Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 13  Volgende
Bericht Geplaatst op 02 aug 2015 14:46 
 
Hardtraxx Veteran

yowan schreef:
anthem van daylight van 2012 stond ook op spell of sin, volgens mij was die destijds ook al gereleased

Evenals drug n roll. Denk ook dat die bfront diss er dan ook op komt.
Bericht Geplaatst op 02 aug 2015 14:49 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

RadicelArmy schreef:
Er komen hopelijk nog een aantal leuke collabs op het album. Persoonlijk zie ik graag tracks met B-Front, Adaro, Delete, E-Force, Ran-D en Angerfist, maar dat gaat helaas nooit met allemaal gebeuren.


B-Front zal gebeuren, check Tomorrowland topic maar.
Daarnaast is er over de b-front diss ook het een en het ander opgehelderd, waarschijnlijk zal die dus ook niet op het album komen te staan.

Allemaal in 't Tomorrowland topic.
Bericht Geplaatst op 02 aug 2015 15:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Er word niks over een album gezegd, lijkt me sterk dat de collab met bfront er oo zal komen.
Inderdaad drug n roll stond ook op spell of sin, dan zie ik tracks als triple six, watch yourself, united from the start etc er ook nog wel op komen
Bericht Geplaatst op 03 aug 2015 16:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Art of Dance schreef:
It is time to reveal the most anticipated artist news of 2015! On the 7th of November Radical Redemption & Art of Dance join forces for a groundbreaking new event in the Heineken Music Hall.

Powered by a glorious new album release, a stunning new Radical Redemption live-show, devastating support performances and the most devoted crowd in the world, ‘The One Man Army’ will be the next level in harder styles.

The pre-sale starts August 8 at http://www.artofdance.nl. Check the trailer now! ‪#‎TheOneManArmy

Bericht Geplaatst op 03 aug 2015 16:06 
 
Hardtraxx Veteran

Bericht Geplaatst op 03 aug 2015 16:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

nieuwe live act, wat zou dat zijn?
Bericht Geplaatst op 03 aug 2015 16:21 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Leuk DIY filmpje.
Bericht Geplaatst op 03 aug 2015 16:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

yowan schreef:
nieuwe live act, wat zou dat zijn?


Zo te zien een update aan het pak met alleen maar nieuwe platen van het album?
Bericht Geplaatst op 03 aug 2015 16:43 
 
Hardtraxx Addict

Vind de opzet erg vet gedaan van het filmpje!
We gaan het in de gaten houden.
Bericht Geplaatst op 03 aug 2015 16:47 
 
Hardtraxx Veteran

Vet filmpje. Haha. Toen ik 4 jaar geleden op Wish Outdoor voor de eerste keer (samen met nog 99 man) voor het eerst Radical Redemption zag had ik niet kunnen denken dat dit ooit een HMH vol ging krijgen.
Bericht Geplaatst op 03 aug 2015 16:51 
 
Hardtraxx Elite

Zoooo, ook nog dat pak zelf maken. Wat een vent, van alle markten thuis!
Bericht Geplaatst op 03 aug 2015 16:54 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Afbeelding
Afbeelding

Nou, vind het pak niet echt een upgrade geworden.
Wel leuk dat hij zijn eigen pak maakt, budget cuts denk ik. :cool:

edit: Hoe zwaar weegt dat pak? @Radicalredemption.
Bericht Geplaatst op 03 aug 2015 16:59 
 
Hardtraxx Elite

Ik denk niet dat hij zelf de pakken maakt haha
Bericht Geplaatst op 03 aug 2015 17:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SAIN7 schreef:
Wel leuk dat hij zijn eigen pak maakt, budget cuts denk ik. :cool:

jeetje xd
hotymoty schreef:
Ik denk niet dat hij zelf de pakken maakt haha

Dit dus. Dat hij in dat filmpje op wat ijzer slaat wil niet zeggen dat hij het ook echt zelf maakt.
Bericht Geplaatst op 03 aug 2015 17:03 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

pecola-tje schreef:
SAIN7 schreef:
Wel leuk dat hij zijn eigen pak maakt, budget cuts denk ik. :cool:

jeetje xd
hotymoty schreef:
Ik denk niet dat hij zelf de pakken maakt haha

Dit dus


/sarcasm off
vergeten. Dachten jullie dat ik echt zoiets dacht? :$
Bericht Geplaatst op 03 aug 2015 17:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ja
Bericht Geplaatst op 03 aug 2015 17:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

yowan schreef:
ja

Inderdaad :yes: zal niet je eerste stomme opmerking zijn hier
Bericht Geplaatst op 03 aug 2015 17:17 
 
Hardtraxx Addict

Ik vind zijn mond stuk vetter geworden bij het nieuwe pak.
Maar het stuk om zijn middel vind ik bij zijn vorige pak er beter uit zien.
Ik vind dat oude pak een iets meer rebels uiterlijk hebben. Die nieuwe lijkt meer op 'iemand van de staat.'

Al met al vind ik het nog steeds een groot plus punt als een artiest zoveel tijd en moeite stopt in zijn pseudoniem! :)
Bericht Geplaatst op 03 aug 2015 17:22 
 
Hardtraxxer

Hij maakt er altijd wel een hele happening van. Ben benieuwd of hij het Hmh vol krijgt en uiteraard ook naar de line-up, maar waarschijnlijk niet aanwezig.
Bericht Geplaatst op 03 aug 2015 17:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

erg benieuwd naar de line up, maar waarschijnlijk wel aanwezig.

hopen op een live-act met nieuwe nummers van het album en een paar bekende hitjes en dan een dj-set met hoop variatie en oude knallers er in.
Bericht Geplaatst op 03 aug 2015 18:12 
 
Hardtraxx Veteran

Die nieuwe live-act is dus een nieuwe bomgordel?
Bericht Geplaatst op 03 aug 2015 18:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ben benieuwd, ook naar zijn album!
Bericht Geplaatst op 03 aug 2015 18:59 
 

Lenny schreef:
Die nieuwe live-act is dus een nieuwe bomgordel?


Afbeelding
Bericht Geplaatst op 03 aug 2015 19:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

M Unic schreef:
Al met al vind ik het nog steeds een groot plus punt als een artiest zoveel tijd en moeite stopt in zijn pseudoniem! :)

Dit. lijkt me ook een dure grap zon pak laten maken etc. in 4 jaar tijd heeft die man me eigenlijk nooit echt teleurgesteld.. Altijd zn eigen ding blijven doen, en zn nummers heb ik altijd vet gevonden :thumbup:
Bericht Geplaatst op 04 aug 2015 17:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kan wel eens 'n leuk feest worden met een goede line-up. Zou vet zijn voor 'm als het uitverkocht raakt.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 13  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten