Hij heeft wel gelijk, op de 3 laatste na zijn het de standaard namen die op zowat ieder feest staan en qua gevarieerdheid is het 95% mainstream en zijn 8 van de artiesten van scantraxx.wrote:Die gast geeft altijd een stomme opmerking waarna hij niet meer reageert...wrote:Gevarieerde?wrote:Leuke, gevarieerde line-up! Vind dit wel een serieuze optie
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Samenwerking met Hardstyle.com
= Scantraxx
@Lyst
Headhunterz
Zatox vs Ran-D
Wildstylez
Alpha²
B-Front vs Frequencerz
Coone
Brennan Heart
Frontliner
Alphaverb live
Josh & Wesz
Scope DJ vs Audiofreq
Noisecult
Die mensen zie ik toch niet vaak hoor (in die variant o.i.d.) 5/12 = ong 40%, Het ging me ook meer om het feit dat hij wel vaker van die dingen post en vervolgens niets meer zegt.
Headhunterz
Zatox vs Ran-D
Wildstylez
Alpha²
B-Front vs Frequencerz
Coone
Brennan Heart
Frontliner
Alphaverb live
Josh & Wesz
Scope DJ vs Audiofreq
Noisecult
Die mensen zie ik toch niet vaak hoor (in die variant o.i.d.) 5/12 = ong 40%, Het ging me ook meer om het feit dat hij wel vaker van die dingen post en vervolgens niets meer zegt.
Hier ook maar eens kaarten voor scoren denk ik. Eens kijken of mn vriendin ook wil.
@ Hierboven : Ook weleens nagedacht dat er ook mensen zijn die NIET 24/7 op HT zitten?
@ Hierboven : Ook weleens nagedacht dat er ook mensen zijn die NIET 24/7 op HT zitten?
Voor hun is het nog gevarieerder idd, daarom doelde ik ook op de post van hoebedoelje die moest lachen om het feit dat iemand zei dat de lineup lekker gevarieerd was. Mijn post was gerelateerd op mijn ervaringen en die van (waarschijnlijk) menig ander HT-erwrote:Hier ook maar eens kaarten voor scoren denk ik. Eens kijken of mn vriendin ook wil.
Alphaverb LIVE is nagenoeg hetzelfde als AVIO, en de battles tussen Zatox en Ran-D en tussen B-Front en Frequencerz, levert hooguit een gecombineerde tracklist van beide artiesten op. Maar goed dat zegt iets over de originaliteit van de lineup, gevarieerd kan ik dit niet echt noemen. Ben wel benieuwd wat de scantraxx artiesten gaan draaien, gezien hun tracklists altijd grotendeels uit de laatste scantraxx tracks bestaan. Zullen ze dit keer eens gevarieerder draaien of krijg je gewoon alles 3 dubbel te horenwrote:@Lyst
Headhunterz
Zatox vs Ran-D
Wildstylez
Alpha²
B-Front vs Frequencerz
Coone
Brennan Heart
Frontliner
Alphaverb live
Josh & Wesz
Scope DJ vs Audiofreq
Noisecult
Sowieso al 3x Lose My mind, aangezien BH 'm 1x draait, en Wildstylez er mee begint en afsluit 
Zit iedereen klaar?
Ik wel iig, nog meer kaarten halen, gaan nogmeer mensen mee
Jij wil ook altijd op tijd je kaarten hebben zeg! hahawrote:Zit iedereen klaar?![]()
Frontliner, Headhunterz en Alpha Twins draaien hem ookwrote:Sowieso al 3x Lose My mind, aangezien BH 'm 1x draait, en Wildstylez er mee begint en afsluit
-
JHardtraxxer
- 496 posts member since 2011
- last seen Dec 2022
Ik wil m'n kaartje, dus ik zit klaar 
Kan ze maar binnen hebbewrote:Jij wil ook altijd op tijd je kaarten hebben zeg! hahawrote:Zit iedereen klaar?![]()
Ja dat klopt hahaha. En terecht trouwens!wrote:Kan ze maar binnen hebbewrote:Jij wil ook altijd op tijd je kaarten hebben zeg! hahawrote:Zit iedereen klaar?![]()
kan echt niet in 1 minuut uitverkocht zijn?
-
S
Zodra je verbinding hebt, staat er meteen uitverkocht... wtf?wrote:Site platlol
Het zal wel weer zo zijn dat de mensen ten zuiden van Tilburg de plank misslaan.
Geloof er trouwens niks van dat het al zo snel uitverkocht is.
Wat moet een normaal kaartje dan gaan kosten? Als dit early bird was?
Vind dit al aan de prijzige kant.
Edit:
Doet het weer
!
Edit:
Wil betalen weer niet lukken. MOEILIJK!
Edit:
Doet het weer
Edit:
Wil betalen weer niet lukken. MOEILIJK!
Last edited by styl0w on , edited 1 time in total.
Timoco had hier duidelijk geen rekening mee gehouden, ellende.
-
S
Ticket ook binnen, onder het kopje early bird!
Ik had het ook, en op facebook zeggen mensen dat ze om half 7 al kaarten konden kopen :Swrote:Zodra je verbinding hebt, staat er meteen uitverkocht... wtf?wrote:Site platlol
Het zal wel weer zo zijn dat de mensen ten zuiden van Tilburg de plank misslaan.
Geloof er trouwens niks van dat het al zo snel uitverkocht is.
precies om 19:00 gerefreshed met Ie en Chrome, was uitverkocht
Heb nu dus regular, wel Early Bird.