Past

Reactivate

Time
– (Sun)
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Hardtraxx Veteran
7917 posts member since 2013
last seen 2 hours ago
:thumbsup:
Hardtraxx Veteran
5118 posts member since 2017
last seen 1 hour ago
Organisaties van Rebirth en Shockerz beide een van de betere organisaties op dit moment. Denken mee met het publiek (of het nu een diehard is of een dagjes bezoeker), Op sociale media gewoon eerlijk en kunnen tegen kritiek (ipv gelijk weg duiken in een hoekje en je hier op hardtraxx niet meer vertonen). Ik ben erg benieuwd hoe de line-up van Rebirth dit jaar zal zijn, maar Reactivate gewoon weer prima. En na vorig jaar rebirth maak ik mij ook geen zorgen! :D
Hardtraxx Veteran
last seen 2 hours ago
Aanwezig (en mogelijks dubbeldate vooraf) met Hekzitter en onze vriendinnen. Benieuwd of de ontwerpster van zijn logo even hard kan klaplongen en kotsen op een evenement van Rebirth als onze Job.
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen Aug 2026
Warm uppie: Diffused - Reactivate Warm Up

GODVERDOMME ZIN IN GODVERDOMME
C
Hardtraxxer
617 posts member since 2012
last seen 2 days ago
Pommer wrote: GODVERDOMME ZIN IN GODVERDOMME
Hardtraxx Veteran
last seen 1 hour ago
Helicaze wrote:Aanwezig (en mogelijks dubbeldate vooraf) met Hekzitter en onze vriendinnen. Benieuwd of de ontwerpster van zijn logo even hard kan klaplongen en kotsen op een evenement van Rebirth als onze Job.
Godverdomme :lol: :lol: :lol:
Hardtraxx Veteran
3118 posts member since 2012
last seen Sep 2024
Hekzitter wrote:
stefan_helmond wrote:Volgende week maar kaartje halen, wil deze niet missen.
Netjes, je had vwab al gemist. Dus neem je reserve longen mee.
Nog steeds zo zonde.
Hardtraxxer
253 posts member since 2017
last seen Mar 2023
Partijtje zin in joh
C
Hardtraxxer
617 posts member since 2012
last seen 2 days ago
70% verkocht :thumbup:
Hardtraxx Veteran
6775 posts member since 2014
last seen 2 hours ago
Was hier heel graag bij geweest maar 'helaas' deze avond Sinterklaas met de fam. Gelukkig Reminder de week erop als prima vervanger, enige nadeel is dat dit feest s'nachts is i.t.t. Reactivate.
Hardtraxx Veteran
last seen 1 hour ago
MelvinFR wrote:Was hier heel graag bij geweest maar 'helaas' deze avond Sinterklaas met de fam. Gelukkig Reminder de week erop als prima vervanger, enige nadeel is dat dit feest s'nachts is i.t.t. Reactivate.
Dat was bij mij ook het geval, maar heb ze zover gekregen het te verplaatsen naar zondag middag :D
Hardtraxx Veteran
last seen 2 hours ago
Hekzitter wrote:
MelvinFR wrote:Was hier heel graag bij geweest maar 'helaas' deze avond Sinterklaas met de fam. Gelukkig Reminder de week erop als prima vervanger, enige nadeel is dat dit feest s'nachts is i.t.t. Reactivate.
Dat was bij mij ook het geval, maar heb ze zover gekregen het te verplaatsen naar zondag middag :D
Mijn familie houdt ook wel van een feestje dus iets op een middag vieren gaat hier never gebeuren. :P
O
Hardtraxx Elite
2111 posts member since 2012
last seen Jul 2026
Hier aanwezig in plaats van Rebellion. :loving:
Hardtraxx Veteran
3118 posts member since 2012
last seen Sep 2024
Gvd zin in gvd!

Te herkennen aan Doctor Terror shirt.
Hardtraxx Veteran
last seen 2 hours ago
Reactivate (02-12-2017, Sporthal Beekdal, Haaren)
Hardtraxx Veteran
last seen 2 hours ago
Janken dat ik dit moet missen. :cry:
Bierkoning
last seen Aug 2026
Jammer dat Crypsis zo vroeg staat, maar ga er vanuit dat het met een andere boeking te maken heeft? Pavo en Zany had ik eigenlijk als opener verwacht met wat early maar als afsluiter kan het best vet worden.

GVD ZIN IN GVD
S
Hardtraxxer
557 posts member since 2016
last seen 1 day ago
Pommer wrote:Jammer dat Crypsis zo vroeg staat, maar ga er vanuit dat het met een andere boeking te maken heeft?
Hij moet als Crucifier openen op Angerfist - Creed of Chaos om 22:00 dus ik denk daarom.
Hardtraxx Veteran
last seen 1 hour ago
Heel erg veel zin in! Prima timetable ook, hoop wel dat Pavo & Zany er dan wat leuke early platen opgooien.
Event Organizer
340 posts member since 2017
last seen 6 days ago
Pommer wrote:Jammer dat Crypsis zo vroeg staat, maar ga er vanuit dat het met een andere boeking te maken heeft? Pavo en Zany had ik eigenlijk als opener verwacht met wat early maar als afsluiter kan het best vet worden.

GVD ZIN IN GVD
Dit heeft inderdaad te maken met een andere boeking!
Bierkoning
last seen Aug 2026
Tja daar doe je niks aan :) Hoop trouwens dat DBSTF wat andere plaatjes dan normaal draaien. Ik denk aan Anger Qlimax Edit, In Other Wordz, Crank, Alone Edit etc.
Hardtraxxer
834 posts member since 2014
last seen 4 days ago
Diegene die gaan kunnen zich iig al verheugen op een super geluidsysteem. :thumbsup: . Althans ik neem aan dat dezelfde opstelling als rebellion wordt gebruikt en die was magistraal. Loepzuiver, hard en zonder overkill aan bass
Hardtraxx Addict
1442 posts member since 2012
last seen 29 days ago
Scotty018 wrote:Diegene die gaan kunnen zich iig al verheugen op een super geluidsysteem. :thumbsup: . Althans ik neem aan dat dezelfde opstelling als rebellion wordt gebruikt en die was magistraal. Loepzuiver, hard en zonder overkill aan bass
^ dit, klonkt echt super.
Waarschijnlijk toch aanwezig
Hardtraxx Veteran
3487 posts member since 2017
last seen 8 hours ago
Scotty018 wrote:Diegene die gaan kunnen zich iig al verheugen op een super geluidsysteem. :thumbsup: . Althans ik neem aan dat dezelfde opstelling als rebellion wordt gebruikt en die was magistraal. Loepzuiver, hard en zonder overkill aan bass
Dat is alsnog heel moeilijk te voorspellen doordat er tussen tracks veel meer kwaliteitsverschil zit in classic hardstyle dan in de sterk compressed en goed gemasterde tracks van tegenswoordigs.

Maar ik denk dat het wel goed komt :).
P
Hardtraxx Veteran
5059 posts member since 2013
last seen 4 hours ago
Vet om een keer een timetable te zien zoals eerst met Crypsis midden op de dag!

Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Admin · 1 hour ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Admin · 36 minutes ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 34 minutes ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 8 days ago