Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2013 16:06 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Release · A countdown to Rebirth Festival

Wanneer: zaterdag 8 februari 2014
Tijd: 19:00 - 02:00
Locatie: Den Domp, Haaren
Minimumleeftijd: 18
Line up:
D-Block & S-Te-Fan
Ran-D
Adaro
Audiofreq
Outlander
Noisecult
Gremios & Tono
PVO
MC DL


More info will be revealed during Rebellion at 30-11-2013.

https://www.facebook.com/events/1412559005647456/
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2013 15:39 
 

D-Block & S-te-Fan
Ran-D
Adaro
Audiofreq
Outlander
Noisecult
Gremios & Tono
PVO
MC DL

DBSTF, leuk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2013 00:27 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Jaa Line up bekend! Heerlijke line up! Zo als het hoort gewoon aanwezig! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2013 09:19 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Is dit weer een kinderfeestje? Met allemaal +/- 16jarige
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2013 12:54 
 

Kevin-Raw schreef:
Is dit weer een kinderfeestje? Met allemaal +/- 16jarige


18+
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2014 22:47 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

De timetable van Release
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2014 23:00 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hoeveel feesten zijn er daar in de buurt wel niet jezus christus
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2014 23:12 
 
Hardtraxxer

DBSTF zullen het anthem wel gemaakt hebben gok ik
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten