Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2024 09:53 

Hardtraxx Veteran

makrooy schreef:
https://www.reddit.com/r/hardstyle/comments/1ej38du/water_at_rebellion_outdoor/

Zo jammer dat rebirth zo gierig is met water. Dit vind ik echt niet kunnen, vooral niet in de zomer. Zielig.

Snap niet dat zoiets niet bij de vergunning wordt verplicht. Zal wel staan je moet gratis water hebben, maar niet in welke hoedanigheid. Heb organisatie Rebirth vrij hoog zitten, maar dit is wel echt een smetje. Afgelopen keer op Tegendraads en VWAB was het gratis water echt top geregeld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2024 16:15 

Hardtraxxer

Gierige.....met het je 'gratis' water! Elke organisatie wil geld verdienen.

Wat doen de 'meeste' tegenwoordig?
Kopen een ticket, douwen 3 pillen in hun klink en kopen 1 flesjes water om daarna heel de dag gratis bij te vullen. Nee daar heeft een organisatie wat aan...
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2024 16:23 

Hardtraxx Veteran

Daar kopen ze toch een entree ticket voor? Water is gewoon eerste levensbehoefte, zeker als het warm weer is. Of je nou aan de drugs zit of niet.

Achterlijke mindset.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2024 16:26 

Hardtraxxer

Rickzel schreef:
Daar kopen ze toch een entree ticket voor?.

Voor gratis water?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2024 16:29 

Hardtraxx Newbie

HardDB schreef:

Kopen een ticket, douwen 3 pillen in hun klink en kopen 1 flesjes water om daarna heel de dag gratis bij te vullen. Nee daar heeft een organisatie wat aan...

Mag toch aannemen dat organisaties hier rekening mee houden en niet 'ala' Zwarte Cross een miljoen liter bier inkopen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2024 16:36 

Hardtraxxer

Ja, bij de bar zal er genoeg water te koop zij geweest.
Maar we hebben het nu over 'gratis' water...

Ik zal wel van een andere 'festival' (lees oudere) generatie zijn, maar snap dit echt niet. Dat er maar vanuit wordt gegaan dat er gratis water moet zijn....
Water is er altijd, bij de ehbo etc, dat is verplicht. Maar waarom op het festival zelf? Gewoon bestellen aan de bar, betalen. Moet op een terras ook! (mijn mening)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2024 16:40 

Hardtraxxer

Wat gratis bier op de zwarte cross ? :P

Maar dat water ding voor je handen te wassen was wel het meest treurige ding wat ik ooit heb gezien. Er druppelde wat water uit maar niet eens genoeg om je handen te kunnen wassen. Dit is expres gemaakt zodat je er geen flesjes kan vullen. Heb dit ding ook nog nooit eerder gezien op festivals.

Ik zag later op de dag iemand die had van meerdere flesjes een soort dakgoot gemaakt zodat hij een halve meter lange opvangbak had en dat liep in een trechter en daar kon je flesjes onder doen. Dat vind ik wel slim gevonden. Beetje hack the system dat vind ik wel mooi.

HardDB schreef:
Ja, bij de bar zal er genoeg water te koop zij geweest.
Maar we hebben het nu over 'gratis' water...

Ik zal wel van een andere 'festival' (lees oudere) generatie zijn, maar snap dit echt niet. Dat er maar vanuit wordt gegaan dat er gratis water moet zijn....
Water is er altijd, bij de ehbo etc, dat is verplicht. Maar waarom op het festival zelf? Gewoon bestellen aan de bar, betalen. Moet op een terras ook! (mijn mening)

Tuurlijk was er water te koop. maar omdat er steeds meer festivals over stappen op gratis water wordt er wel een verwachting geschept dat er water is. En de temperaturen waren ook wel aan de hoge kant. Voor de rest als je 4 flesjes water haalt kostje je dat nog geen 24 euro dus dat zijn de kosten ook niet echt op zo'n dag. (maarja ik verdien denk ik ook wat meer dan een 20 jarige bij de jumbo dus dan kan je dat makkelijk zeggen)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2024 17:12 

Hardtraxx Veteran

Heeft iemand trouwens topicstarter nog gezien hier ??
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2024 17:16 

Hardtraxx Veteran

HardDB schreef:

Ik wil best betalen voor water, maar wat er nu gevraagd wordt voor een flesje vind ik best bizar.
Waarom niet gewoon een wat normaler bedrag betalen zoals een halve munt voor een flesje van 330ml, je zult zien dat de omzet omhoog gaat en uiteindelijk er meer aan wordt verdiend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2024 17:57 

Hardtraxxer

Toch niet gek dat mensen het bij een flesje water houden met de huidige muntprijzen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2024 18:31 

Hardtraxx Elite

HardDB schreef:

Mooi verhaal. Maar in Nederland ben je verplicht gratis water aan te bieden
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2024 19:27 

Hardtraxxer

Weet iemand wat er voorin gebeurde tijdens de set van bloodlust
Die legde even zijn set stil om ehbo erbij te roepen
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2024 20:12 

Hardtraxx Veteran

Op festivals waar het warm is, moet gewoon drinkwater bij wc zijn wat heggenschaar zegt is gewoon verplicht. En dat de jeugd pillen de mik ingooien en dan water gaan vullen bij de wc, mogen ze helemaal zelf weten. Als organisatie moet je gewoon normaal drinkwater bij de wc hebben. Zeker met deze temperaturen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2024 20:59 

Hardtraxx Elite

Pipa schreef:
Op festivals waar het warm is, moet gewoon drinkwater bij wc zijn wat heggenschaar zegt is gewoon verplicht. En dat de jeugd pillen de mik ingooien en dan water gaan vullen bij de wc, mogen ze helemaal zelf weten. Als organisatie moet je gewoon normaal drinkwater bij de wc hebben. Zeker met deze temperaturen.

Dan moet je maar beter controleren bij de ingang op drugs. In principe de fout van de organisatie dat er sowieso drugs binnen komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2024 21:20 

Hardtraxx Addict

heggenschaar schreef:
Dan moet je maar beter controleren bij de ingang op drugs. In principe de fout van de organisatie dat er sowieso drugs binnen komen.

Dat is toch geen alternatief?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2024 21:36 

Hardtraxx Elite

billieb15 schreef:
heggenschaar schreef:

Dat is toch geen alternatief?

Je bent verplicht gratis drink water te hebben. Dat eigenlijk niet hebben omdat mensen drugs gebruiken en niks kopen is dus slechte (onmogelijke) controle bij de ingang. Maar het is en blijft niet toegestaan dus als organisatie om dan maar geen water te geven mag officieel niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2024 06:50 

Hardtraxxer

Zonnestraal schreef:

Had trek in water.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2024 08:47 

Hardtraxxer

Zonnestraal schreef:

Onderstaande van Reddit geplukt

Citaat:
Ze stond toevallig naast mij toen ze wegviel. Samen met enkele omstanders/vrienden haar stabiel gelegd, hartslag gecheckt en beveiliging ingeschakeld. Ze had al die tijd een hartslag en is bij de EHBO weer bijgekomen gelukkig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2024 09:30 

Hardtraxx Veteran

HardDB schreef:

Dit vind ik echt een heel raar perspectief. Water is, zoals gezegd, een levensbehoefte. Mensen feesten erop los en dan is het jouw verantwoordelijkheid als organisatie om goed voor ze te zorgen. Een flesje water 5 euro maken is niet goed voor je feestgangers zorgen! Defqon kan normaal water aanbieden, dan kan rebirth het ook. Je hoeft je echt geen zorgen te maken dat mensen opeens minder bier of eten gaan kopen.

Overigens is het niet verplicht om water gratis aan te bieden. Dat is pas verplicht vanaf 25 graden. B
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2024 09:36 

Organisator

Goed om hier een discussie over te voeren maar dan wel in alle redelijkheid.

Over de vraag of wij verplicht zijn gratis drinkwater aan te bieden: Nee dat zijn we niet, er is gratis drinkwater bij de EHBO, dat is altijd beschikbaar. Daarnaast zijn we verplicht (zoals alle andere festivals) gratis drinkwater aan te bieden wanneer het hitteplan in werking getreden is, dit bepaalt de gemeente en is boven de 25 graden.

Daarnaast is het zo dat je in een restaurant ook gewoon voor je water betaald, waarom; omdat het restaurant zijn personeel, gas, water, licht , huur etc ook allemaal moet kunnen blijven betalen en dat is voor ons ook het geval, wij moeten ook onze kosten kunnen betalen.

Om te stellen dat wij beter moeten controleren bij de ingang op drugs is de omgekeerde wereld, het mag gewoon niet, wij doen wat we kunnen/mogen om het tegen te gaan.

Dat de muntprijzen zo gestegen zijn is ook gevolg van vele hogere kosten, het is al vaker besproken maar we doen het niet voor niets. Alleen dit jaar al de suikertaks die betaald moet worden op fris, zelfs de light producten. Alleen dat al heeft gezorgd voor een stijging van
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2024 09:42 

Hardtraxx Elite

Rebirth Events schreef:

Over de vraag of wij verplicht zijn gratis drinkwater aan te bieden: Nee dat zijn we niet, er is gratis drinkwater bij de EHBO, dat is altijd beschikbaar. Daarnaast zijn we verplicht (zoals alle andere festivals) gratis drinkwater aan te bieden wanneer het hitteplan in werking getreden is, dit bepaalt de gemeente en is boven de 25 graden.

Daarnaast is het zo dat je in een restaurant ook gewoon voor je water betaald, waarom; omdat het restaurant zijn personeel, gas, water, licht , huur etc ook allemaal moet kunnen blijven betalen en dat is voor ons ook het geval, wij moeten ook onze kosten kunnen betalen.

Om te stellen dat wij beter moeten controleren bij de ingang op drugs is de omgekeerde wereld, het mag gewoon niet, wij doen wat we kunnen/mogen om het tegen te gaan.

Dat de muntprijzen zo gestegen zijn is ook gevolg van vele hogere kosten, het is al vaker besproken maar we doen het niet voor niets. Alleen dit jaar al de suikertaks die betaald moet worden op fris, zelfs de light producten. Alleen dat al heeft gezorgd voor een stijging van

Ik lees hier eigenlijk. Elk ander festival kan het maar dikke vinger
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2024 09:47 

Hardtraxxer

Het is ook wel begrijpelijk, en een leuke vergelijking, maar bij een restaurant draaien ze ook niet de kraan bij de wc dicht. Verwijzen naar de EHBO voor water lijkt me ook niet de meest verstandige ontwikkeling.

En dat argument over drugs slaat natuurlijk nergens op, daar hoeven jullie ook niet op in te gaan. Als je beveiliging niet in de onderbroek van de bezoekers gaat staan graaien moet de organisatie dus maar gratis water geven. Waanzinnig argument.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2024 10:16 

Organisator

heggenschaar schreef:
Rebirth Events schreef:

Even goed lezen, strekking van het verhaal was linksom of rechtsom moet het ergens vandaan komen. Het gaat dus ten koste van iets of het zal er bij het de ticketprijs of muntprijs bij moeten zitten/komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2024 10:19 

Organisator

Riiss schreef:
Het is ook wel begrijpelijk, en een leuke vergelijking, maar bij een restaurant draaien ze ook niet de kraan bij de wc dicht. Verwijzen naar de EHBO voor water lijkt me ook niet de meest verstandige ontwikkeling.

En dat argument over drugs slaat natuurlijk nergens op, daar hoeven jullie ook niet op in te gaan. Als je beveiliging niet in de onderbroek van de bezoekers gaat staan graaien moet de organisatie dus maar gratis water geven. Waanzinnig argument.

We verwijzen niet naar de EHBO, het is alleen daar ook altijd te halen. Daarnaast is het gewoon op de wc te halen alleen was het niet verkrijgbaar in het tempo dat de bezoeker graag zou willen “het duurde te lang”.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2024 10:22 

Hardtraxxer

Rebirth Events schreef:
heggenschaar schreef:
Rebirth Events schreef:

Even goed lezen, strekking van het verhaal was linksom of rechtsom moet het ergens vandaan komen. Het gaat dus ten koste van iets of het zal er bij het de ticketprijs of muntprijs bij moeten zitten/komen.

Waarom kiezen jullie niet voor dat laatste? Mij lijkt het dat wanneer je een paar euro op de ticketprijs er bovenop gooit dat er dan geen haan naar kraait, immers bepaal je dan zelf of je het de prijs van het ticket waard vind voor het festival. Nu kost het alleen maar gezeik en een (onnodig) slechte tendens over het festival op Reddit/socials/het dooie forum terwijl de rest van het feest gewoon prima in orde was zoals ik het lees. Ook nu gaat het alweer bijna een volle pagina over dat hele watergebeuren ipv hoe leuk het festival was. Lijkt me zonde.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten