Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2017 19:43 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Man man man wat een mooie soep weer Simon :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2017 20:43 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Ah dat was bij de wedstrijd Madurodam - Legoland?


xd xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2017 20:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Simon :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2017 20:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

HAAHHAHAHA lekker Simon
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2017 16:56 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Toch even aanwezig morgen met de lokale klompendansers.

Heel veel zin in!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2017 17:39 
 
Organisator
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
GODVERDOMME ZIN IN GODVERDOMME
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2017 17:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2017 17:56 
 
Hardtraxx Veteran

Hahaha :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2017 20:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2017 20:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heerlijk :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2017 01:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Straks werken van 06:00 - 14:00 uur en dan gelijk door naar Haaren. Hatsikidee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2017 12:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rustig avondje in de kroeg is wat uit de hand gelopen gisteren. Flinke kater. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2017 12:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
Rustig avondje in de kroeg is wat uit de hand gelopen gisteren. Flinke kater. >.<


Geen gejank, vandaag weer aan de drank (zit mooi in die sinterklaas rijmsferen)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2017 15:31 
 
Organisator
Avatar gebruiker

De deuren zijn open! Wij hebben er zin in :yay:

Voor de mensen die nog geen tickets hebben, er is nog deurverkoop!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2017 16:16 
 
Hardtraxxer

Herkenbaar aan groen shirt, bril en blauwe Air Max. Daarnaast heb ik iets weg van m'n avatar. Tot zo :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2017 03:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Helicaze schreef:
Rustig avondje in de kroeg is wat uit de hand gelopen gisteren. Flinke kater. >.<


Geen gejank, vandaag weer aan de drank (zit mooi in die sinterklaas rijmsferen)


Ik heb al wat mooie beelden door gekregen.

Helden, :worship: :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2017 03:52 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Ook al hoorde het eigenlijk niet: What We Are :loving: :loving: :loving: :loving:

En DBSTF die Anger Qlimax Edit draaiden :worship:

Morgen ff uitgebreider op terug komen. De rust.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2017 13:35 
 
Hardtraxx Elite

Was echt een mega gezellig feestje, goede setjes!! Alphaverb blijft toch wel mijn favoriet, ultiem geluksmomentje toen feelgood gedraaid werd. :loving: Omdat het niet druk was met flyeren mochten we toch even terug de zaal in dus half uurtje meegepakt van Zany en Pavo.. wel dan weer what we are gemist.. :(

Geluid vond ik overigens echt te hard staan vanaf 2Sidez, maar misschien was ik de enige..
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2017 14:05 
 
Hardtraxxer

Onthafloorx schreef:
Geluid vond ik overigens echt te hard staan vanaf 2Sidez, maar misschien was ik de enige..


Eens. Was af en toe echt te hard, geen oordoppen bij me ook :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2017 14:06 
 
Hardtraxx Addict

Super dikke avond gehad!

Voor mij heeft Frontliner weer laten zien waarom ik in de eerste instantie zo'n groots fan van hem ben! :loving:
Hij kan het absoluut!
Plaatjes zoals Dejected & Like a Fireball draaien... +100000
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2017 14:41 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Echt megadikke avond gehad. Rebirth please nooit meer zo'n lineup, ik overleef dat niet nog een keer. Heb echt van elke set enorm genoten. februari VWAb had tuneboy een ietwat teleurstellende set in mijn ogen. Maar gister heeft ie dat echt helemaal goed gemaakt met zijn set. Frontliner daarna was ook ontzettend gaaf, een van de redenen dat ik ben gegaan. Was bang dat hij wat meer "modernere" plaatjes zou draaien, maar was echt helemaal top. Kwam er later achter dat hij een nieuwe plaat had gedraaid, maar die was zo oldschool dat ik dat niet had gemerkt. Ook die (2017?) edit van scantraxx rootz was zo goed dat ik het niet erg vond dat ie nieuw was. Mixwerk van crypsis had ik veel over gehoord en wat was dat strak zeg, en zo veel plaatjes in zijn uur ook.Erg leuk dat hij ook paar chain reaction plaatjes draaide. Dblock & stefan ook verassende set neergezet, blijven een van de beste vind ik. Daarna weggegaan omdat mijn vriend t niet overleefde en om 6 uur moest werken. Enige wat ik miste was de drug collection remix van coone

TLDR: super vette avond, iedereen heel verassend gedraaid. Zeker weer aanwezig de volgende keer
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2017 14:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bastiaan schreef:
Volgens mij stonden pavo en zany loei bezopen op het podium.

Dit idd, hoe komen ze erbij om oa matige psyko punkz platen te gaan draaien. Mixen zelf was ook niet om over naar huis te schrijven. 1 keer ging het zwaar mis.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2017 14:46 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Heerlijk partijtje dansen!
De set van de avond was voor mij die van 2 Sidez gevolgd door de sets van Crypsis & Wildstylez :love:
Blij om Frontliner ook nog eens aan het werk te zien, Bijzonder dikke set.
Alle andere setjes vond ik ook erg vermakelijk ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2017 14:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Even een mooi verslagje vanuit mijn kant.
Samen met mijn vriendin en Helicaze en z'n meid richting Haaren gegaan. Kwamen bij Ivan Carsten binnen zetten.
Vond Ivan Carsten met vlagen heel goed (Bumpin Hard, Angel etc.), Maar ook een aantal platen waarmee ik niets kon, vooral die platen waar het tempo naar 130 bpm ging. Paste niet helemaal in het straatje imo.
Hierna Coone. Daar zag je de sfeer ineens beduidend beter worden. Nummers werden meegezongen en de handjes gingen de lucht in, mooi om dat altijd te zien. Mijn vriendin heeft d'r ogen uitgekeken naar aan aantal mensen. Ze is er ook achter gekomen waarom dat veel mensen van die mondkapjes dragen. Haar woorden: "Ja al die benen en armen die overal de lucht door vliegen... ze zijn natuurlijk bang dat ze hun tanden kwijt raken. Logisch."

Hierna Tuneboy met ook de nodige hitjes, maar het mixtempo was zoals altijd vrij traag. Hier dus toch maar besloten om even te gaan eten om op kracht te komen voor de rest van de setjes.

Toen begon frontliner en waar ik bij hem alles behalve gedacht had dat dat iets zou gaan worden heeft deze man het dus echt wel begrepen hoe je een fatsoenlijke classic set neerzet. Beste set van de avond. Ook een aantal platen gehoord bij hem die ik nog nooit heb gehoord.

Na frontliner kwam Alphaverb live. Leuke edits, toffe platen, maar blijft met een half uur toch beetje dezelfde platen kiezen. Maken natuurlijk wel veel sfeer (destination nowhere bijvoorbeeld). Hoogtepunt toch wel Feel Good (gentalica remix). Zoveel gevoel in die plaat. Altijd instant kippenvel.

Crypsis ook garantie voor genialiteit. Super dik mixwerk en aantal super dikke platen gehoord (Trapped, the black demon. Vooral die laatste was echt geniaal. Mooi schouwspel en voetenwerk gecreƫerd met Stefan).
Set van Josh & Wesz en D-block & S-te-fan bijna helemaal gemist, omdat ik relatie problemen aan het oplossen was... Ofja althans. Luisteren naar relatieproblemen... Beetje zonde.)

Wildstylez ook niet helemaal bewust meegemaakt vanwege het goede idee om perzikwijn te gaan drinken... Ellendig spul haha
En toen kwam de 2e beste set van de avond... 2-sidez. Wat een geweld was dat! Jammer dat de Hard edit van Fuck It gedraaid werd, maar de 2-sidez platen zijn echt geniaal. Ook een nieuwe plaat gehoord. Ging er mooi op.
Tatanka draaide ook wat leuke plaatjes, maar ook wat mindere.
Als afsluiter de set waarvan ik het meeste verwachte... Pavo & Zany. Zou je zeggen dat je wat leuke plaatjes ging horen. Ja een aantal wel (Orgasmo, Southstylers - Pounding senses (zany & noisecontrollers edit, Tekno music, What we are), maar wtf waren die gasten voor de rest aan het doen? Ze waren volgens mij knetter lam. ze dachten leuk mixwerk neer te zetten, maar ze waren echt gewoon aan het aanklooien met scratchen, beatmatchen liep ook niet altijd soepel, sommige platen draaien terwijl je weet dat 3 uur voor je nog die dj die plaat ook gedraaid heeft. Als zulke gasten er zo met de pet naar gooien achter je draaitafel dan zorg je er hopelijk voor dat die volgende keer niet meer geboekt gaan worden? Dat was echt een aanfluiting.

Verder lekker veel gedanst met wat mensen. Was weer uitermate gezellig. Met Helicaze nog de plaatselijke shoarmazaak opgezocht in Oisterwijk. Altijd een goed idee.

Kortom:
Frontliner ++++
2-Sidez +++
Alphaverb ++
Crypsis platen + mixwerk ++
Organisatie aanzig ++
Barpersoneel + perzikwijn +

Pavo & Zany - - -
7 euro voor een baco - -
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2017 16:33 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Geweldige avond weer gehad! Dikke vette + voor D-Block & S-Te-Fan! Merkte dat ik hun oudere platen al heel lang niet gehoord had, wat zorgde voor extra kippenvel bij sommige nummers :loving:
Sfeer was fantastisch, tenminste links/midden vooraan waar we vooral vertoeft hebben.
Volgend classic feest heeft voor mij meer prioriteit dan menig ander feest :thumbup:
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten