Maar perfect voor mij zou zijn tussen de 20 en 30 of zo.

Heeft dus niets met vooroordelen te maken, puur berust op ervaringen.

haha blijf erbij dat ik het onzin vind maargoed!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2012 10:07 

Hardtraxx Veteran

Dit was echt een top feest! Leuke setjes gehoord, vooral Josh & Wesz, Alphaverb, B-Front en Frequencerz! Wildstylez heb ik voor de helft gemist omdat ik geld moest fixen omdat de pinautomaat het niet meer deed, was erg jammer. Alpha² was wel een beetje zwak hoor, op dit niveau mag je echt niet van zo'n mixfouten maken.

Maar ik heb me super vermaakt, Top!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2012 12:18 

Hardtraxxer

roberttt schreef:

Ohja realtom (L) held!

:loving:

Leuk je ontmoet te hebben!

Voor mij waren de helden van de avond toch wel B-Front & Frequencerz en de Alpha twins ook al kregen ze niet zon goede start, ik vond ze nog aardig!
Heb genoten op dit feest!
Weer veel nieuwe HT'ers ontmoet :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2012 12:24 

Hardtraxx Elite

Delt-A schreef:
stefaneke schreef:

>.<

Mij komen ze altijd een hand geven en gaan ze met z'n allen staan kijken en lachen. Flikker op, ik heb ruimte nodig. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2012 12:35 

Onthafloorx schreef:
Vind het toch jammer dat er zulke vooroordelen bestaan.. Klinkt misschien arrogant of wat dan ook maar ben 17 ben al wat feesten geweest. En vind yoch dat ik inmiddrls al wat mensen ken en nooit irmand heeft last van me, kam het juist vinden met oudere. Dus nogmaals licht etaan welke persoon als je op je 16e flink liefhebber bemt hoef je toch niet meteen omdat je zestien bemt im een hokje gestouwt te worden? En ja ik typ kut zit op me mobiel excuse me

Als het in procenten uit wilt drukken, hoeveel procent denk jij die echt "liefhebber" zijn van die leeftijd dan?
Vorige  1 ... 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33 ... 37  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten