Zodra ik wil betalen fliptie elke keer 
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
-
JHardtraxxer
- 496 posts member since 2011
- last seen Dec 2022
Zou dat wel heel erg lullig vinden als dat echt zo zou zijn, dat mensen al eerder konden bestellen... Heb 't voor 19:00 geprobeerd en toen kon 't bij mij in ieder geval nog niet. Nu wel binnen, 19:05 had ik 'm.
ik heb geen VIP maar wel early bird. staat er iig op het kaartje.
achja vip is bij rebirth toch geen kloot waard... dat plateau daar achter word je ook niet veel wijzer van.
achja vip is bij rebirth toch geen kloot waard... dat plateau daar achter word je ook niet veel wijzer van.
Ik word echt helemaal gek...
Het lukt me nog steeds niet
Het lukt me nog steeds niet
Heb ook gewoon Early Bird. Zouden de eerste x aantal dan geupgrade worden naar VIP?
wrote:ik heb geen VIP maar wel early bird. staat er iig op het kaartje.
- VIP entree, dus je bent sneller binnen
- Toegang tot de VIP decks, deze zullen dit jaar voorin de zaal zijn zodat je je favoriete DJ’s eerste rang kunt zien en niks mist van de sfeer.
- Speciale VIP wc’s
Rebirth Festival -The Harder Styles
Early Bird € 26,50 € 1,75
Early Bird € 26,50 € 2,00
WTF?
En die bovenste kan je maar 1 tegelijk bestellen
WTF?
-
S
Je ziet maar weer dat degene die ver van zo'n ISP-centrum wonen weer genaaid worden. De servers van de ticketverkoop bedrijven lijken bij belasting altijd een voorkeur te geven aan verbindingen met een lage ping. Aan de ene kant logisch vanuit een technisch opzicht, maar harstikke oneerlijk voor degene die een ticket willen kopen.
Last edited by stefaneke on , edited 1 time in total.
-
JHardtraxxer
- 496 posts member since 2011
- last seen Dec 2022
Dat is die VIP ticket wat ik zo lees. 1,75 fee is VIP, ik heb 2,00 betaald.
De bovenste is VIPwrote:Rebirth Festival -The Harder Styles
WTF?
vind ik nou niet echt gigantische voordelen? ik ga voor zoiets iig niet om een kaartje te zitten vechten.wrote:wrote:ik heb geen VIP maar wel early bird. staat er iig op het kaartje.
achja vip is bij rebirth toch geen kloot waard... dat plateau daar achter word je ook niet veel wijzer van.- VIP entree, dus je bent sneller binnen
- Toegang tot de VIP decks, deze zullen dit jaar voorin de zaal zijn zodat je je favoriete DJ’s eerste rang kunt zien en niks mist van de sfeer.
- Speciale VIP wc’s
Achja, die kaarteng die ik gewonnen heb waren ook geen vip dus komt wel mooi uit
Moet ze nog wel binnen krijgen though, die gratis kaarte
Moet ze nog wel binnen krijgen though, die gratis kaarte
-
MHardtraxx Elite
- 2402 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
schijt vervelend gedoe zeg, heb het kaartje wel binnen gelukkig.
WTF is die bovenste VIP????
heb die onderste gepakt.
Timoco sucks donkey balls, doe mij maar Paylogic
die bovenste stond er eerst alleen, en er stond uitverkocht, toen drukte ik op F5, stond die met €2 fee er waar ik wel kon kopen, en die andere kon ik niet kiezen.wrote:WTF is die bovenste VIP????heb die onderste gepakt.
Lijken wel Defqon-achtige taferelen in dit topic! Zo veel voor een ticketverkoop. Leuk om te lezen, ook voor een organisatie.
Als ze dit lezen mogen ze ook wel wat aan hun site doen, of die van timoco.wrote:Lijken wel Defqon-achtige taferelen in dit topic! Zo veel voor een ticketverkoop. Leuk om te lezen, ook voor een organisatie.
Toevallig kwam er twee keer VIP vrij op het moment dat ik wilde bestellen, dus die maar aangeklikt.
Ik denk eerder van Timoco dan van Rebirth Festival zelfwrote:Als ze dit lezen mogen ze ook wel wat aan hun site doen, of die van timoco.wrote:Lijken wel Defqon-achtige taferelen in dit topic! Zo veel voor een ticketverkoop. Leuk om te lezen, ook voor een organisatie.
Een vriend van me heeft kaartjes gekocht maar het zijn die 2e... hoe weet je eigenlijk of je VIP bent?
Gelukkig had ik gratis kaartjes!
Gelukkig had ik gratis kaartjes!
Ik kan tickets halen, moet ik voor iemand halen?
Ik heb er ook 2 extrawrote:Ik kan tickets halen, moet ik voor iemand halen?