TiMOTHYb schreef:
Zoizo maat.
Hoe kom je in vredesnaam bij Delete? Minus moet er nog bij. Crypsis live zou echt vingers likken zijn maar k geloof niet dat hij hem slechts twee x een half uur op t podium zet.
Delete staat op Supremacy (AoD) en ik dacht dat hij wel eens vaker op AoD lineups stond (niet dus). Het zijn ook niet de namen die ik verwacht maar de namen waarvan ik hoop dat ze er staan en een reële kans hebben. Delete inderdaad hoogstwaarschijnlijk niet maar dromen mag toch?
Lineup die ik verwacht is iets zoals
Radical Redemption
Act of Rage
Minus Militia
Crypsis
E-force
Hard Driver
Digital Punk en/of Frequencerz
Warface
Angerfist of Miss K8