Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2015 21:09 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Normale prijs voor een ijsje hoor :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2015 22:42 
 
Hardtraxxer

DL22 schreef:
Normale prijs voor een ijsje hoor :D


Serieus? Ik dacht altijd een half muntje? Zal wel in de war zijn. Maargoed doet er verder niet echt toe hoor ben sowieso altijd een godsvermogen kwijt maar het is het waard ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2015 22:53 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Deef schreef:
DL22 schreef:
Normale prijs voor een ijsje hoor :D


Serieus? Ik dacht altijd een half muntje? Zal wel in de war zijn. Maargoed doet er verder niet echt toe hoor ben sowieso altijd een godsvermogen kwijt maar het is het waard ^^


Je ziet ze op dat moment maar half, dat zal het wel zijn :D
Voor zover ik weet kost een ijsje meestal evenveel als bier.
Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten