Als het was opgenomen stond het op dumpertwrote:wrote:haha hoezo gaat t over los zittende planken?:P
Haha, niet uit te leggen als je er niet bij was! Ansarat
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
S
Ik ben heel erg benieuwd
! Eerste festival! Ik hoop op een leuke sfeer en goede setjes, aan het weer zal 't waarschijnlijk toch niet liggen 
Wordt tijd voor een timetable
.
Heel veel zin in zaterdag!
Heel veel zin in zaterdag!
Zag hem net ook al op partyflock staanwrote:En sneeuw!
weet iemand of het al bijna is uitverkocht? wacht nog steeds op reactie van maatje of we gaan..
What de Fuck?! Wat een kut-TT!
14:00 – 15:00 Noisecult
15:00 – 16:00 Frequencerz
16:00 – 17:00 Alphaverb
17:00 – 18:00 Wildstylez
18:00 – 19:00 Alpha²
19:00 – 20:00 Bioweapon
20:00 – 21:00 Noisecontrollers
21:00 – 21:30 Crypsis: live
21:30 – 22:30 Zatox
22:30 – 23:00 Psyko Punkz: live
23:00 – 00:00 Ran-D vs B-Front
14:00 – 15:00 Noisecult
15:00 – 16:00 Frequencerz
16:00 – 17:00 Alphaverb
17:00 – 18:00 Wildstylez
18:00 – 19:00 Alpha²
19:00 – 20:00 Bioweapon
20:00 – 21:00 Noisecontrollers
21:00 – 21:30 Crypsis: live
21:30 – 22:30 Zatox
22:30 – 23:00 Psyko Punkz: live
23:00 – 00:00 Ran-D vs B-Front
Noisecontrollers, Zatox en Psyko Punkz mochten best wat eerder.
G
Hardtraxxer
166 posts member since 2011
last seen Jun 2013
Waarom PP zo laat?
Frequencerz zo vroeg had je kunnen verwachten maar liever had ik ze wat later gezien.
Crypsis en Zatox liever omgedraaid,
Maar ik ga me zowiso vermaken
Frequencerz zo vroeg had je kunnen verwachten maar liever had ik ze wat later gezien.
Crypsis en Zatox liever omgedraaid,
Maar ik ga me zowiso vermaken
Ze zijn gestoord geworden daar bij Eventsafe. 10 euro borg dus 16 euro voor een kluisje 
Tja, de rede staat erbij. Kluissleutels werden vorig jaar te vaak meegenomen.wrote:Ze zijn gestoord geworden daar bij Eventsafe. 10 euro borg dus 16 euro voor een kluisje
Verder wel een redelijk logische timetabel wat betreft bekendheid en hardheid. Je kan NC en Wildstylez natuurlijk niet achter elkaar zetten ivm overlapping?
Nee, vorig jaar was er een garderobe, geen kluisjes.wrote:Tja, de rede staat erbij. Kluissleutels werden vorig jaar te vaak meegenomen.wrote:Ze zijn gestoord geworden daar bij Eventsafe. 10 euro borg dus 16 euro voor een kluisje
Verder wel een redelijk logische timetabel wat betreft bekendheid en hardheid. Je kan NC en Wildstylez natuurlijk niet achter elkaar zetten ivm overlapping?
wrote:Nee, vorig jaar was er een garderobe, geen kluisjes.wrote:Tja, de rede staat erbij. Kluissleutels werden vorig jaar te vaak meegenomen.wrote:Ze zijn gestoord geworden daar bij Eventsafe. 10 euro borg dus 16 euro voor een kluisje
Omdat er vorig jaar veel sleutels waren verdwenen is de borg dit jaar hoger dan normaal
Een beetje tegenstrijdig allemaalNaast de nieuwe invulling van het programma op de zaterdag en de zondag, hebben we dit jaar ook een nieuwe invulling van onze garderobe. Waar andere jaren jassen vaak niet terugkwamen bij de rechtmatige eigenaar en je erg lang op je jas moest wachten, hebben we dit jaar besloten om kluisjes in te zetten.
TT gaat toch wel? Alleen Psyko Punkz en Alpha2 hadden wel andersom gemogen.
A
Meeting tijdens Wildstylez met een frietje?
M
Hardtraxxer
54 posts member since 2010
last seen May 2012
Goed plan!wrote:Meeting tijdens Wildstylez met een frietje?
Hangt er puur vanaf wat hij draait. Ben altijd wel fan van zijn setjes en ik geloof dat hij weer 1 of 2 nieuwe tracks af heeft. Weet ik alleen niet zeker.wrote:Meeting tijdens Wildstylez met een frietje?
A
Die digital age tracks heb ik nu al wel gehoord 
Dat kanwrote:Die digital age tracks heb ik nu al wel gehoord
ZO helaas niet meer aanwezig, dankzij een enorme financiële tegenvaller .. 
Dat ook en een faal me sportschool, ze hebben 3 keer contributie van een jaar er af gehaald. Dus ik sta zwaar in de min .. En dat moet ik eerst terug hebben voordat ik weer wat kan doen..
DUs
Rebirth, Masters, Knock out. Gaan allemaal niet door
DUs
wrote:Dat ook en een faal me sportschool, ze hebben 3 keer contributie van een jaar er af gehaald. Dus ik sta zwaar in de min .. En dat moet ik eerst terug hebben voordat ik weer wat kan doen..
DUs
Who was there
Nobody has said they're going yet.