Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4, 5 ... 13  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2015 11:04 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Afbeelding



Locatie: HmH, Amsterdam
Datum: Zaterdag 07-11-2015
Tijd: 22:00 - 07:00

Lineup:

Radical Redemption Live
Minus Militia Live
Crypsis Live
Digital Punk
E-Force
Denekamps Gespuis: Angerfist, Crucifier, Dyprax, Mc Prozac
Outbreak
Act of Rage
Destructive Tendencies
Regain
Luna
Hosted by mc Nolz
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2015 11:29 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Lijst maken van iedereen die hier naar binnen zal gaan, gelijk op de zwarte lijst zetten bij de verkoop van andere feesten.

Zijn we daar ook gelijk van af!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2015 11:34 
 
Donateur
Avatar gebruiker

1. TiMOTHYb (ovb)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2015 11:35 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:
hoebedoelje schreef:
Lijst maken van iedereen die hier naar binnen zal gaan, gelijk op de zwarte lijst zetten bij de verkoop van andere feesten.

Zijn we daar ook gelijk van af!


Why? Mag ik dit niet super vet vinden? :)

Ik ben sowieso aanwezig!


Mijn excuses, ik dacht dat Hardtraxx inmiddels anti-MM is geworden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2015 11:40 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hopen op zo min mogelijk DP en zoveel mogelijk Crypsis. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2015 12:01 
 

Wanneer er echt iets tofs/anders geprogrammeerd wordt misschien aanwezig! Als het gewoon de as usual namen in de HMH zetten is, niet aanwezig! :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2015 12:13 
 
Hardtraxx Veteran

hoebedoelje schreef:
Lijst maken van iedereen die hier naar binnen zal gaan, gelijk op de zwarte lijst zetten bij de verkoop van andere feesten.

Zijn we daar ook gelijk van af!

Wat een rare opmerkingen. Meer woorden zal ik er maar niet aan vuil maken.


Het was joey zijn droom om zijn eigen x-qlusive te krijgen.
Toen hij op hard bass stond dacht hij dat hij misschien wel het hoogste haalbare Had bereikt
Nu zijn eigen evenement in de HMH, de tempel van de x-qlusive party's. wat zal dit gaaf worden, helaas niet aanwezig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2015 12:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
1. TiMOTHYb (ovb)

Jij als Veldmaarschalk van de Army of the Radical bent hier toch gewoon bij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2015 12:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Misschien wel aanwezig, vanaf de opkomst van RR best liefhebber van hem geweest :) Na z'n 2de album en de hype iets afgezakt, maar laatste tijd weer erg vette producties :thumbsup: Benieuwd wie er nog meer komen te staan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2015 12:20 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Raven schreef:
TiMOTHYb schreef:
1. TiMOTHYb (ovb)

Jij als Veldmaarschalk van de Army of the Radical bent hier toch gewoon bij?

Als ik geen tentamens direct erna heb wel ja. Oh en als er eens wat interessants verzonnen kan worden zou dat helemaal fantastisch zijn. Dus niet weer zo een extended labelnight dingetje (en dan gewoon alle laatste platen draaien).
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2015 12:50 
 

RTM93 schreef:
Het was joey zijn droom om zijn eigen x-qlusive te krijgen.
Toen hij op hard bass stond dacht hij dat hij misschien wel het hoogste haalbare Had bereikt
Nu zijn eigen evenement in de HMH, de tempel van de x-qlusive party's.


Mee eens! Heel vet voor hem :thumbup: En qua populariteit van hem ook echt geen slechte keus! Alleen ga ik altijd nog naar feesten om het concept en de muziek.. Dus dat wacht ik eerst even af :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2015 19:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit is tegelijk met Bassleader
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2015 19:33 
 

provehito schreef:
Dit is tegelijk met Bassleader


En Superbash ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2015 19:34 
 
Hardtraxxer

Raw-Hardstyle in de HMH :love: Nu nog hopen dat radical zelf lange/meerdere keren draait en dan weer een setje draait zoals "the arrivel" tijdens Intents :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2015 19:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Art of Dance.. Next.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2015 19:40 
 
Donateur
Avatar gebruiker

TBA+ schreef:
Raw-Hardstyle

Dit gekut is verboden in het RR topic. Doe maar ergens anders aub.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2015 20:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
TBA+ schreef:
Raw-Hardstyle

Dit gekut is verboden in het RR topic. Doe maar ergens anders aub.

Inderdaad. Hier spreken wij enkel van Rawstyle, want da's echt hard man.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2015 21:05 
 
Hardtraxx Veteran

Heerlijk als radical hier gewoon ook al zn oude tracks gaat draaien. Wil hier wle naartoe, moet iemand met normaal shirt lopen tussen al die fanboys
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2015 21:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TBA+ schreef:
weer een setje draait zoals "the arrivel" tijdens Intents :thumbup:


Als het idd van dit niveau wordt, kan het best een leuke avond worden
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2015 21:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pipa schreef:
Heerlijk als radical hier gewoon ook al zn oude tracks gaat draaien. Wil hier wle naartoe, moet iemand met normaal shirt lopen tussen al die fanboys


in b4 clothing policy: Must have atleast one piece of merchandise from RR or MM or you will be denied entrance.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2015 21:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

erg benieuwd naar de lineup, mocht deze echt goed zijn wil ik er overnadenken om te gaan, vind radical redemption altijd wel vet, maar de hype rondom hem/minus militia hoeft dan ook weer niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2015 22:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Laten we niet vergeten dat dit een feest van Art of Dance is he. Buiten CR & Crypsis (in wat voor formatie dan ook), mag je dus ook Digital Punk, Warface, Sub Sonik, Act of Rage en Typhoon mag verwachten. Meer dan 2 artiesten die niet uit de Most Wanted stal komen, mag een wonder heten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2015 22:21 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Laten we niet vergeten dat dit een feest van Art of Dance is he. Buiten CR & Crypsis (in wat voor formatie dan ook), mag je dus ook Digital Punk, Warface, Sub Sonik, Act of Rage en Typhoon mag verwachten. Meer dan 2 artiesten die niet uit de Most Wanted stal komen, mag een wonder heten.


Dikke #Rawcore dus. Aanwezig :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2015 23:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Laten we niet vergeten dat dit een feest van Art of Dance is he. Buiten CR & Crypsis (in wat voor formatie dan ook), mag je dus ook Digital Punk, Warface, Sub Sonik, Act of Rage en Typhoon mag verwachten. Meer dan 2 artiesten die niet uit de Most Wanted stal komen, mag een wonder heten.

Denk dat de line up wel een beetje afhankelijk wordt met wie Radical collabs maakt voor zijn album. Verwacht niet dat hij met Typhoon en Sub Sonik een track gaat maken. Maar goed, het is inderdaad Art of Dance, dus ik schrik niet als zij er toch wel zullen staan
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2015 23:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat het alleen Art of Dance is, betekent wel dat er een redelijke kans is op een Angerfist..
Helaas kan ik dat weekend niet dus ik ben er niet bij
1, 2, 3, 4, 5 ... 13  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten