Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 37  Volgende
Bericht Geplaatst op 26 okt 2011 20:31 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Weekend stond nog vrij, nu niet meer! :P
Bericht Geplaatst op 26 okt 2011 20:51 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
JAAAAAAAAAAAAA! AANWEZIG! :D
Bericht Geplaatst op 26 okt 2011 21:00 
 
Hardtraxxer

Was geniaal vorig jaar! Zowiso aanwezig tenzij de line-up heel erg slecht is.
Bericht Geplaatst op 26 okt 2011 21:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wesskeej schreef:
93Wesley93 schreef:
stefaneke schreef:
Vorige keer aanwazig, laten we proberen dit jaar gewoon aanwezig te zijn :whistle:.

Toch wel? Je wilde nog bijna met me op de foto omdat je dacht dat ik Wildstylez was man.

:worship:


LOL xd for real? xd

Nah. Hij zei alleen maar paar keer dat ik heel erg op hem leek. Vond het wel grappig hoor, en moet zelf ook niet veel zeggen over al mijn streken afgelopen zomer. :P

Maar goed, ben benieuwd of de line up weer minstens zo leuk wordt als vorig jaar! :D
Bericht Geplaatst op 27 okt 2011 12:46 
 

93Wesley93 schreef:
Nah. Hij zei alleen maar paar keer dat ik heel erg op hem leek. Vond het wel grappig hoor, en moet zelf ook niet veel zeggen over al mijn streken afgelopen zomer. :P

Maar goed, ben benieuwd of de line up weer minstens zo leuk wordt als vorig jaar! :D


Ja die streken van jou afgelopen zomer weten we alles van :D
Bericht Geplaatst op 27 okt 2011 13:46 
 

dit jaar wel aanwezig, vorig jaar moeten missen
Bericht Geplaatst op 10 nov 2011 19:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dikke verbetering tov vorig jaar, volgend jaar een ECHT DIKKE GELUIDSSET en blazen maar!
Bericht Geplaatst op 10 nov 2011 19:14 
 

Giel H schreef:
Was geniaal vorig jaar! Zowiso aanwezig tenzij de line-up heel erg slecht is.


Geniaal? Fat is zacht uitgedrukt man xd .
Bericht Geplaatst op 23 nov 2011 22:01 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Rebirth Festival 2012 update:

Komend jaar kan de start van het festivalseizoen twee uur langer worden gevierd tijdens Rebirth Festival ! Rebirth Festival 2012 duurt komend jaar van 12.00 tot 00.00 uur.

Welke DJ's zou jij graag op de komende editie van Rebirth willen zien? Laat het ons weten in een opmerking onder dit bericht, onder de reacties worden 2 vrijkaarten verloot!
http://www.facebook.com/rebirthfestival
Bericht Geplaatst op 23 nov 2011 22:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dennis schreef:
Rebirth Festival 2012 update:

Komend jaar kan de start van het festivalseizoen twee uur langer worden gevierd tijdens Rebirth Festival ! Rebirth Festival 2012 duurt komend jaar van 12.00 tot 00.00 uur.

Welke DJ's zou jij graag op de komende editie van Rebirth willen zien? Laat het ons weten in een opmerking onder dit bericht, onder de reacties worden 2 vrijkaarten verloot!

Gerard Joling en de toppers. :D
Bericht Geplaatst op 23 nov 2011 22:16 
 

100% aanwezig, net als vorig jaar
Bericht Geplaatst op 23 nov 2011 23:25 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Focking chill!! 7 april, ben namelijk 6 april jarig :)

Ga sowieso proberen te regelen dat ik hiernaartoe kan
Bericht Geplaatst op 24 nov 2011 00:15 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Optie :)

Wie gaan we invullen? Donkey's natuurlijk :D
Bericht Geplaatst op 24 nov 2011 00:31 
 

Southstylers, Donkey Rollers en AVIO dj set ^^


Almighty schreef:
100% aanwezig, net als vorig jaar


:whistle:
Bericht Geplaatst op 24 nov 2011 00:33 
 

Donkey Rollers en Adaro :)
Bericht Geplaatst op 24 nov 2011 00:37 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Gaat er weer zo'n kerel invullen: Zatox, HHZ & Coone, raw afgewisseld met mainstream :')

Ik wordt zo moe van sommige mensen, wat zeg ik, ik wordt zo moe van AL die mensen
Bericht Geplaatst op 24 nov 2011 01:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zeg: B-Front, Zany, Southstylers LIVE, Frequencerz, Frontliner, Alphaverb, Wildstylez, Toneshifterz
Bericht Geplaatst op 24 nov 2011 08:34 
 

Josh-T schreef:
Southstylers LIVE


Heerlijk, ik doe die suggestie en heb al meteen wat volgers :cool:
Bericht Geplaatst op 24 nov 2011 10:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Gaat er weer zo'n kerel invullen: Zatox, HHZ & Coone, raw afgewisseld met mainstream :')

Ik wordt zo moe van sommige mensen, wat zeg ik, ik wordt zo moe van AL die mensen

jaja, je mening is duidelijk, liefst natuurlijk alleen maar rauw...

Zatox, HHZ & Coone klinkt mij als muziek in de oren :) zet daar dan nog Ran-D & Adaro, B-Front en Wildstylez bij, dan een logische opbouw en je hebt voor mij een line-up waar ik een kaartje voor ga kopen!
Bericht Geplaatst op 24 nov 2011 10:35 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Sanderson schreef:
Pommer schreef:
Gaat er weer zo'n kerel invullen: Zatox, HHZ & Coone, raw afgewisseld met mainstream :')

Ik wordt zo moe van sommige mensen, wat zeg ik, ik wordt zo moe van AL die mensen

jaja, je mening is duidelijk, liefst natuurlijk alleen maar rauw...

Zatox, HHZ & Coone klinkt mij als muziek in de oren :) zet daar dan nog Ran-D & Adaro, B-Front en Wildstylez bij, dan een logische opbouw en je hebt voor mij een line-up waar ik een kaartje voor ga kopen!

Wtf?
Daar gaat het toch helemaal niet over. Ik hoef helemaal niet alleen maar rauwe artiesten, in tegendeel zelfs. Mijn irritatie is dat ze Zatox 'raw' vinden.
Bericht Geplaatst op 24 nov 2011 10:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Sanderson schreef:
Pommer schreef:
Gaat er weer zo'n kerel invullen: Zatox, HHZ & Coone, raw afgewisseld met mainstream :')

Ik wordt zo moe van sommige mensen, wat zeg ik, ik wordt zo moe van AL die mensen

jaja, je mening is duidelijk, liefst natuurlijk alleen maar rauw...

Zatox, HHZ & Coone klinkt mij als muziek in de oren :) zet daar dan nog Ran-D & Adaro, B-Front en Wildstylez bij, dan een logische opbouw en je hebt voor mij een line-up waar ik een kaartje voor ga kopen!

Wtf?
Daar gaat het toch helemaal niet over. Ik hoef helemaal niet alleen maar rauwe artiesten, in tegendeel zelfs. Mijn irritatie is dat ze Zatox 'raw' vinden.

Mijn excuses dan.

Maar Zatox heeft wel rawe tracks btw...
maar zou hem ook niet als raw bestempelen maar meer als mainstream
Bericht Geplaatst op 24 nov 2011 11:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
Josh-T schreef:
Southstylers LIVE


Heerlijk, ik doe die suggestie en heb al meteen wat volgers :cool:


Helaas treden ze bijna nooit op :(
Bericht Geplaatst op 24 nov 2011 17:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Wtf?
Daar gaat het toch helemaal niet over. Ik hoef helemaal niet alleen maar rauwe artiesten, in tegendeel zelfs. Mijn irritatie is dat ze Zatox 'raw' vinden.

Zatox kun je echt niet meer euforisch noemen. Zeker bovengemiddeld kwa hardheid.

Ik zou een Adaro hier eigenlijk wel verwachten, Scope DJ misschien? Ook erg goed bezig!
Bericht Geplaatst op 24 nov 2011 18:57 
 

Josh-T schreef:
stefaneke schreef:
Josh-T schreef:
Southstylers LIVE


Heerlijk, ik doe die suggestie en heb al meteen wat volgers :cool:


Helaas treden ze bijna nooit op :(


2x meegemaakt. Last World Festival was geweldig! Geniaal hoe Zany en DV8 tijdens dat sitdownmoment bezig waren :D



Adaro en Wildstylez zou ik graag zien!
Bericht Geplaatst op 24 nov 2011 19:26 
 
Hardtraxx Veteran

Early set Isaac, Noisecult, alphaverb, frequencerz live, Luna, Deepack en Donkey rollers, zoiets heb ik ingestuurd :P
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 37  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten