Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2017 15:16 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Ik vind ook niet dat het hoort, maar was nog wel genieten op het moment zelf :P Die ene plaat per feest neem ik maar voor lief dan als het er zo eentje is. Over die 'nieuwe' oude Pitcher platen hoor je ook niemand klagen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2017 15:47 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Joey schreef:
Pino_GPF4life schreef:
Zo, na heel lang verhalen te horen over Hard/Haattraxx ook mezelf maar even geregistreerd :p Mijn naam is Stijn, sommigen onder jullie kennen me al wel van ziens op verschillende feestjes!

Om even terug te gaan naar gisteren. Heerlijke avond gehad, ik lig nog steeds met spierpijn in m'n zetel ( gaat de komende dagen ook zo blijven als ik mezelf zo blijf voelen xd ). Gruwelijke plaatjes en setjes gehoord. Frontliner, Crypsis en 2-sidez staken er voor mij toch echt bovenuit. Wat een heldensets van deze mannen!

Jammer ook van Pavo & Zany. Ik had er ook echt veel meer van verwacht. Af en toe een paar leuke platen maar ook de helft van de tijd rare keuzes + dat mixwerk en scratchen wat er nogal flagrant naast was.. Jammer om te zien. Maar goed, iedereen kan fouten maken zeker.. :)

Daarna nog mooi afgesloten met Hekzitter & Helicaze in de lokale shoarmazaak. De allereerste keer iemand pizza met knoflooksaus zien eten, weer een ervaring rijker :D

Alles bij elkaar een topavond, ik kijk al uit naar Rebirth! :)

.... F*CK ! ! :thumbup:

Alsjeblieft zeg Stijn moet dat GPF nou. :cry:


Het spijt me hoor maar kon mijn ware passie helaas niet verbergen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2017 16:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Ik vind Mind Dimension & The Purge - Roll Up ook wel een vette plaat dus ik vind dat dat wel mag


Nee joh gekkie
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2017 16:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Eens met Rikkert, puur omdat wij iets vet vinden moet het maar wel als uitzondering? Wie gaat er dan bepalen welke moderne plaat wel een classic achtige is en welke niet.

Als er een moderne classics plaat tussen zat die de plaat compleet mis slaat dan willen we dat denk ik ook niet horen.

Ik hoor als ieder ander graag Retrospect en What We Are, maar je hebt een veel grotere discografie voor zo'n feest en die platen kun je prima op een gewoon feest draaien voor de afwisseling.

Die moderne classics zijn mooi voor de afwisseling in een moderne set, waar ik ze graag hoor. Maar ik hoef echt straks op een tijdmachine feest geen Retrospect, What We Are, Roots en al die dingen in een set te horen wanneer je daar net zo goed wat meer onbekende classics neer had kunnen zetten.


Hier volledig mee eens. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2017 17:37 
 
Hardtraxxer

Ontzettend gaaf feest gehad! Gezellige mensen, mooie muziek en een toffe show :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2017 18:29 
 
Hardtraxxer

Iemand die trouwens ook vond dat de lampen op standje epilepsie stonden tijdens Pavo & Zany?

Trouwens topfeest, goeie sets, goeie sfeer.
Uitschieters voor mij waren Crypsis en Wildstylez :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2017 18:42 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Appelsapman schreef:
Iemand die trouwens ook vond dat de lampen op standje epilepsie stonden tijdens Pavo & Zany?


Ja dat verschijnsel zie je de laatste tijd wel vaker. Op Qlimax was dat effect ook veel te aanwezig imo. Je zou maar van hardstyle-feesten houden als epilepsie patiënt.... Suicide mission! >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2017 19:00 
 
Organisator
Avatar gebruiker

Wat een geweldige eerste editie was het afgelopen zaterdag! (L)
Bedankt voor jullie aanwezigheid en positieve reacties, op naar REBiRTH Festival!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2017 19:01 
 
Organisator
Avatar gebruiker

Bastiaan schreef:
Volgens mij stonden pavo en zany loei bezopen op het podium.


En nog een aantal mensen die het aangaven in hun reactie; ze waren beide niet bezopen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2017 20:30 
 
Hardtraxx Newbie

Ook maar besloten om een HT accountje aan te maken!

Was al lang een onzichtbare volger, maar hee fuckit.


OT:
Prima feestje, 2sidez was uiteraard geweldig.
Ook hulde voor Frontliner en Crypsis.

Doei
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2017 11:01 
 
Hardtraxx Newbie

Appelsapman schreef:
Iemand die trouwens ook vond dat de lampen op standje epilepsie stonden tijdens Pavo & Zany?


Nah, ik had het wel vaker. Dat blauw-rood geknipper is zo vreselijk irritant. Moest soms echt even de hand voor mijn ogen houden. Op Qlimax was dat nog veel erger, daar kwam echt continue visueel die stage van voor naar achteren als je dichtbij stond en die rood-blauw lampen aangingen. Snel mee kappen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2017 08:10 
 
Hardtraxxer

Schiet me net ook weer te binnen. Tijdens Wildstylez kon je bij Villain verzoekjes doen. Dus ik HHZ & WS - Project 1 in me telefoon typen en aan hem laten zien. Vraagt ie welke, dus ik zeg het origineel, vraagt ie weer welke :lol:

Had het misschien beter zo kunnen typen: Headhunterz & Wildstylez - Project 1 (jeweetwel die ene plaat die Sound Rush geremixed heeft maar dan het origineel snapje)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2017 08:58 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Souter W. schreef:
Appelsapman schreef:
Iemand die trouwens ook vond dat de lampen op standje epilepsie stonden tijdens Pavo & Zany?


Nah, ik had het wel vaker. Dat blauw-rood geknipper is zo vreselijk irritant. Moest soms echt even de hand voor mijn ogen houden. Op Qlimax was dat nog veel erger, daar kwam echt continue visueel die stage van voor naar achteren als je dichtbij stond en die rood-blauw lampen aangingen. Snel mee kappen!

Op HHz ook inderdaad, wat een totaal onnodige kut rage. Peloton VJ's dat zich in de kaart proberen te spelen ofzo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2017 09:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Appelsapman schreef:
in me telefoon


Misschien had je het in 'mijn' telefoon moeten typen in plaats van in 'me' telefoon, had hij het misschien wel begrepen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2017 10:08 
 
Hardtraxxer

Remi schreef:
Appelsapman schreef:
in me telefoon


Misschien had je het in 'mijn' telefoon moeten typen in plaats van in 'me' telefoon, had hij het misschien wel begrepen.


Misschien had je Rusland beter niet kunnen binnenvallen. Dan had je, achja laat ook maar...
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2017 10:19 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Appelsapman schreef:
in me telefoon


Misschien had je het in 'mijn' telefoon moeten typen in plaats van in 'me' telefoon, had hij het misschien wel begrepen.



:lol: :lol: :lol:

Over die knipperende lampen: heb ooit zon lichtmannetje gesproken die meewerkte aan de show op Masters of Hardcore. Die zei dat ze zich er bewust van waren dat er mensen gewoon KO gingen door dat grapje, maar dat ze dan maar minder drugs moesten gebruiken. Ook zijn letterlijke woorden: "Als er mensen KO gaan door die lampen, betekent dat voor ons dat we een mooie lichtshow hebben neergezet". Ik snap uberhaupt niet dat dit legaal is, want ook zonder drugs kan je hierdoor een epileptische aanval van krijgen. Hoef je trouwens nog niet eens epilepsie voor te hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2017 11:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Het is ook een bekend fenomeen dat je daar aanvallen van kan krijgen. Ik meen een tijdje terug iets gelezen te hebben over een tekenfilm (weet ff niet meer welke) die door hetzelfde fenomeen een hoop kinderen het ziekenhuis in stuurde

Edit: gevonden
https://kotaku.com/5757570/the-banned-p ... n-seizures
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2017 12:03 
 
Hardtraxxer

Remi schreef:
Appelsapman schreef:
in me telefoon


Misschien had je het in 'mijn' telefoon moeten typen in plaats van in 'me' telefoon, had hij het misschien wel begrepen.


Entschuldigung, mein Führer
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2017 20:40 
 
Hardtraxx Veteran

Fijn om al die plaatjes weer eens te horen op zo'n geluidssysteem, dat was voor mij echt te lang geleden. Toen die reverse van A Different Story door die SB28's kwam, heerlijk! (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2017 22:05 
 
Hardtraxx Addict

Bastiaan schreef:
Appelsapman schreef:
Iemand die trouwens ook vond dat de lampen op standje epilepsie stonden tijdens Pavo & Zany?

Trouwens topfeest, goeie sets, goeie sfeer.
Uitschieters voor mij waren Crypsis en Wildstylez :yay:


Die blauw/rode kut lampen worden tegenwoordig op steeds meer feesten gebruikt inderdaad en staan zeker altijd goed op standje epilepsie. Flink irritant. Bij Thunderdome op de man was het helemaal niet meer normaal.

Blauw/rood is het ergste wat je kan doen. Er is een pokemon aflevering nooit buiten japan uitgezonden omdat er duizenden kinderen in het ziekenhuis belanden door de snel flikkerende blauw/rood schermen.

Hoe was het geluid hier? hoor vaak dat het nogal slecht is
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2017 00:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

heggenschaar schreef:
Bastiaan schreef:
Appelsapman schreef:
Iemand die trouwens ook vond dat de lampen op standje epilepsie stonden tijdens Pavo & Zany?

Trouwens topfeest, goeie sets, goeie sfeer.
Uitschieters voor mij waren Crypsis en Wildstylez :yay:


Die blauw/rode kut lampen worden tegenwoordig op steeds meer feesten gebruikt inderdaad en staan zeker altijd goed op standje epilepsie. Flink irritant. Bij Thunderdome op de man was het helemaal niet meer normaal.

Blauw/rood is het ergste wat je kan doen. Er is een pokemon aflevering nooit buiten japan uitgezonden omdat er duizenden kinderen in het ziekenhuis belanden door de snel flikkerende blauw/rood schermen.

Letterlijk de op 2 na onderste post op de vorige pagina.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2017 00:19 
 
Hardtraxx Addict

Oeps even overheen gelezen
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2017 00:20 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Timmer schreef:
Toen die reverse van A Different Story door die SB28's kwam, heerlijk! (L)


Beter dan dat wordt het bijna niet :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2017 00:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Schijnt dat er eens kinderen naar het ziekenhuis moesten door een pokémon aflevering met die blauwe en rode lampen whahwha
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2017 00:58 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Ja maar om überhaupt iets te zien moeten de mensen in Japan ook een centimeter van het scherm af zitten, dus die effecten komen extra hard binnen.
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten