Sowieso aanwezig!
Niet aanwAzig, want ik ben de bob. :')
Niet aanwAzig, want ik ben de bob. :')
Haha! OFNIEEE! Feestje denkwrote:Hopen op een losliggende plank
Gewoon schroevendraaier mee, als we er geen vinden schroeven we er een loswrote:Haha! OFNIEEE! Feestje denkwrote:Hopen op een losliggende plank
Zouden ze vastgeschroefd zitten Stijn?wrote: Gewoon schroevendraaier mee, als we er geen vinden schroeven we er een los![]()
Je had er bij moeten zijn..wrote:haha lijkt me niet dat ze vastgeschroefd zitten.. maar maakt verder niet uit! zin in!
De planken kun je los krijgen met een schroevendraaier. De planken zitten met 5 of 6 planken aan 1 dwarse plank vastgeschroefd. Maar neem maar een schroevendraaier mee want we hebben daar extra goed op gelet.wrote:haha lijkt me niet dat ze vastgeschroefd zitten.. maar maakt verder niet uit! zin in!
Ik ga morgen er weer heen. Ik zal kijken wat ik voor jullie kan doen.wrote:Of willen jullie gelijk zo aardig zijn, en daar een houte balk en en plank neerleggen?
Ik kom toch met de vorkheftruck, dan haal ik meteen een paar plankjes los voor jullie!wrote:Zouden ze vastgeschroefd zitten Stijn?wrote: Gewoon schroevendraaier mee, als we er geen vinden schroeven we er een los![]()
Ik denk dat we beter een loader met een vork kunnen gebruiken?
Same here.wrote:oeh nog maar paar daagjes..wordt zeker leuk feestje
wrote:haha hoezo gaat t over los zittende planken?:P