Zolang het maar geen scantraxx parade wordt.wrote:Rebirth Festival
Rebirth Festival is trots om Hardstyle.com als mediapartner te mogen verwelkomen voor Rebirth Festival 2012 - Let's kick off the festival season!
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
-
S
Maandag 9 Januari maakt Rebith Festival de line-up voor Rebirth Festival 2012 Let's kick off The festival season! Bekend en wordt de nieuwe website gelanseerd
Wil jij als eerste de trailer ontvangen? Schrijf je dan nu snel in voor onze nieuwsbrief http://www.rebirth-festival.nl
Kaarten winnen voor jou en je vrienden? Like en deel dit bericht, dan maak je kans op 2 VIP kaarten!
Kaartverkoop start donderdag 12 Januari om 19:00.
De eerste 500 early bird tickets worden automatisch omgezet in een VIP-ticket.
De afgelopen twee edities waren uitverkocht dus zorg dat je je kaarten tijdig in huis haalt!
Rebirth Festival: You knowhow where your summer begins!
Www.rebirth-festival.nl
Https://twitter.com/rebirthfestival
optie! line-up ect. even afwachten 
Line-up is lekker. Dus gewoon je kaartje kopen. Je kunt je Festival seizoen niet beter beginnen!!!wrote:optie! line-up ect. even afwachten
kijken of er mensen mee gaan etc. even afwachten danwrote:Line-up is lekker. Dus gewoon je kaartje kopen. Je kunt je Festival seizoen niet beter beginnen!!!wrote:optie! line-up ect. even afwachten
Rebirth Festival op Facebook!
Rebirth Festival
WINACTIE
Laat ons in een reactie op dit bericht weten wie jij verwacht op de line-up van Rebirth Festival 2012 - Let's kick off the festival season!
Raad jij 4 namen goed? Dan maak je kans op 2 VIP kaarten!
Wil jij als eerste de trailer in je mailbox ontvangen? Schrijf je dan nu snel in voor onze nieuwsbrief via http://www.rebirth-festival.nl/.
Kaartverkoop start donderdag 12 januari om 19.00 uur.
De eerste 500 early bird tickets worden automatisch omgezet in een VIP-ticket. De afgelopen twee edities waren uitverkocht dus zorg dat je je kaarten tijdig in huis haalt.
Rebirth Festival: You know where your summer begins!
http://www.rebirth-festival.nl
-
C
Ik ook... wat heb jij?
Noisecult, B-Front, Wildstylez, Headhunterz
-
C
Ha, ik hebwrote:Noisecult, B-Front, Wildstylez, Headhunterz
Titan, Code Black, Frontliner en MC Villain
-
C
das onderhand een standaard
noisecult ook btw
noisecult ook btw
Ik zou gokken op iets van Avio, heb ooit ergens gelezen of gehoord dat 1 van de organisatoren een groot fan is van ze.
-
S
Noisecult, Alphaverb, B-Front en Ran-D 
Zijn er ook echt mensen die 1000 namen invullen :') Jah dan zullen er vast wel 4 goeie tussen zitten.
Ik denk zelf: MC Villain, AVIO, Dbstf & Noisecult
Ik denk zelf: MC Villain, AVIO, Dbstf & Noisecult
Zelfde namen als vorig jaar?wrote:Noisecult, Alphaverb, B-Front en Ran-D
-
S
Noisecult komt uit Haaren, en zitten dicht bij de organisatie. Alphaverb ook, is nog met Noisecult de studio ingedoken. Ran-D & B-Front... tsja aangezien ze er vorig jaar hebben gestaan verwacht ik ze dit jaar ook weer.wrote:Zelfde namen als vorig jaar?wrote:Noisecult, Alphaverb, B-Front en Ran-D
Ik zie trouwens bij Titatovenaar in zijn partyflock agenda ook Rebirth Festival staan(wel als optie). Zou er een TMS artiest komen?
Morgen de line up bekent wordt. Ik ben benieuwd of ze weer z'n lekkere line up weten neer te zetten!
-
DHardtraxxer
- 643 posts member since 2012
- last seen 22 days ago
afgelopen jaar gemist, dus dit jaar gaan we zeker wel aanwezig zijn! 
Vanavond 19.00uwrote:Wanneer komt de line up?
-
PHardtraxx Veteran
- 3957 posts member since 2010
- last seen Jun 2017
Line-up?