Toch nog even een beknopte review:
- Het was een half uur lopen, geen kwartier, vanaf Almere Poort
- Het was best lang wachten voor de vrouwen bij de wc’s
+ Er was gratis zonnebrand aanwezig
+ Weinig drukte bij munten
+ Bij de barren niet vaak hoeven te wachten
+ Geluid was dikke prima bij de Raw Classics en de Raw tent (Shark Bay)
+ Sfeer bij Raw Classics ook goed, veel mensen die er net als wij de hele dag stonden en veel nummers kenden.
Sets:
Prefix & Density: eerste kwartier moeten missen
Leuk om Not Afraid (Phuture Noize Remix) te horen
Ik mistte wel nummers als Masters, Artillery, Never Come Close, Your Soul, op Origins vond ik het ook al wat te weinig eigen spul, wat jammer is want ik ben een enorme fan van hun eigen producties.
Chain Reaction vs Luna:
Paar nieuwere (lees: 2016/2017) edits van 2009/2010 nummers, die naar mijn mening geen verbetering zijn.
Ook een paar vette platen, openen met Unlocked, Day-Mar - Feel Terror Cloud Your Senses (Radical Redemption Remix), tegelijk met een andere gast snel naar dat hek gehaast om ons bier er achter te zetten om volle bak los te kunnen gaan, was een mooi broment.
Tijdens Sub Sonik zijn we even gaan chillen in de buurt van de talent stage
Thera:
Maximaal slopen, lekker mix tempo, ik was blij dat Soul Train gedraaid werd, om even bij te komen in de break, daarna was het snel weer rammen
2-Sidez:
Ook lekker, volgens mij zelfs 2 platen die ik zo gauw niet kende, maar dat kan ook aan het bier hebben gelegen. Lichte miezer tijdens de set maar dat was met het ietwat klamme weer juist heerlijk.
Adaro:
Leuke verassingen in z’n set zoals Do You Want Heavy
Crypsis:
Ik was er huiverig voor dat hij te nieuw ging draaien, maar zeker het eerste half uur leek het wel alsof hij vast aan het oefenen was voor z’n Statement of Intent set
Ook nog Choices gedraaid zelfs, en alles lekker doorgemixt (Bijvoorbeeld Torture > The Demand > Transmission waren een paar dikke na elkaar).
Later in z’n set wel ietsje nieuwe spul, maar ik was lekker in m’n nopjes door die oudere tracks. En toen kwam ineens Darkness Is Calling, heuuj
E-Force:
Deze set leek heel veel op die van VWAB..
Eind van E-Force en begin van Spoontech gemist voor de Kruelty signing session, tweede helft Spoontech gezien en was erg genieten.
Toen nog Element & Chapter V vs The Smiler gecheckt, wat gaat dat hard, fijn om vooraan ook lekker de ruimte te hebben.
Nog even muntjes opgemaakt bij Kruelty, zat een beetje met de lange wandeling en het op tijd halen van de trein in m’n hoofd om er maximaal van te kunnen genieten helaas.
Prettig weekend allen!