Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2024 14:19 

Hardtraxx Elite

heggenschaar schreef:
Mark With A Tarrel schreef:
Komen er dan ook eindelijk gratis gerstenat tappunten? Ik zie dat eigenlijk meer als een 1e levensbehoefte.

Graag dan wel met klok en een hardtraxx logo er boven

Uitstekende toevoeging.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2024 14:19 

Hardtraxxer

Rebirth Events schreef:
Er zijn veel verschillende gedachte, een paar concrete ideeën maar het belangrijkste gaat zijn dat wij het voor het volgende evenement gaan oplossen en zorgen dat het in orde is. Dus daar mogen jullie ons aan houden. Rebirth Staat voor kwaliteit en dat geldt op alle vlakken, dus ook op het gebied van tapwater.

geld*
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2024 14:20 

Hardtraxx Veteran

Marks schreef:
Rebirth Events schreef:
Er zijn veel verschillende gedachte, een paar concrete ideeën maar het belangrijkste gaat zijn dat wij het voor het volgende evenement gaan oplossen en zorgen dat het in orde is. Dus daar mogen jullie ons aan houden. Rebirth Staat voor kwaliteit en dat geldt op alle vlakken, dus ook op het gebied van tapwater.

geld*

:sleep: :sleep: :sleep: :sleep: :sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2024 14:21 

Hardtraxxer

.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2024 15:20 

Hardtraxx Elite

Verdomme had ik nou over de drinkwater discussie hier een heel bericht getikt, is ie opeens pleitte. Ach ja.

@Rebirth jullie moeten dat bord tegenover de McDonalds nog eens uit de berm halen voordat ik 'm mee neem.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2024 12:01 

Hardtraxxer

Schoon en fatsoenlijk drinkwater is gewoon een primaire levensbehoefte en een organisatie zou dat moeten verzorgen.

Kraantjes afknijpen zodat het te lang duurt, vernevelaars, flesjes controle voor de wc's etc zijn echt crimineel te noemen.

Moeten er dan toch echt doden vallen?

Ik vind ook dat het hitteplan vanaf 25 graden een beetje dubieus is. Staat dan iemand met een thermometer bij de hoofdafsluiting of zo? Het is een festival in de zomer, in die tenten wordt het sws 30+. Gewoon water verzorgen. Als het te duur is dan moet je dus op andere vlakken wat met de prijs gaan doen.

Dat alleen betaalt water te verkrijgen is is natuurlijk hartstikke onzin. Ben je je portemonnee kwijt en moet je de rest van de dag dorst lijden of zo?

Deze discussie zou helemaal niet gevoerd moeten worden in 2024. Gewoon fatsoenlijk en voldoende gratis water aanbieden punt.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten