Wat een geweldig feest, heb geen zin om een compleet verslag te schrijven dus hier wat plus en minpunten:
+++ Prefix & Density & B-Front, beide echt magistraal

. Prefix & Density die Cats Jets & Breaks draaide, voor mij onbegrijpelijk dat die plaat zo slecht opgepakt word.
++ Crypsis, voor mij wat onbekendere platen draaide maar het was echt genieten. Mixwerk altijd +1
++ Barpersoneel
++ Sfeer
+ Geluid
+ Warmte viel reuze mee in vergelijking met vorig jaar
+ Podium
+/- Regain vs Delete, aardig tempo in hun set maar niet de set die ik voor ogen had. Heel weinig Delete platen gehoord, daarbij alle Spoontech platen voor BP bewaard. Begrijpelijk maar zonde.
- Adaro, wat is hij erop achteruit gegaan zeg.