Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2024 10:31 

Hardtraxx Veteran

Poah laatste keer Almere Strand stond Avicii nog met DJ Smurf early breakcore te draaien. Dik scratchwerk ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2024 17:55 

Hardtraxx Veteran

Kaarten binnen. Heb hoge verwachtingen bij deze organisatie
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2024 12:15 

Hardtraxx Veteran

Martin Waus schreef:
Kaarten binnen. Heb hoge verwachtingen bij deze organisatie

Hopppppppaaaaaaaa hij is terug!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2024 17:28 

Hardtraxx Addict

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2024 09:31 

Artiest

Zin aannn zie jullie op de Rise Of The Unknown stage! :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2024 09:48 

Hardtraxx Veteran

Divinez schreef:

Ja, welke dan? Rise of The Unknown?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2024 10:54 

Artiest

Alm1ghty schreef:
Divinez schreef:

Ja, welke dan? Rise of The Unknown?

Toevallig op beide, wordt lache
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2024 19:32 

Hardtraxxer

Nog niet uitverkocht. Teken dat euphorische hardstyle terrein wint
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2024 19:56 

Hardtraxx Veteran

Slakkenhuisje schreef:
Nog niet uitverkocht. Teken dat euphorische hardstyle terrein wint

Of dat festivals/feesten zo tering duur zijn geworden (inclusief uberhaupt het leven) dat mensen in een drukke zomer keuzes moeten maken :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2024 10:20 

Hardtraxx Veteran

Hele dag Raw Classics, en dan om 21:30 naar Element LIVE, gevolgd door een half uurtje Chapter V vs The Smiler, en afsluiten bij Kruelty. Ik zie op het floorplan dat de Raw Classics stage in de buitenlucht is, hopen op een lekker weertje
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2024 10:37 

Hardtraxx Elite

Delt-A schreef:
Hele dag Raw Classics, en dan om 21:30 naar Element LIVE, gevolgd door een half uurtje Chapter V vs The Smiler, en afsluiten bij Kruelty. Ik zie op het floorplan dat de Raw Classics stage in de buitenlucht is, hopen op een lekker weertje

Precies dit, haha. :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2024 10:42 

Hardtraxx Addict

Paar weken geleden ook kaarten gehaald. Zal wel hele dag Main worden met uitstapje naar de talent stage voor Infliction v.s. Phantom :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2024 12:15 

Hardtraxx Newbie

Denkeleda schreef:
Paar weken geleden ook kaarten gehaald. Zal wel hele dag Main worden met uitstapje naar de talent stage voor Infliction v.s. Phantom :drool:

Phantom kan ik inkomen. Die anderen erbij verpest het behoorlijk voor mij
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2024 14:03 

Hardtraxxer

Heb Hardclassics moeten missen, maar kijk hier toch wel naar uit, mede gezien de organisator. Beetje chillen op het strand, classics en main beetje afwisselen, en afsluiten bij Smiler/Chapter V. Weersverwachting biedt ook hoop op een perfect dagje. Hoop wel dat het een iets ander publiek trekt dan FreeFestival.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2024 13:50 

Hardtraxx Veteran

Ik krijg er al erg veel zin in door deze opbouw video:

https://fb.watch/tIvOZDWybw/

Weersverwachting is ook goed :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2024 14:41 

Hardtraxx Addict

Inderdaad! veel zin in! :worship: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2024 15:25 

Hardtraxx Veteran

Jasper620 schreef:
Ga hier ook heen. Eerste keer almeerder strand

Voor mij ook.

Ot:
Als je iemand ziet meteen wit Spoontech shirt met een grote Orgel Joke handtekeing achterop, zeg gerust even goedendag!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2024 20:07 

Hardtraxx Veteran

Waarom draait E-Force (ong) dezelfde set als op VWAB? Zelfde overgangen, zelfde nummers van andere artiesten, en vgm ook de volgorde
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2024 23:12 

Hardtraxx Veteran

https://www.reddit.com/r/hardstyle/comm ... n_outdoor/

Zo jammer dat rebirth zo gierig is met water. Dit vind ik echt niet kunnen, vooral niet in de zomer. Zielig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2024 00:23 

Hardtraxx Addict

Ja sloeg nergens op
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2024 10:18 

Hardtraxxer

Delt-A schreef:
Waarom draait E-Force (ong) dezelfde set als op VWAB? Zelfde overgangen, zelfde nummers van andere artiesten, en vgm ook de volgorde

E-force is sws een zwaar overrated dj op een classics stage. Hoe vaak die er al wel niet een potje van heeft gemaakt of zich niet aan het concept houdt, niet te geloven dat zo iemand steeds opnieuw geboekt wordt. Eigenlijk zou je als organisatie dat soort fratsen een keer een halt moeten toeroepen door gewoon niet meer te boeken. Er staan genoeg andere betere dj’s klaar die er wel serieus mee omgaan en goede setjes kunnen draaien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2024 10:59 

Hardtraxx Veteran

Staat het niet elke keer ramvol bij hem? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2024 11:17 

Hardtraxx Addict

Ik vond het wel erg prijzig voor dit festival, en ik had mazzel een ticket te snipen voor 54€
De stages waren een minimale upgrade tov Free Festival.
De watertap is al over gesproken. (In mijn ogen geef je dan negatieve invloed aan de sfeer)
Geluid was soms goed, maar wisselde te veel.
En laatste punt van kritiek was de barmensen, iig bij de uptempo stage. Ik stond in mn eentje en het duurde letterlijk 3 minuten voordat ik daadwerkelijk geholpen was. Later op de dag was dat niet beter. Was vrij bijzonder.

Paar leuke sets meegemaakt: Rejecta, D-Sturb vs Aversion en Dimitri K sprongen eruit voor mij!

PS nog leuk dat ik voor t eerst iemand tegen kwam van ‘t forum, aka Unlocked ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2024 13:09 

Hardtraxxer

Ik las mensen op reddit ook al zeggen dat het het een cash grab was. Maar ik kijk daar toch wat anders tegen aan. Ja qua aankleding was het minimaal maar het was veder goed geregeld. Barren genoeg het was er eigenlijk altijd leeg hoe druk het ook was bij de stage. Qua eten stond er ook genoeg variatie dat ook wel anders gezien bij festivals dat je alleen een patatje en een snack kan halen. En verder heb ik het er nooit heel druk gezien.
Geluid bij de Classic, xtra raw, en upcoming stond goed alleen de main was niet altijd top helemaal als het er rustig was miste er bas. Eind van de avond vanaf er rejecta/purge stond het goed helemaal tijdens Unresolved en Kruelty.

Ik had verwacht dat ik veel op de main zal staan maar toch aardig wat uurtjes door gebracht bij de Classics. We kwamen aanlopen bij het laatste stuk van Prefix & Density dat ging goed hard dus blijven plakken en toen nog de helft van Chain Reaction vs Luna mee gepakt. Later nog een stuk Sub Sonic met daarna Thera gezien. Echt goed vermaakt bij Thera maar denk dat het top setje toch wel naar Adaro gaat lekker remmen met wat afwisseling tussen rustige nummers en wat G4H nummers echt top. En echt een shout out richting Da syndrome wat heeft die man een bak energie en een contact met het publiek. Hij heeft het zelf ook heel de tijd gigantisch naar zijn zin op het podium en dat straalt hij ook uit dat missen de andere MCs toch wel. Dat geeft ook wel een sfeertje.
Minste setjes vond ik wel Crypsis en het stukje van E-force wat ik heb gezien.

En Kruelty Live wat was dat voor een bak rammen echt heerlijk. Sfeer sloeg wel om van gezellige bak herrie van Bloodlust naar een grimmige sfeer met clips van horror films (Saw, the exorcist, en veel meer) en daarbij 2 horror figuren op het podium. Ik vond het wel grappig opzich maar mijn vriendin is niet zo van de horror.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2024 20:58 

Hardtraxxer

Dat laatste half uur was helemaal niks
Geen melodie gehoord en de sfeer was uitermate kut te noemen
Iedereen keek maar dom om zich heen van wat moeten we hiermee
Laat deze horror maar lekker erg weggedrukt op een stage ipv main
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten