Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 37  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2011 22:28 
 

dennis schreef:
Citaat:
Rebirth Festival
Rebirth Festival is trots om Hardstyle.com als mediapartner te mogen verwelkomen voor Rebirth Festival 2012 - Let's kick off the festival season!


Zolang het maar geen scantraxx parade wordt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2011 21:53 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Citaat:
Maandag 9 Januari maakt Rebith Festival de line-up voor Rebirth Festival 2012 Let's kick off The festival season! Bekend en wordt de nieuwe website gelanseerd

Wil jij als eerste de trailer ontvangen? Schrijf je dan nu snel in voor onze nieuwsbrief http://www.rebirth-festival.nl
Kaarten winnen voor jou en je vrienden? Like en deel dit bericht, dan maak je kans op 2 VIP kaarten!

Kaartverkoop start donderdag 12 Januari om 19:00.
De eerste 500 early bird tickets worden automatisch omgezet in een VIP-ticket.
De afgelopen twee edities waren uitverkocht dus zorg dat je je kaarten tijdig in huis haalt!

Rebirth Festival: You knowhow where your summer begins!
Www.rebirth-festival.nl
Https://twitter.com/rebirthfestival
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2011 21:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

optie! line-up ect. even afwachten :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2011 02:31 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

_theon_ schreef:
optie! line-up ect. even afwachten :)

Line-up is lekker. Dus gewoon je kaartje kopen. Je kunt je Festival seizoen niet beter beginnen!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2011 12:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dennis schreef:
_theon_ schreef:
optie! line-up ect. even afwachten :)

Line-up is lekker. Dus gewoon je kaartje kopen. Je kunt je Festival seizoen niet beter beginnen!!!

kijken of er mensen mee gaan etc. even afwachten dan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2012 22:44 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Rebirth Festival op Facebook!
Citaat:
Rebirth Festival

WINACTIE

Laat ons in een reactie op dit bericht weten wie jij verwacht op de line-up van Rebirth Festival 2012 - Let's kick off the festival season!

Raad jij 4 namen goed? Dan maak je kans op 2 VIP kaarten!

Wil jij als eerste de trailer in je mailbox ontvangen? Schrijf je dan nu snel in voor onze nieuwsbrief via http://www.rebirth-festival.nl/.

Kaartverkoop start donderdag 12 januari om 19.00 uur.
De eerste 500 early bird tickets worden automatisch omgezet in een VIP-ticket. De afgelopen twee edities waren uitverkocht dus zorg dat je je kaarten tijdig in huis haalt.

Rebirth Festival: You know where your summer begins!
http://www.rebirth-festival.nl
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2012 22:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb een gokje gewaagd :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2012 22:48 
 

Ik ook... wat heb jij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2012 22:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Noisecult, B-Front, Wildstylez, Headhunterz
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2012 22:51 
 

Roebén schreef:
Noisecult, B-Front, Wildstylez, Headhunterz

Ha, ik heb

Titan, Code Black, Frontliner en MC Villain
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2012 22:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oja MC villain, slim :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2012 22:54 
 

das onderhand een standaard

noisecult ook btw
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2012 23:01 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik zou gokken op iets van Avio, heb ooit ergens gelezen of gehoord dat 1 van de organisatoren een groot fan is van ze.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2012 23:19 
 

Noisecult, Alphaverb, B-Front en Ran-D :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2012 23:22 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Zijn er ook echt mensen die 1000 namen invullen :') Jah dan zullen er vast wel 4 goeie tussen zitten.

Ik denk zelf: MC Villain, AVIO, Dbstf & Noisecult
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2012 12:07 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Noisecult / Adaro / Zany / Deepack
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2012 14:01 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
Noisecult, Alphaverb, B-Front en Ran-D :thumbup:


Zelfde namen als vorig jaar? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2012 15:36 
 

wootum schreef:
stefaneke schreef:
Noisecult, Alphaverb, B-Front en Ran-D :thumbup:


Zelfde namen als vorig jaar? :P


Noisecult komt uit Haaren, en zitten dicht bij de organisatie. Alphaverb ook, is nog met Noisecult de studio ingedoken. Ran-D & B-Front... tsja aangezien ze er vorig jaar hebben gestaan verwacht ik ze dit jaar ook weer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2012 19:20 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik zie trouwens bij Titatovenaar in zijn partyflock agenda ook Rebirth Festival staan(wel als optie). Zou er een TMS artiest komen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2012 15:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik kan er weer eens niet bij zijn :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2012 15:11 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Morgen de line up bekent wordt. Ik ben benieuwd of ze weer z'n lekkere line up weten neer te zetten!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2012 14:55 
 
Hardtraxxer

afgelopen jaar gemist, dus dit jaar gaan we zeker wel aanwezig zijn! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2012 16:53 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Wanneer komt de line up?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2012 16:56 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Wanneer komt de line up?


Vanavond 19.00u
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2012 20:02 
 
Hardtraxx Veteran

Line-up?
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 37  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten