Hoe is het hier qua temperatuur gesteld?
Heel warm de vorige edities. Ze deden wel af en toe wat extra deuren open hielp wel een beetje.wrote:Hoe is het hier qua temperatuur gesteld?
Heel warm de vorige edities. Ze deden wel af en toe wat extra deuren open hielp wel een beetje.wrote:Hoe is het hier qua temperatuur gesteld?
Denk meer mensen van HT die gaan, ach tenminste wel gezellig mensen bij de snackkraam dan denkwrote:Ik en maten ook alwrote:
Alleen tijdens warface effe eten/drinken
Zit hier pas net en post amper maar prima hahawrote:Hardtraxx loempia meeting tijdens Warface!!!!
Precies dit, was om 12u ook wel klaar. Daarnaast hoopte ik op iets meer Delete. Maar dit viel tegen, heb daarnaast wel alleen maar het eerste half uur meegemaakt.wrote:Flink genoten van Prefix & Density en vooral van B-Front, wat een held! Enigste minpunt waren de tropische temperaturen in de zaal.
watwrote:Als je tracks als Cats Jets & Breaks kan draaien op zo'n feest, en het nog goed klinkt, verdien je gewoon een standbeeld.
Dacht altijd dat dat te danken was aan Wildstylez en NC maar blijkbaar moeten we P&D bedankenwrote:watwrote:Als je tracks als Cats Jets & Breaks kan draaien op zo'n feest, en het nog goed klinkt, verdien je gewoon een standbeeld.
dit ookwrote:Adaro viel tegen zoals verwacht,
wrote: Ook mooi moment was dat een kerel zijn broek uittrok toen ik zei dat hij hetzelfde merk onderbroek had als mij
wrote: wat