Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 3 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 13 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 12 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 6 days ago
Past

Rebirth Festival 2012

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Hardtraxx Elite
2583 posts member since 2010
last seen Oct 2012
Weekend stond nog vrij, nu niet meer! :P
Hardtraxx Elite
2107 posts member since 2010
last seen Feb 2018
Chukkels wrote:JAAAAAAAAAAAAA! AANWEZIG! :D
G
Hardtraxxer
166 posts member since 2011
last seen Jun 2013
Was geniaal vorig jaar! Zowiso aanwezig tenzij de line-up heel erg slecht is.
Hardtraxx Veteran
4198 posts member since 2010
last seen Mar 2020
wesskeej wrote:
93Wesley93 wrote:
stefaneke wrote:Vorige keer aanwazig, laten we proberen dit jaar gewoon aanwezig te zijn :whistle:.
Toch wel? Je wilde nog bijna met me op de foto omdat je dacht dat ik Wildstylez was man.

:worship:
LOL xd for real? xd
Nah. Hij zei alleen maar paar keer dat ik heel erg op hem leek. Vond het wel grappig hoor, en moet zelf ook niet veel zeggen over al mijn streken afgelopen zomer. :P

Maar goed, ben benieuwd of de line up weer minstens zo leuk wordt als vorig jaar! :D
T
93Wesley93 wrote: Nah. Hij zei alleen maar paar keer dat ik heel erg op hem leek. Vond het wel grappig hoor, en moet zelf ook niet veel zeggen over al mijn streken afgelopen zomer. :P

Maar goed, ben benieuwd of de line up weer minstens zo leuk wordt als vorig jaar! :D
Ja die streken van jou afgelopen zomer weten we alles van :D
D
dit jaar wel aanwezig, vorig jaar moeten missen
Hardtraxxer
56 posts member since 2010
last seen Oct 2013
Dikke verbetering tov vorig jaar, volgend jaar een ECHT DIKKE GELUIDSSET en blazen maar!
S
Giel H wrote:Was geniaal vorig jaar! Zowiso aanwezig tenzij de line-up heel erg slecht is.
Geniaal? Fat is zacht uitgedrukt man xd .
Hardtraxx Elite
2817 posts member since 2008
last seen Nov 2014
Rebirth Festival 2012 update:

Komend jaar kan de start van het festivalseizoen twee uur langer worden gevierd tijdens Rebirth Festival ! Rebirth Festival 2012 duurt komend jaar van 12.00 tot 00.00 uur.

Welke DJ's zou jij graag op de komende editie van Rebirth willen zien? Laat het ons weten in een opmerking onder dit bericht, onder de reacties worden 2 vrijkaarten verloot!
http://www.facebook.com/rebirthfestival
Last edited by dennis on , edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
8066 posts member since 2010
last seen Mar 2014
dennis wrote:Rebirth Festival 2012 update:

Komend jaar kan de start van het festivalseizoen twee uur langer worden gevierd tijdens Rebirth Festival ! Rebirth Festival 2012 duurt komend jaar van 12.00 tot 00.00 uur.

Welke DJ's zou jij graag op de komende editie van Rebirth willen zien? Laat het ons weten in een opmerking onder dit bericht, onder de reacties worden 2 vrijkaarten verloot!
Gerard Joling en de toppers. :D
A
100% aanwezig, net als vorig jaar
Hardtraxx Addict
1247 posts member since 2010
last seen 25 days ago
Focking chill!! 7 april, ben namelijk 6 april jarig :)

Ga sowieso proberen te regelen dat ik hiernaartoe kan
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 29 days ago
Optie :)

Wie gaan we invullen? Donkey's natuurlijk :D
S
Southstylers, Donkey Rollers en AVIO dj set ^^

Almighty wrote:100% aanwezig, net als vorig jaar
:whistle:
A
Donkey Rollers en Adaro :)
Bierkoning
last seen 29 days ago
Gaat er weer zo'n kerel invullen: Zatox, HHZ & Coone, raw afgewisseld met mainstream :')

Ik wordt zo moe van sommige mensen, wat zeg ik, ik wordt zo moe van AL die mensen
Hardtraxx Veteran
14128 posts member since 2008
last seen 17 hours ago
Ik zeg: B-Front, Zany, Southstylers LIVE, Frequencerz, Frontliner, Alphaverb, Wildstylez, Toneshifterz
S
Josh-T wrote:Southstylers LIVE
Heerlijk, ik doe die suggestie en heb al meteen wat volgers :cool:
Hardtraxxer
485 posts member since 2011
last seen May 2015
Pommer wrote:Gaat er weer zo'n kerel invullen: Zatox, HHZ & Coone, raw afgewisseld met mainstream :')

Ik wordt zo moe van sommige mensen, wat zeg ik, ik wordt zo moe van AL die mensen
jaja, je mening is duidelijk, liefst natuurlijk alleen maar rauw...

Zatox, HHZ & Coone klinkt mij als muziek in de oren :) zet daar dan nog Ran-D & Adaro, B-Front en Wildstylez bij, dan een logische opbouw en je hebt voor mij een line-up waar ik een kaartje voor ga kopen!
Bierkoning
last seen 29 days ago
Sanderson wrote:
Pommer wrote:Gaat er weer zo'n kerel invullen: Zatox, HHZ & Coone, raw afgewisseld met mainstream :')

Zatox, HHZ & Coone klinkt mij als muziek in de oren :) zet daar dan nog Ran-D & Adaro, B-Front en Wildstylez bij, dan een logische opbouw en je hebt voor mij een line-up waar ik een kaartje voor ga kopen!
Wtf?
Daar gaat het toch helemaal niet over. Ik hoef helemaal niet alleen maar rauwe artiesten, in tegendeel zelfs. Mijn irritatie is dat ze Zatox 'raw' vinden.
Hardtraxxer
485 posts member since 2011
last seen May 2015
Pommer wrote:
Sanderson wrote:

Wtf?
Daar gaat het toch helemaal niet over. Ik hoef helemaal niet alleen maar rauwe artiesten, in tegendeel zelfs. Mijn irritatie is dat ze Zatox 'raw' vinden.
Mijn excuses dan.

Maar Zatox heeft wel rawe tracks btw...
maar zou hem ook niet als raw bestempelen maar meer als mainstream
Hardtraxx Veteran
14128 posts member since 2008
last seen 17 hours ago
stefaneke wrote:
Helaas treden ze bijna nooit op :(
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Pommer wrote: Wtf?
Zatox kun je echt niet meer euforisch noemen. Zeker bovengemiddeld kwa hardheid.

Ik zou een Adaro hier eigenlijk wel verwachten, Scope DJ misschien? Ook erg goed bezig!
S
Josh-T wrote:
stefaneke wrote:
Helaas treden ze bijna nooit op :(
2x meegemaakt. Last World Festival was geweldig! Geniaal hoe Zany en DV8 tijdens dat sitdownmoment bezig waren :D

View on YouTube

Adaro en Wildstylez zou ik graag zien!
T
Hardtraxx Veteran
5204 posts member since 2009
last seen Oct 2021
Early set Isaac, Noisecult, alphaverb, frequencerz live, Luna, Deepack en Donkey rollers, zoiets heb ik ingestuurd :P