Line-up naaar m'n straatje. Donderdag maar eens goed voor zitten..
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
-
THardtraxx Veteran
- 5204 posts member since 2009
- last seen Oct 2021
Dit is teminste gevarieerd, elke artiest heeft wel een beetje zijn eigen sound. Top! Als de timetable nou ook nog gunstig is, dan kunnen we overdag lekker genieten en bier drinken en 's avonds vol het gas open 
-
LHardtraxxer
- 427 posts member since 2009
- last seen Feb 2015
Ik wilde hier sowieso al heen na alle goede verhalen van vorig jaar. De line-up maakt me helemaal enthousiast
.
overmorgen maar eens ervoor gaan zitten. wil er toch wel graag heen.
Gevarieerde?wrote:Leuke, gevarieerde line-up! Vind dit wel een serieuze optie
-
WHardtraxxer
- 265 posts member since 2010
- last seen Feb 2023
Aanwezig, Jammer van Brennan Heart en Coone voor de rest leuke line-up!
Benieuwd naar Alphaverb live.
Benieuwd naar Alphaverb live.
-
S
Als je hierom lacht snap je denk ik niet hoe de scene in elkaar zit.wrote:Gevarieerde?wrote:Leuke, gevarieerde line-up! Vind dit wel een serieuze optie
dat lees je goed. wat is er zo grappig? weet je soms niet wat het woord ''gevarieerd'' betekent?wrote:Gevarieerde?wrote:Leuke, gevarieerde line-up! Vind dit wel een serieuze optie
Vind hem wel degelijk gevarieerd, onlangs dat ik nog wel iets meer opkomende namen had willen zien (gewoon voor vroeg in de middag te laten draaien)wrote:Gevarieerde?wrote:Leuke, gevarieerde line-up! Vind dit wel een serieuze optie
Hoe bedoel je?wrote:Gevarieerde?wrote:Leuke, gevarieerde line-up! Vind dit wel een serieuze optie
Wat een kut grap eigenlijk..
Rebirth Festival
Nog 25 te gaan tot de 1000 likes, wie maakt ons los!??
Ik ben 998, dus nog maar 2 te gaan.
EDIT: Daar was de 1000e ook al.
EDIT: Daar was de 1000e ook al.
-
PHardtraxxer
- 530 posts member since 2011
- last seen Nov 2017
Ik hoop niet dat die 500 er snel uitzijn, want we hebben nog niet beslist. Maar zal vast wel 
Had hem als optie maar is me toch te ver weg voor zo'n line up.
Morgen toch maar een kaartje kopen dan, omdat het moet.. 
Hier ook aanwazing aangezien ik kaarten gewonnen heb 
Zal rebirth festival ook net zo vlug gaan als intens festival?
Denk het niet, maar zoiezo sneller als vorig jaar, ik zou dus iig geen risico nemen als je erheen wilwrote:Zal rebirth festival ook net zo vlug gaan als intens festival?
zal wel ja. je moet tegenwoordig vechten om een kaartje... gaat eigenlijk nergens meer over...
-
JHardtraxxer
- 496 posts member since 2011
- last seen Dec 2022
Eigenlijk niet.. Maargoed, 't is een toffe line up en vrij goedkoop. 1 + 1 = 2 natuurlijk, dus dat wordt morgen ook weer lachen 
Idd. Vooral hier in de buurt. Het is goedkoop mooie line up + naamsbekend van het anthem van vorig jaar. Denk ik dat Rebirth Festival wel snel uitverkocht wordt. Ik zou zeggen wacht niet te lang met beslissen!!!wrote:zal wel ja. je moet tegenwoordig vechten om een kaartje... gaat eigenlijk nergens meer over...
-
LHardtraxxer
- 427 posts member since 2009
- last seen Feb 2015
Ik zit vanavond om 19.00 klaar. Ik ben Intents al misgelopen en dat gaat me nu bij Rebirth niet weer gebeuren!! 
Die gast geeft altijd een stomme opmerking waarna hij niet meer reageert...wrote:Gevarieerde?wrote:Leuke, gevarieerde line-up! Vind dit wel een serieuze optie