Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 37  Volgende
Bericht Geplaatst op 09 jan 2012 20:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heb er veel goeie verhalen van gehoord..
misschien overwegen dit jaar toch maar te gaan?!
Bericht Geplaatst op 09 jan 2012 20:05 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

PierrePruuk schreef:
Line-up?

Citaat:
RebirthFestival Rebirth Festival
Onze nieuwsbrief-lezers ontvangen de #REBIRTH2012 line-up binnen enkele minuten in hun mailbox! Voor de andere volgers: nog even geduld :)
Bericht Geplaatst op 09 jan 2012 20:06 
 
Hardtraxx Veteran

Headhunterz
Zatox vs Ran-D
Josh & Wesz
Wildstylez
Alpha2
B-front vs Frequencerz
Coone
Brennan Heart
Frontliner
Alphaverb Live
Scope Dj Vs Audiofreq
Noisecult

Hosted by MC Villain
Bericht Geplaatst op 09 jan 2012 20:07 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Bericht Geplaatst op 09 jan 2012 20:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mwoa.. B-Front vs Frequencerz is wel heel vet, maar ga daar niet zo ver voor reizen.
Bericht Geplaatst op 09 jan 2012 20:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PierrePruuk schreef:
Headhunterz
Zatox vs Ran-D
Wildstylez
Alpha2
B-front vs Frequencerz
Coone
Brennan Heart
Frontliner
Alphaverb Live
Scope Dj Vs Audiofreq
Noisecult

Hosted by MC Villain


Best leuk! Toch maar overwegen...
Bericht Geplaatst op 09 jan 2012 20:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Josh & Wesz zitter er ook bij :)
Bericht Geplaatst op 09 jan 2012 20:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leuke line up, jammer van Scope vs Audiofreq en Brennan Heart
Bericht Geplaatst op 09 jan 2012 20:12 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Wildstylez
B-Front vs Frequencerz
Frontliner
Alphaverb live
Scope DJ
Josh & Wesz

:worship: (L)
Bericht Geplaatst op 09 jan 2012 20:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hier zijn we weer bij hoor :woot:
Bericht Geplaatst op 09 jan 2012 20:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leuke line-up hoor! Voor iedereen wel wat wils. Nu hopen op een goede TT!
Bericht Geplaatst op 09 jan 2012 20:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ziet er goed uit dit! :drool:
Bericht Geplaatst op 09 jan 2012 20:14 
 
Hardtraxxer

DIK DIK DIK
Bericht Geplaatst op 09 jan 2012 20:15 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
Leuke line-up hoor! Voor iedereen wel wat wils. Nu hopen op een goede TT!

Dat zal wel goed komen. Vorig jaar hebben ze ook een logische time table neergezet
Bericht Geplaatst op 09 jan 2012 20:16 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Is dit niet de eerste keer dat Alphaverb LIVE draait?
Bericht Geplaatst op 09 jan 2012 20:16 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Vet! Alphaverb live (L)
Ook leuk om Josh & Wesz weer eens te zien.

Grote optie!
Bericht Geplaatst op 09 jan 2012 20:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

@dennis Josh & Wesz staan ook in de line up

hoeveel gaan de gewone kaarten kosten?
Bericht Geplaatst op 09 jan 2012 20:18 
 

Heldischeng Line-up_O_ :love:
Bericht Geplaatst op 09 jan 2012 20:24 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

wanneer komt de uitslag van die kaarten verloting? ik heb namelijk de goede geraden.
(Villain / Noisecult / B-front / Headhunterz)

edit: oh ik zie dat de uitslag al op facebook staat.
Bericht Geplaatst op 09 jan 2012 20:25 
 

Alphaverb eerste solo live-act.
Daar moet ik bij zijn :love:
Bericht Geplaatst op 09 jan 2012 20:26 
 
Hardtraxx Veteran

Hmm leuke line-up maar ben niet zo lyrisch als de meesten.. die van vorig jaar was toch wel beduidend vetter. Maar alsnog proberen hier aanwezig te zijn :)
Bericht Geplaatst op 09 jan 2012 20:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Roebén schreef:
Noisecult, B-Front, Wildstylez, Headhunterz

Woehoew, heb ze alle 4 juist! :D
Bericht Geplaatst op 09 jan 2012 20:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wie maakt en is er überhaupt een anthem dit jaar? Nergens nog wat van gelezen...
Bericht Geplaatst op 09 jan 2012 20:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

knotsjebilly schreef:
Wie maakt en is er überhaupt een anthem dit jaar? Nergens nog wat van gelezen...

WP, met suprise act! :woot:
Bericht Geplaatst op 09 jan 2012 20:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

knotsjebilly schreef:
Wie maakt en is er überhaupt een anthem dit jaar? Nergens nog wat van gelezen...

Staat in nieuwsbrief dat er een anthem komt, wordt binnenkort bekend gemaakt.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 37  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten