Wat gratis bier op de zwarte cross ?
Maar dat water ding voor je handen te wassen was wel het meest treurige ding wat ik ooit heb gezien. Er druppelde wat water uit maar niet eens genoeg om je handen te kunnen wassen. Dit is expres gemaakt zodat je er geen flesjes kan vullen. Heb dit ding ook nog nooit eerder gezien op festivals.
Ik zag later op de dag iemand die had van meerdere flesjes een soort dakgoot gemaakt zodat hij een halve meter lange opvangbak had en dat liep in een trechter en daar kon je flesjes onder doen. Dat vind ik wel slim gevonden. Beetje hack the system dat vind ik wel mooi.
HardDB schreef:
Ja, bij de bar zal er genoeg water te koop zij geweest.
Maar we hebben het nu over 'gratis' water...
Ik zal wel van een andere 'festival' (lees oudere) generatie zijn, maar snap dit echt niet. Dat er maar vanuit wordt gegaan dat er gratis water moet zijn....
Water is er altijd, bij de ehbo etc, dat is verplicht. Maar waarom op het festival zelf? Gewoon bestellen aan de bar, betalen. Moet op een terras ook! (mijn mening)
Tuurlijk was er water te koop. maar omdat er steeds meer festivals over stappen op gratis water wordt er wel een verwachting geschept dat er water is. En de temperaturen waren ook wel aan de hoge kant. Voor de rest als je 4 flesjes water haalt kostje je dat nog geen 24 euro dus dat zijn de kosten ook niet echt op zo'n dag. (maarja ik verdien denk ik ook wat meer dan een 20 jarige bij de jumbo dus dan kan je dat makkelijk zeggen)