Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 37  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2011 21:43 

Bierkoning

Khadber schreef:
Pommer schreef:
Wtf?
Daar gaat het toch helemaal niet over. Ik hoef helemaal niet alleen maar rauwe artiesten, in tegendeel zelfs. Mijn irritatie is dat ze Zatox 'raw' vinden.

Zatox kun je echt niet meer euforisch noemen. Zeker bovengemiddeld kwa hardheid.

Ik zou een Adaro hier eigenlijk wel verwachten, Scope DJ misschien? Ook erg goed bezig!

Jah hij maakt inderdaad een soort van hardere mainstream, maar om hem nou 'raw' te noemen gaat me wat te ver.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2011 21:55 

Hardtraxx Veteran

Is rauw niet een soort hardere mainstream? Ik vind die geforceerde indeling een beetje onzin, maar goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2011 21:59 

Hardtraxx Veteran

Een beetje? Al die hokjes zijn de grootste onzin zeg, ik irriteer me kapot aan al die discussies of een artiest nou bestempeld mag worden met dat stoere Rauw. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2011 21:59 

Is RAW niet onderhand al mainstream?
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2011 22:20 

Bierkoning

Khadber schreef:
Is rauw niet een soort hardere mainstream? Ik vind die geforceerde indeling een beetje onzin, maar goed.

Ik vind die hokjes ook totaal niet nodig, maar dat is weer een andere discussie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2011 00:19 

Hardtraxx Veteran

Dan is natuurlijk de vervolgvraag waarom je er hier blijkbaar wel mee aan komt zetten met Zatox, maar goed, dat laten we dan maar buiten beschouwing.

Ik heb in ieder geval zin in dit feestje! Ik hoop dat mijn tentamens niet erna vallen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2011 00:50 

Bierkoning

Khadber schreef:
Dan is natuurlijk de vervolgvraag waarom je er hier blijkbaar wel mee aan komt zetten met Zatox, maar goed, dat laten we dan maar buiten beschouwing.

Ik kom er niet mee aanzetten, iemand anders doet dat en ik quote diegene alleen.

Maarja boeit ook niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2011 22:44 

Hardtraxx Elite

nog 2 jaartjes :slow:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2011 23:16 

Gast... vind je het nodig om onder elk feest te zetten dat je nog geen 18 bent?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2011 23:29 

Hardtraxx Addict

robkuh1990 schreef:
Gast... vind je het nodig om onder elk feest te zetten dat je nog geen 18 bent?

dennis schreef:
Minimumleeftijd:
16

Ben hier trouwens misschien bij volgend jaar als m'n vrienden ook gaan. Lijkt me wel dik :) .
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2011 00:38 

Hij is 13
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2011 11:31 

Hardtraxx Elite

Almighty schreef:
Hij is 13

xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2011 22:56 

Hardtraxx Elite

Citaat:
RebirthFestival Rebirth Festival
Heb jij je al ingeschreven voor de #rebirth2012 nieuwsbrief? Ga snel naar http://www.rebirth-festival.nl , schrijf je in en maak kans op kaarten!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2011 20:36 

Hardtraxx Elite

Citaat:
Rebirth Festival
Rebirth Festival teaser volgende week online!
Volgende week woensdag lichten we een tipje van de sluier op, schrijf je in voor onze nieuwsbrief via www.rebirth-festival.nl en ontvang de Teaser als eerste in je mailbox!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2011 01:02 

Hardtraxx Elite

Let op mensen Woensdag komt de website online en komt er een teaser!!!! stay standing on www.rebirth-festival.nl
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2011 02:14 

Hardtraxx Elite

Pff wil een line up zien. :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2011 22:27 

Hardtraxx Crew

Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2011 00:01 

Vette stijl!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2011 09:35 

Hardtraxxer

Ben benieuwd naar de line up. Vorig jaar was die echt dik!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2011 14:15 

Hardtraxx Elite

Let’s kick off the festival season: Rebirth Festival 2012
Terwijl de Sint net is vertrokken, kan met de aankondiging van Rebirth Festival 2012 een volgende traditie worden voortgezet. Op zaterdag 7 april 2012 vier je tijdens Rebirth Festival voor de 4e keer de start van het festivalseizoen aan de Raamse Akkers in Haaren.

Vorig jaar bewees Rebirth Festival 2011 de perfecte start van het festivalseizoen te zijn, een start die letterlijk de gehele zomer nadreunde. Wie is er niet los gegaan op het Rebirth Festival 2011 anthem? Na de uitverkochte edities in 2010 en 2011 heeft Rebirth Festival niet stil gezeten. De organisatie blijft druk bezig om zichzelf te verbeteren en te overtreffen.

De formule voor Rebirth Festival blijft ongewijzigd: een ijzersterke line-up voor een scherpe prijs. Benieuwd naar de line-up? Deze zal begin januari bekend worden gemaakt.

Ruimere openingstijden
De start van jouw festivalseizoen begint komend jaar twee uur eerder. Er kan maar liefst twaalf uur lang gefeest worden, van 12.00 tot 00.00 uur.

Gratis VIP-upgrade
De eerste 500 early bird tickets worden automatisch omgezet in een VIP-ticket. De voorverkoop van de early bird tickets start donderdag 12 januari om 19.00 uur. De afgelopen twee edities waren uitverkocht dus zorg dat je je kaarten tijdig in huis haalt.

Nieuwe huisstijl
Diegenen die Rebirth Festival in de gaten hebben gehouden zullen hebben gezien dat er dit jaar een nieuwe huisstijl is geïntroduceerd. Scroll snel naar het einde van dit bericht voor de teaser waarin de nieuwe huisstijl en Rebirth Festival 2012 wordt gepresenteerd!

Social Media
Zorg dat je Rebirth Festival volgt via Twitter #REBIRTH2012, Facebook en zet het feest in je Partyflock-agenda. De updates als eerste in je mailbox? Vergeet je dan niet in te schrijven voor de nieuwsbrief op www.rebirth-festival.nl.

Rebirth Festival: You know where your summer begins!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2011 17:55 

Hardtraxx Veteran

trouwens wel echt heel lelijk dat de tekst 'rebirth' en 'festival' in 2 verschillende lettertypes staan, zowel in de trailer als op de header van de website..vind ik dan. :/

ot: wil er wel bij zijn eigenlijk, is toch hier in de buurt.
maar goede kans dat het of dit, of Daydream Festival wordt. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2011 18:02 

Ik ben er gewoon bij. Vorig jaar was het gewoon geniaal :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2011 14:39 

Hardtraxx Veteran

Niet meer aanwezig, ga een weekend katergeologie doen in Duitsland.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2011 15:33 

Hardtraxx Veteran

daydream heeft meerdere soorten muziek, en we willen misschien daar een weekendje van maken dus dat moeten we nog ff kijken.
Rebirth wil ik wel heen maar hangt van mn werk af, dat zal waarschijnlijk niet lukken omdat Loudness ook al in april is ;)

dus ik zie het nog wel haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2011 22:19 

Hardtraxx Elite

Citaat:
Rebirth Festival
Rebirth Festival is trots om Hardstyle.com als mediapartner te mogen verwelkomen voor Rebirth Festival 2012 - Let's kick off the festival season!
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 37  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten