ouders?wrote:Dat ook en een faal me sportschool, ze hebben 3 keer contributie van een jaar er af gehaald. Dus ik sta zwaar in de min .. En dat moet ik eerst terug hebben voordat ik weer wat kan doen..
DUs
Rebirth, Masters, Knock out. Gaan allemaal niet door
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
T
Hardtraxx Veteran
5204 posts member since 2009
last seen Oct 2021
ik ga eten met A² en PP, ik eet meestal 2 x! Maar A² heb ik vorige week al gezien, dat was gewoon normaal... Dus kan dat wel missenwrote:Meeting tijdens Wildstylez met een frietje?
Psyko Punkz hadden van mij veeeel eerder mogen staan, alhoewel ik hun live-act op Hardbass helemaal niet tegen vond vallen. Dus ben benieuwd. Voor de rest een prima timetable. Al had PP dus met Crypsis omgedraaid moeten worden.
PP en Crypsis mochten idd wel omgedraaid zijn, maar voor mij is dit wss wel gunstiger, omdat ik eerder weg moet ivm openbaar vervoer. Dus kan nog gewoon Crypsis zien nu. 
Maar Ran-D & B-Front missen.. Weet nu al dat me vrienden me de tent uit moeten sleuren omdat ik anders echt niet naar huis wil.
Maar Ran-D & B-Front missen.. Weet nu al dat me vrienden me de tent uit moeten sleuren omdat ik anders echt niet naar huis wil.
Ouders geven mij geen geld voor feesten meerwrote:ouders?wrote:Dat ook en een faal me sportschool, ze hebben 3 keer contributie van een jaar er af gehaald. Dus ik sta zwaar in de min .. En dat moet ik eerst terug hebben voordat ik weer wat kan doen..
DUs
TT was wel te verwachten aangezien PP toch meer bekender is bij t publiek,, ook mss qua stijlje wat beter ligt bij de massa. Omgedraaid met Crypsis zou wel beter zijn maar ja kan niet alles hebben. Laatste uurtje B-Front & Ran-D was al bekend dus geen verrassing maar wel de set waar ik het meest naar uitkijk, samen met Bioweapon.
Alphaverb trouwens ook vroeg. Wordt dan dus Realization of a DAYdream/DAYnightmare.
Alphaverb trouwens ook vroeg. Wordt dan dus Realization of a DAYdream/DAYnightmare.
lenen ook niet?wrote:Ouders geven mij geen geld voor feesten meerwrote:ouders?wrote:Dat ook en een faal me sportschool, ze hebben 3 keer contributie van een jaar er af gehaald. Dus ik sta zwaar in de min .. En dat moet ik eerst terug hebben voordat ik weer wat kan doen..
DUs
Ik heb precies hetzelfde probleemwrote:Ouders geven mij geen geld voor feesten meerwrote:ouders?wrote:Dat ook en een faal me sportschool, ze hebben 3 keer contributie van een jaar er af gehaald. Dus ik sta zwaar in de min .. En dat moet ik eerst terug hebben voordat ik weer wat kan doen..
DUs
D
Hardtraxxer
447 posts member since 2010
last seen Sep 2014
Vanaf 9 uur kan feestje beginnen, Crypsis live 
S
Alphaverb ging zijn eigen ding doen zei ie zaterdag dus dat zit wel goed denk ikwrote: Wordt dan dus Realization of a DAYdream/DAYnightmare.
Mooi zo! Vreesde een beetje dat hij zich moest gaan in houden omdat hij zo extreem vroeg staat, maar als ik dit zo hoor zit het wel goed.wrote:Alphaverb ging zijn eigen ding doen zei ie zaterdag dus dat zit wel goed denk ikwrote: Wordt dan dus Realization of a DAYdream/DAYnightmare.
Gegarandeerd vroeg beukgehalte dus
Kan je eigenlijk nog steeds kaarten bestellen?
Jep, nog niet uitverkocht.wrote:Kan je eigenlijk nog steeds kaarten bestellen?
Wel grappig om Die Atzen erachter te horen.
Als ik vandaag wat volk kan vinden kom ik mss wel af 
Zozo, tent is inderdaad een stuk groter dan vorig jaar 
Ga waarschijnlijk niet, niemand wilt mee
drama, terwijl ik echt een stuk of 20 man heb gevraagd
Iedereen wilt geld vasthouden en gaan naar KNockout enzo.
D
Hardtraxxer
171 posts member since 2011
last seen Jun 2013
net besloten dat ik hier ook bij ben 
Gezellig!wrote:net besloten dat ik hier ook bij ben
Had ik iemand gevonden die kon, is zn vader met spoed opgenomen in het ziekenhuis 
S
Oei, hoe komt't?wrote:Had ik iemand gevonden die kon, is zn vader met spoed opgenomen in het ziekenhuis
Voor de mensen die nog ergens energy vandaan kunnen halen! Is er nog een Offical Afterparty in De Michel!!
http://partyflock.nl/party/200114:Rebir ... party.html
Hoe ver van het festival terrein is dat? Als ik daar naar toe zou gaan, moet ik daarna nog ergens 5 uur tijd verdoen tot de eerste trein weer gaat.wrote:Voor de mensen die nog ergens energy vandaan kunnen halen! Is er nog een Offical Afterparty in De Michel!!
ja en wij moeten 1:15 uur wachten op de taxiwrote:Hoe ver van het festival terrein is dat? Als ik daar naar toe zou gaan, moet ik daarna nog ergens 5 uur tijd verdoen tot de eerste trein weer gaat.wrote:Voor de mensen die nog ergens energy vandaan kunnen halen! Is er nog een Offical Afterparty in De Michel!!
Het is 10 a 15 minuten lopen vanaf het festivalterrein.wrote:ja en wij moeten 1:15 uur wachten op de taxiwrote:Hoe ver van het festival terrein is dat? Als ik daar naar toe zou gaan, moet ik daarna nog ergens 5 uur tijd verdoen tot de eerste trein weer gaat.wrote:Voor de mensen die nog ergens energy vandaan kunnen halen! Is er nog een Offical Afterparty in De Michel!!
Who was there
Nobody has said they're going yet.