Even een mooi verslagje vanuit mijn kant.
Samen met mijn vriendin en Helicaze en z'n meid richting Haaren gegaan. Kwamen bij Ivan Carsten binnen zetten.
Vond Ivan Carsten met vlagen heel goed (Bumpin Hard, Angel etc.), Maar ook een aantal platen waarmee ik niets kon, vooral die platen waar het tempo naar 130 bpm ging. Paste niet helemaal in het straatje imo.
Hierna Coone. Daar zag je de sfeer ineens beduidend beter worden. Nummers werden meegezongen en de handjes gingen de lucht in, mooi om dat altijd te zien. Mijn vriendin heeft d'r ogen uitgekeken naar aan aantal mensen. Ze is er ook achter gekomen waarom dat veel mensen van die mondkapjes dragen. Haar woorden: "Ja al die benen en armen die overal de lucht door vliegen... ze zijn natuurlijk bang dat ze hun tanden kwijt raken. Logisch."
Hierna Tuneboy met ook de nodige hitjes, maar het mixtempo was zoals altijd vrij traag. Hier dus toch maar besloten om even te gaan eten om op kracht te komen voor de rest van de setjes.
Toen begon frontliner en waar ik bij hem alles behalve gedacht had dat dat iets zou gaan worden heeft deze man het dus echt wel begrepen hoe je een fatsoenlijke classic set neerzet. Beste set van de avond. Ook een aantal platen gehoord bij hem die ik nog nooit heb gehoord.
Na frontliner kwam Alphaverb live. Leuke edits, toffe platen, maar blijft met een half uur toch beetje dezelfde platen kiezen. Maken natuurlijk wel veel sfeer (destination nowhere bijvoorbeeld). Hoogtepunt toch wel Feel Good (gentalica remix). Zoveel gevoel in die plaat. Altijd instant kippenvel.
Crypsis ook garantie voor genialiteit. Super dik mixwerk en aantal super dikke platen gehoord (Trapped, the black demon. Vooral die laatste was echt geniaal. Mooi schouwspel en voetenwerk gecreëerd met Stefan).
Set van Josh & Wesz en D-block & S-te-fan bijna helemaal gemist, omdat ik relatie problemen aan het oplossen was... Ofja althans. Luisteren naar relatieproblemen... Beetje zonde.)
Wildstylez ook niet helemaal bewust meegemaakt vanwege het goede idee om perzikwijn te gaan drinken... Ellendig spul haha
En toen kwam de 2e beste set van de avond... 2-sidez. Wat een geweld was dat! Jammer dat de Hard edit van Fuck It gedraaid werd, maar de 2-sidez platen zijn echt geniaal. Ook een nieuwe plaat gehoord. Ging er mooi op.
Tatanka draaide ook wat leuke plaatjes, maar ook wat mindere.
Als afsluiter de set waarvan ik het meeste verwachte... Pavo & Zany. Zou je zeggen dat je wat leuke plaatjes ging horen. Ja een aantal wel (Orgasmo, Southstylers - Pounding senses (zany & noisecontrollers edit, Tekno music, What we are), maar wtf waren die gasten voor de rest aan het doen? Ze waren volgens mij knetter lam. ze dachten leuk mixwerk neer te zetten, maar ze waren echt gewoon aan het aanklooien met scratchen, beatmatchen liep ook niet altijd soepel, sommige platen draaien terwijl je weet dat 3 uur voor je nog die dj die plaat ook gedraaid heeft. Als zulke gasten er zo met de pet naar gooien achter je draaitafel dan zorg je er hopelijk voor dat die volgende keer niet meer geboekt gaan worden? Dat was echt een aanfluiting.
Verder lekker veel gedanst met wat mensen. Was weer uitermate gezellig. Met Helicaze nog de plaatselijke shoarmazaak opgezocht in Oisterwijk. Altijd een goed idee.
Kortom:
Frontliner ++++
2-Sidez +++
Alphaverb ++
Crypsis platen + mixwerk ++
Organisatie aanzig ++
Barpersoneel + perzikwijn +
Pavo & Zany - - -
7 euro voor een baco - -