Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 13  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2015 18:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

:bomb: sloopcircus
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2015 07:03 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Volwassen man in een pak: De Hakkuhbar van de hardstyle.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2015 11:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lenny schreef:
Die nieuwe live-act is dus een nieuwe bomgordel?


Precies, alles gaat kapot geknald worden! :lol: :bomb: :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2015 15:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik kan me herinneren dat ik voor een bomgordel/vest opmerking een warning kreeg :lol: :lol: :lol:

on: Vreselijk, als een pipo rondlopen met een pakkie alsof je de thunderbirds zelf bent. Heel het gevolg met maskertjes en mondkapjes :lol: Maargoed, het is wel een sympathieke vent, dus ik hoop dat hij de HMH vol krijgt. (Weet ik wel zeker eigenlijk helaas )
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2015 16:29 
 
Hardtraxx Veteran

Blear schreef:
Ik kan me herinneren dat ik voor een bomgordel/vest opmerking een warning kreeg :lol: :lol: :lol:

on: Vreselijk, als een pipo rondlopen met een pakkie alsof je de thunderbirds zelf bent. Heel het gevolg met maskertjes en mondkapjes :lol: Maargoed, het is wel een sympathieke vent, dus ik hoop dat hij de HMH vol krijgt. (Weet ik wel zeker eigenlijk helaas)

Ja wat wil je nou dan :huh: :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2015 17:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Popi jopie doen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2015 17:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben benieuwd, laatste nieuwe tracks klonken erg vet. Kan een heel dik album worden, al ga ik niet aanwezig zijn bij deze fissa.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2015 21:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Blear schreef:
ik hoop dat hij de HMH vol krijgt. (Weet ik wel zeker eigenlijk helaas )

???
edit: ah iemand vroeg zich hetzelfde al af
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2015 21:43 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Al gaat ie naakt met een bomgordel als cockring ik zou graag zien dat hij die live act muzikaal omhoog trekt. Al die MiM platen vallen naadloos in elkaar maar toch is t naar mijn idee te weinig verrassend live. Vaak ook (net als bij Angerfist) zelfde overgangen als hij platen cut waardoor je die live sets kunt dromen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2015 22:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Jouw comments worden ook kleurrijker met de dag he Timothyb xd :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2015 22:25 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik probeer ze wat gelijk te trekken met m'n eigen teint. Lukt ie?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2015 10:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
Daisy Verbeek Hoe laat begint de kaartverkoop zaterdag?
Vind ik leuk · Beantwoorden · 3 augustus om 22:25

Art of Dance Om 13:00u Daisy!

Citaat:
Robin Busscher Wanneer komt lineup?
Vind ik leuk · Beantwoorden · 3 augustus om 19:21

Art of Dance Eind september Robin!

Citaat:
Anthony de Jager How expensive are tickets?
Vertaling bekijken
Vind ik leuk · Beantwoorden · 3 augustus om 17:12

Art of Dance Regular tickets cost 47,50 excl. fee, VIP tickets cost 57,50 excl. fee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2015 10:52 
 

Dat vind ik nog wel aan de prijs voor zo'n eerste feest én waar je de line-up niet van weet :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2015 11:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een geld inderdaad. Zal ook wel vooral aan de HmH liggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2015 11:34 
 
Hardtraxx Veteran

Verwacht je toch wel rond de 50 euro. Zo duur zijn feestjes in de HMH.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2015 12:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Gewoon standaard prijzen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2015 18:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Prijs lijkt me gewoon normaal voor een XQ-achtig feest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2015 13:05 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Tickets nu te koop:
http://theonemanarmy.nl/tickets
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2015 13:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kaartje is binnen, heb er zin in :yay: :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2015 14:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Even de line-up afwachten maar ik denk wel aanwezig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2015 14:20 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ik hoop dat je gasten mee mag nemen op het VIP-deck.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2015 14:29 
 
Donateur
Avatar gebruiker

En dat ze niet teveel industrial rawstylecore gaat draaien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2015 14:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Industrial Rawcorestyle*
Moet je het wel goed zeggen natuurlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2015 14:54 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ohja idd, is een genre natuurlijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2015 16:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Ik hoop dat je gasten mee mag nemen op het VIP-deck.

:lol:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 13  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten