Hardtraxx Elite

Pommer schreef:
Ja maar om überhaupt iets te zien moeten de mensen in Japan ook een centimeter van het scherm af zitten, dus die effecten komen extra hard binnen.

Ik zelf moet er toch echt af en toe van weg kijken en ken wel meer mensen die daar last van hebben.
Heb verder geen last van epilepsie
Hardtraxx Veteran

Snel afwisselend rood en blauw licht is een recept voor epilepsie. Er was ooit een Pokemon aflevering waar dit ook in gebeurde en bij miljoenen kinderen in Thailand en Myanmar ontplofte hun hoofd en stierven hun tenen af.

Rood met blauwe lichten op Qlimax waren zo vet :love:
Hardtraxx Veteran

Laatst rood met blauwe lichten in de straat. Wat bleek. Een ambulance en politie was gekomen, omdat iemand een epileptische aanval had gehad. Wat een wereld, wat een wereld.
Hardtraxxer

heggenschaar schreef:

Hoe was het geluid hier? hoor vaak dat het nogal slecht is

Vond het geluid juist heel goed, goed hard maar wel zuiver.
Hardtraxx Elite

Zo hoorde ik laatst eens dat er in Japan ophef was over een of andere kinderserie waarbij kinderen epileptische aanvallen kregen door snel switchende blauwe en rode lampen. Echt heel bizar. Iemand hier meer info over?
Hardtraxx Veteran

RomanAnthony schreef:
Zo hoorde ik laatst eens dat er in Japan ophef was over een of andere kinderserie waarbij kinderen epileptische aanvallen kregen door snel switchende blauwe en rode lampen. Echt heel bizar. Iemand hier meer info over?

Haha leuk om dit te kijken als je vdk bent
Bierkoning

Chroman schreef:
RomanAnthony schreef:

Gvd wat flik je me nou, krijg zowat een epileptische aanval. Maar goed dat ik geen chinees ben.
Hardtraxx Veteran

Anonymous schreef:
Rood met blauwe lichten op Qlimax waren zo vet :love:

Dit dus :D Ook zonder drugs kun je spacen :loving:
Hardtraxx Veteran

Frontliner zoals t wél moet :D
Hardtraxx Veteran

Chroman schreef:
RomanAnthony schreef:

Was dit nou alles?
Hardtraxx Veteran

Wat een aanstellers, die Aziaten
Hardtraxx Veteran

Pff daar sta ik dagelijks mee op. Niks gewend die lui :huh:
Hardtraxx Veteran

Beetje late reactie maar yolo, super gezellig feestje gehad met o.a Hekzitter, Helicaze, Simon10point, en Stijn.
3 dagen spierpijn gehad, en een week lang een dikke knie. Maar het was het waard.

Off: De hekken waren helemaal niet hoger, jammer.
Organisator

Forumoverzicht » Algemeen » Feesten