Kwamen binnen bij Coone(bus had lekke band ), maar eigenlijk een nieuw nummer gehoord die wel vet was en moeste toen naar het dorp om geld te halen..... Toen we terug kwamen Frontliner, draaide erg leuke liedjes, Discorecord enzo. Ook Emporium anthem klonk best vet Daarna Alphaverb Live waar ik ziek veel zin in had Maar was wel vet, vooral Triangle of Life en Greatest Show Wildstylez was zoiezo ziekelijk vet, Shadow en Godz Power(vooral omdat YWalen een van ze favoriete is en hij net weg ging ) enige die ik kan herinnere Toen B-front en Frequencerz, Bitch voor het eerst gehoord echt niet normaal Virus, For The Girls, Attention Zatox en Ran-d kan ik eigenlijk alleen My Life en Winter herinneren maar was wel prima en The Resistance klonk erg vet...
Headhunterz was eigenlijk wel genieten, ging toen ook even helemaal vooraan staan Gold(remix) bass klonk echt ziek
En de afsluiter Alpha² was ook erg vet, Fuck That Fake Shit En Bitch weer helemaal achteraan met onmogelijk veel ruimte En hardcore was ook prima
Zoiezo was met een hele leuke groep dus dan is het feest al half geslaagd En de Hradtraxx meeting waren we te laat voor En een nieuwe poster in me kamer
Enige nadeel: -Pin automaten die kapot waren
Trouwens ook vet dat MCDV8 langskwam Deze was ook vet:
Of die Hein de Graaf, wat een pretkop is die gast .
Of die gast die tijdens het pissen eventjes een puntje weg snoof, om daarna met zijn broek nog op half 11 en z'n piemel eruit bungelend terug naar de tent te lopen .
Ook hulde aan de jongeman die in slaap was gevallen op de kraantjes bij de wc's .
Of die gast die tijdens het pissen eventjes een puntje weg snoof, om daarna met zijn broek nog op half 11 en z'n piemel eruit bungelend terug naar de tent te lopen .
Ook hulde aan de jongeman die in slaap was gevallen op de kraantjes bij de wc's .
Echt verschrikkelijk veel respect voor dat soort gasten ja. Dat zijn dezelfden die zich altijd strompelend een weg banen door het publiek en onderweg alles aan stoten. Mogen ze preventief ruimen w.m.b. kneusjes.
Wildstylez was zoiezo ziekelijk vet, Shadow en Godz Power(vooral omdat YWalen een van ze favoriete is en hij net weg ging ) enige die ik kan herinnere Toen B-front en Frequencerz, Bitch voor het eerst gehoord echt niet normaal Virus, For The Girls, Attention
Volgens was het frontliner die Godz Power draaide , maar echt jammer dat ik hem nu nog steed niet live heb kunnen horen, alleen omdat ik ff moest plassen
En je vergeet iets over Magic te zeggen van de B-front & Frequencerz set, want die knalde er snoeihard in!
Was het niet een edit van Godz Powerrr! die werd gedraaid?
TiMOTHYb schreef:
Echt verschrikkelijk veel respect voor dat soort gasten ja. Dat zijn dezelfden die zich altijd strompelend een weg banen door het publiek en onderweg alles aan stoten. Mogen ze preventief ruimen w.m.b. kneusjes.
Ja dat is dan wel weer kut, maar op dat moment was het geniaal.
Wildstylez was zoiezo ziekelijk vet, Shadow en Godz Power(vooral omdat YWalen een van ze favoriete is en hij net weg ging ) enige die ik kan herinnere Toen B-front en Frequencerz, Bitch voor het eerst gehoord echt niet normaal Virus, For The Girls, Attention
Volgens was het frontliner die Godz Power draaide , maar echt jammer dat ik hem nu nog steed niet live heb kunnen horen, alleen omdat ik ff moest plassen
En je vergeet iets over Magic te zeggen van de B-front & Frequencerz set, want die knalde er snoeihard in!
Onthafloorx,had jij toevallig een tripbril bij/op? Want dan heb je nog best lang bij ons gestaan
ja haha klopt wie was je dan?
Vrij klein meisje toch? Wij stonden iets achter t midden. Je liet mij die bril zien dat ik er doorheen moest kijken, daarna heeft nog een man of 4-5 die bril op gehad ofzo.. Toen vroegen ze waar je die bril vandaan had en liet je die website zien. Wel respect voor meisjes die losgaan zoals jij!
Onthafloorx,had jij toevallig een tripbril bij/op? Want dan heb je nog best lang bij ons gestaan
ja haha klopt wie was je dan?
Vrij klein meisje toch? Wij stonden iets achter t midden. Je liet mij die bril zien dat ik er doorheen moest kijken, daarna heeft nog een man of 4-5 die bril op gehad ofzo.. Toen vroegen ze waar je die bril vandaan had en liet je die website zien. Wel respect voor meisjes die losgaan zoals jij!
Ben inderdaad nog al mini, haha klopt als ik aan een iemand die bril gaf iedereen die bril op. Hoe mooi was dat ook met personen die wous waren die snapten er niks van
ik vond het irritant dat mensen zeiden dat ik te hard losging
Liever dat dan dat ze je aan gaan kijken of je een of andere debiel bent
dat heb ik ook gehad staan ze me te duuwen gek te doen achter me
Ik ga echt een keer een t-shirt maken. Ik ben geen aap of kijken kost een euro manman blijf dan lekker thuis joh als je het niet kan hebben dat sommige mensen niet met een chagarijnige kop staan omdat ze wel van de muziek genieten