Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2015 14:48 

Hardtraxxer

Hoe is het hier qua temperatuur gesteld?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2015 16:35 

Hardtraxx Elite

Ilse_S schreef:
Hoe is het hier qua temperatuur gesteld?

Heel warm de vorige edities. Ze deden wel af en toe wat extra deuren open hielp wel een beetje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2015 18:47 

Hardtraxxer

Drie keer vallen en ik ben thuis, dus zeker aanwezig. Waarschijnlijk rond 5u.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2015 19:34 

Hardtraxxer

Delt-A schreef:
Deef schreef:

Alleen tijdens warface effe eten/drinken ^^

Ik en maten ook al xd

Denk meer mensen van HT die gaan, ach tenminste wel gezellig mensen bij de snackkraam dan denk :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2015 19:50 

Hardtraxxer

Indd, tijdens Warface zal ik ook even de tijd nemen om wat te gaan eten. :cool:
Kijk ontzettend uit naar Prefix & Density :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2015 20:16 

Hardtraxx Elite

Hardtraxx loempia meeting tijdens Warface!!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2015 20:37 

Hardtraxx Elite

Aanwezig, en behoorlijk veel zin in. Laatste feestje was Euphoria, dus t wordt tijd om weer eens flink door te kunnen raggen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2015 21:09 

Hardtraxxer

DL22 schreef:
Hardtraxx loempia meeting tijdens Warface!!!!

Zit hier pas net en post amper maar prima haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2015 01:21 

Hardtraxxer

Hardtraxx meeting tijdens Warface klinkt goed haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2015 12:47 

Hardtraxxer

Heerlijk feest altijd rebellion :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2015 14:20 

Hardtraxxer

Onderweg vanuit hilversum, jezus wat een zin hierin. :yay:
Te herkennen aan "die bitch" shirt en grijze broek, tijdens warface sws te vinden bij de vreethoek, maar dan waarschijnlijk een zwart of rood tanktoppie aan ivm hitte, en nee ben geen anabooltje xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2015 14:29 

Hardtraxxer

Flink genoten van Prefix & Density en vooral van B-Front, wat een held! Enigste minpunt waren de tropische temperaturen in de zaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2015 16:18 

Hardtraxxer

Robert_123409 schreef:
Flink genoten van Prefix & Density en vooral van B-Front, wat een held! Enigste minpunt waren de tropische temperaturen in de zaal.

Precies dit, was om 12u ook wel klaar. Daarnaast hoopte ik op iets meer Delete. Maar dit viel tegen, heb daarnaast wel alleen maar het eerste half uur meegemaakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2015 18:26 

Hardtraxx Elite

Heerlijk feestje gehad. Geluid was top vooraan. P&D indd gruwelijke set.
Warface viel me weer hard tegen. Beyond Agression is zo lelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2015 18:41 

Hardtraxxer

Geweldig feest! Overal genoeg ruimte om volle bak los te gaan. Ondanks de lekkere set van Regain en Delete, had ik toch iets vetter verwacht, maar dat kan ook door mijn te hoge verwachtingen komen en omdat mijn benen niet meer wilde.
Het was idd erg heet maar dat neem ik maar voor lief.

Owja, Prefix & Density die afsluiten met Genox - Inhuman :love: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2015 18:58 

Hardtraxx Veteran

Ja hield dat VS in dat ze van tevoren backstage een potje twister deden, en de winnaar alle tracks mocht uitkiezen of wat? Veel te weinig Delete gehoord.

Verder goed geluid, vet dat Requiem wat oude plaatjes draaide zoals Out With A Bang en Pattern 1, mistte ik bij Artifact een beetje, maar daar kwamen we ook pas halverwege binnen. Respect x1000 voor het draaien van Shreek en Music To Us (Prefix & Density), na elkaar ook gewoon :D . Ik kon de hitte wel hebben, had er geen last van. Genoeg ruimte op de meeste plekken :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2015 23:13 

Hardtraxxer

Wat een geweldig feest, heb geen zin om een compleet verslag te schrijven dus hier wat plus en minpunten:

+++ Prefix & Density & B-Front, beide echt magistraal :loving: . Prefix & Density die Cats Jets & Breaks draaide, voor mij onbegrijpelijk dat die plaat zo slecht opgepakt word.
++ Crypsis, voor mij wat onbekendere platen draaide maar het was echt genieten. Mixwerk altijd +1
++ Barpersoneel
++ Sfeer
+ Geluid
+ Warmte viel reuze mee in vergelijking met vorig jaar
+ Podium

+/- Regain vs Delete, aardig tempo in hun set maar niet de set die ik voor ogen had. Heel weinig Delete platen gehoord, daarbij alle Spoontech platen voor BP bewaard. Begrijpelijk maar zonde.
- Adaro, wat is hij erop achteruit gegaan zeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2015 14:00 

Hardtraxxer

Zeker een van de betere indoor feestjes waar ik geweest ben, vond deze editie sowieso de beste tot nu toe. :D

Ik had ook wat meer verwacht van Regain vs. Delete, maar het was opzich geen slechte set.

Maar de sfeer was echt bijzonder goed, erg genoten van dit feest! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2015 17:47 

Hardtraxx Elite

Heerlijk dagje gehad :love:.

We kwamen binnen bij Artifact, was een lekker setje om in te komen. Prefix & Density beste set. Als je tracks als Cats Jets & Breaks kan draaien op zo'n feest, en het nog goed klinkt, verdien je gewoon een standbeeld. Ik dacht dat ik Just a memory had gemist omdat ik 5 minuten later de zaal inkwam. Dus kon wel janken toen ik hem alsnog hoorde :woot: . Crypsis vond ik ook echt chill, zeker omdat ik hem nog nooit eerder had gezien, zijn stijl beviel me goed daar. Adaro viel tegen zoals verwacht, vond het gewoon saai. Afsluiting van Delete en Regain ook hoogepuntje, misschien was het nog leuker geweest als alleen Delete draaide, al gingen de nummertjes van Regain er ook wel goed in. Al met al topdagje gehad!

Vond het ook echt chill dat het niet te druk was. Ik kan mezelf niet vermaken als ik geen ruimte heb om los te gaan. De hitte was echt om kapot aan te gaan. Kan me echt niet voorstellen dat de warmte meeviel vergeleken met vorig jaar. Ook fijn dat het overdag was. Hierdoor ben je zondag ook gewoon fit, en heb je nog iets aan je weekend. Had rond 11 uur wel echt het idee dat het 4 uur 's nachts was.

+++ Prefix & Density
++ Niet te druk in de zaal
- Hitte
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2015 18:14 

Hardtraxx Elite

MeneerEend schreef:
Als je tracks als Cats Jets & Breaks kan draaien op zo'n feest, en het nog goed klinkt, verdien je gewoon een standbeeld.

wat
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2015 18:16 

Hardtraxx Veteran

Fothermucker schreef:
MeneerEend schreef:
Als je tracks als Cats Jets & Breaks kan draaien op zo'n feest, en het nog goed klinkt, verdien je gewoon een standbeeld.

wat

Dacht altijd dat dat te danken was aan Wildstylez en NC maar blijkbaar moeten we P&D bedanken xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2015 18:18 

Hardtraxx Veteran

MeneerEend schreef:
Adaro viel tegen zoals verwacht,

dit ook :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2015 18:19 

Hardtraxx Elite

Ik doelde op de track :P Vrij euforische plaat, op een redelijk raw feest. Vind het knap dat je dan zo'n nummer tussendoor kan gooien, maar het gewoon prima in de set past. Miss dat t nu minder verkracht over komt? :$

Ook mooi moment was dat een kerel zijn broek uittrok toen ik zei dat hij hetzelfde merk onderbroek had als mij :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2015 20:33 

Hardtraxx Veteran

MeneerEend schreef:
Ook mooi moment was dat een kerel zijn broek uittrok toen ik zei dat hij hetzelfde merk onderbroek had als mij :lol:

Fothermucker schreef:
wat
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2015 11:37 

Hardtraxxer

Top feest gehad, leuke sfeer, leuke setjes, verdomd goed geluid, goedkoop eten/drinken. Kwamen tijdens artifact binnen, en ben eigenlijk vanaf dat we binnen waren niet langer dan 10 minuten meer buiten geweest. Zelfs de hele set van warface meegedaan, en het viel me nog best mee. Enige nadeeltjes vond ik de hitte en de prijs van de ijsjes, 2,50 voor een raketje?

Het mooist van alles vond ik nog dat er meer dan genoeg ruimte was, wat een verademing na XQlusive Holland :thumbsup:
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten