Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 13  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2015 11:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Radical redemption live, minus militia, (dus CR en Crypsis) act of rage en digital punk kan je bijna wel zeker van zijn. Als hij nou een B2B set met Frontliner en een B2B set met angerfist zou doen, dan word het interessant :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2015 11:18 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Angerfist in de HmH nog een keertje. :loving:

Wel 1,5u DJ set dan ofzo. Niet dat gewauwel met die MC.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2015 12:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hij heeft ook collabs gemaakt met Hard Driver en Outbreak, met Angerfist zie ik ook nog wel gebeuren. Nieuwe tracks van RR boeien mij wel, kijk tegen die tijd nog wel even of ik ga.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2015 18:12 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Beter komt ie gewoon met een geremasterde versie van z'n eerste album ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2015 23:07 
 
Hardtraxx Veteran

wootum schreef:
Beter komt ie gewoon met een geremasterde versie van z'n eerste album ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2015 23:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Beter komt ie gewoon met een geremasterde versie van z'n eerste album ^^


Ik denk dat jij de rol van mastering wat overschat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2015 12:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hopelijk is het aan RR zelf om de line-up samen te stellen... Hard Driver, Frequencerz, Crypsis etc etc :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2015 12:45 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
wootum schreef:
Beter komt ie gewoon met een geremasterde versie van z'n eerste album ^^


Ik denk dat jij de rol van mastering wat overschat.

/wat er nog allemaal meer moet gebeuren om dat album wel fatsoenlijk te laten klinken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2015 12:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
PNXRMX schreef:
wootum schreef:
Beter komt ie gewoon met een geremasterde versie van z'n eerste album ^^


Ik denk dat jij de rol van mastering wat overschat.

/wat er nog allemaal meer moet gebeuren om dat album wel fatsoenlijk te laten klinken.

Die onaangekondigde albumpresentatie in de Matrixx vergeet ik nooit meer. Een uur lang alleen maar geblaas gehoord. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2015 12:56 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hahahah of die MiM liveact bij dat 10 years Matrixx gebeuren Wwwwwvvvvffvvvv :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2015 17:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hoop dat hij nog tracks gaat produceren met Adaro, Ran-D, B-Front, E-Force, Delete, Warface en Angerfist. Vervolgens zie ik graag deze line up:

22:00 - 23:00 Artifact
23:00 - 00:00 Act of Rage
00:00 - 00:30 Radical Redemption The Arrival (set zoals op Intents)
00:30 - 01:30 Radical Redemption vs B-Front & Frequencerz
01:30 - 02:00 Radical Redemption LIVE Album Showcase
02:00 - 03:15 Radical Redemption vs Ran-D & Adaro
03:15 - 04:15 Radical Redemption vs E-Force
04:15 - 04:45 Minus Militia LIVE
04:45 - 06:00 Radical Redemption vs Delete & Warface
06:00 - 07:00 Radical Redemption vs Angerfist

MC Da Syndrome & MC Nolz
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2015 18:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Je hebt wel een hele bezigheid aan die lineup/timetables he :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2015 09:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

pim0412 schreef:
Je hebt wel een hele bezigheid aan die lineup/timetables he :P


Lekker blijven hobbyen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2015 14:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RadicelArmy schreef:
03:15 - 04:15 Radical Redemption vs E-Force
04:15 - 04:45 Minus Militia LIVE
06:00 - 07:00 Radical Redemption vs Angerfist

Zijn de enige die ik zie gebeuren
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2015 15:21 
 
Hardtraxx Veteran

Chroman schreef:
RadicelArmy schreef:
03:15 - 04:15 Radical Redemption vs E-Force
04:15 - 04:45 Minus Militia LIVE
06:00 - 07:00 Radical Redemption vs Angerfist

Zijn de enige die ik zie gebeuren


Vergeet Act of Rage en Artifact niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2015 15:32 
 

Die laatstgenoemde zou ik niet erg vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2015 18:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ook al ga ik er niet heen, ik ben wel benieuwd wat ze hiervan gaan maken.
Helemaal aangezien er op 4, 5 & 6 november elke avond nog (uitverkochte) concerten zijn in de grote zaal..Dan blijft er weinig tijd meer over om alles op te ruimen én spectaculaire dingen op te bouwen voor dit feest.

http://www.heineken-music-hall.nl/agenda
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2015 21:23 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

pecola-tje schreef:
Ook al ga ik er niet heen, ik ben wel benieuwd wat ze hiervan gaan maken.
Helemaal aangezien er op 4, 5 & 6 november elke avond nog (uitverkochte) concerten zijn in de grote zaal..Dan blijft er weinig tijd meer over om alles op te ruimen én spectaculaire dingen op te bouwen voor dit feest.

http://www.heineken-music-hall.nl/agenda


Ik gok op heel veel LED en veel mensen die gaan opbouwen/afbreken. Waarschijnlijk is het van 6 november al vroeg afgelopen, rond een uur of 11/12. Dan hebben ze in principe 18/19 uur om dingen op te bouwen en af te breken. :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2015 12:49 
 
Hardtraxx Veteran

Schatting lineup: crypsis, chain reaction, act of rage, Titan, E-Force, Frequencerz en dan misschien een
B-Front of Adaro of Warface
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2015 13:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Pipa schreef:
Schatting lineup: crypsis, chain reaction, act of rage, Titan, E-Force, Frequencerz en dan misschien een
B-Front of Adaro of Warface


Angerfist en Digital Punk zie ik hier ook wel staan
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2015 13:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

vroeg me af wat we op het album zouden kunnen verwachten.. alvast zoiets?
Radical Redemption - The Lord
Radical Redemption, Digital Punk & MC Alee - TBA
Radical Redemption & Outbreak - You With Me
Radical Redemption - Brutal 5.0
Radical Redemption ft MC Nolz - Mad Men
Radical Redemption - Big Boys
Radical Redemption & Frequencerz - Death Metal
Radical Redemption - Storm Has Come
Radical Redemption - Die Bitch
Radical Redemption - Suicide Bassline
Radical Redemption - The Funfair Of Madness
Radical Redemption - Judge Me
Radical Redemption - Hardbass Tribute
Radical Redemption - The Cross of Blood
Radical Redemption - Piece of Shit
Radical Redemption - Army of the Radical

Wellicht ook nog enkele van deze:
Radical Redemption & Hard Driver - United From The Start
Radical Redemption & Deepack - Tripple Six
Radical Redemption - Watch Yourself
Radical Redemption - Brutal 4.0
Miss K8 - Unforgettable (Radical Redemption Remix)
Radical Redemption - The Black Demon (Digital Punk Remix)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2015 14:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

yowan schreef:
vroeg me af wat we op het album zouden kunnen verwachten.. alvast zoiets?
Radical Redemption, Digital Punk & MC Alee - TBA
Radical Redemption & Outbreak - You With Me
Radical Redemption - Brutal 5.0
Radical Redemption ft MC Nolz - Mad Men
Radical Redemption - Big Boys
Radical Redemption & Frequencerz - Death Metal
Radical Redemption - Storm Has Come
Radical Redemption - Die Bitch
Radical Redemption - Suicide Bassline
Radical Redemption - The Funfair Of Madness
Radical Redemption - Judge Me
Radical Redemption - The Cross of Blood
Radical Redemption - Piece of Shit
Radical Redemption - Army of the Radical


The Funfair Of Madness heeft al een release, dus ik verwacht niet dat die track op het album zal komen. Hij is bezig aan een collab met Hard Driver. Volgens mij heeft hij ook nog een track It's My Way en de Hard Bass Tribute.

Er komen hopelijk nog een aantal leuke collabs op het album. Persoonlijk zie ik graag tracks met B-Front, Adaro, Delete, E-Force, Ran-D en Angerfist, maar dat gaat helaas nooit met allemaal gebeuren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2015 14:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

anthem van daylight van 2012 stond ook op spell of sin, volgens mij was die destijds ook al gereleased
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2015 14:44 
 
Hardtraxx Veteran

RoelofBerlikum schreef:
Pipa schreef:
Schatting lineup: crypsis, chain reaction, act of rage, Titan, E-Force, Frequencerz en dan misschien een
B-Front of Adaro of Warface


Angerfist en Digital Punk zie ik hier ook wel staan

Ja DP zeker Angerfist kans zit er ook wel dik in
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 13  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten