Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2015 03:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

tommeh schreef:
Kan iemand me helpen met het fixen van een kaartje? Zit er al enige tijd voor maar het gaat echt super snel... :(


Als je Google Chrome hebt kan je page monitor proberen, houdt de pagina voor je in de gaten. Zelfs hiermee moet je nog snel zijn, want alle kaartjes zijn echt binnen 30 seconden al gereserveerd. Zelf ook al een paar dagen tevergeefs aan het proberen :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2015 09:26 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Het is idd gelukt, maar bizar hoe snel die kaarten telkens weg waren. Tot vnv!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2015 09:58 
 
Hardtraxx Newbie

Eerste keer HmH voor mij, iemand enig idee wat voor flesjes water hier verkocht worden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2015 12:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Raaverok schreef:
Eerste keer HmH voor mij, iemand enig idee wat voor flesjes water hier verkocht worden?

TIP: stel geen vragen op Hardtraxx als je een serieus antwoord wil.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2015 12:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2015 12:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ik wilde precies hetzelfde weten, maar ik bedacht me, haattrax..
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2015 12:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kijk gewoon naar fotos van eerdere hmh feesten op partyflock ofzo xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2015 12:50 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Volgens mij hebben ze hier en in het ziggo plastic bekers :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2015 13:08 
 
Hardtraxx Newbie

Repulze schreef:
Raaverok schreef:
Eerste keer HmH voor mij, iemand enig idee wat voor flesjes water hier verkocht worden?

TIP: stel geen vragen op Hardtraxx als je een serieus antwoord wil.


Bedankt voor de tip!
Heb op foto's gekeken van i am hardstyle in oktober, daar liepen ze met sourcy, ga daar maar vanuit dan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2015 13:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waarom draait er eigenlijk meer dan 1 persoon op "The One Man Army"? Is een beetje het zelfde als dat het Nederlands elftal opeens met 15 man gaat voetballen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2015 13:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

klopt, sourcy
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2015 14:16 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

ThaBomba. schreef:
Waarom draait er eigenlijk meer dan 1 persoon op "The One Man Army"? Is een beetje het zelfde als dat het Nederlands elftal opeens met 15 man gaat voetballen.

klopt
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2015 14:17 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

ThaBomba. schreef:
Waarom draait er eigenlijk meer dan 1 persoon op "The One Man Army"? Is een beetje het zelfde als dat het Nederlands elftal opeens met 15 man gaat voetballen.


Zouden ze dan wel kunnen winnen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2015 14:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

DL22 schreef:
ThaBomba. schreef:
Waarom draait er eigenlijk meer dan 1 persoon op "The One Man Army"? Is een beetje het zelfde als dat het Nederlands elftal opeens met 15 man gaat voetballen.


Zouden ze dan wel kunnen winnen?


Nope.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2015 14:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vast niet. Alleen meer kans op rode kaarten en eigen goals
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2015 17:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Raaverok schreef:

Bedankt voor de tip!
Heb op foto's gekeken van i am hardstyle in oktober, daar liepen ze met sourcy, ga daar maar vanuit dan.


Tip:
Afbeelding

Gebruik die dingen nou al bjna een jaar. Passen letterlijk op elk flesje. Op +/- 25 evenementen nog nooit afgepakt bij fouilleren. Kost maar 7 euro ofzo

https://www.facebook.com/festicapp/timeline
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2015 19:21 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

http://www.artofdance.nl/invalid-barcod ... -man-army/

Goed dat dit er is, alleen jammer dat het nodig is blijkbaar..
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2015 23:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

yowan schreef:
Raaverok schreef:

Bedankt voor de tip!
Heb op foto's gekeken van i am hardstyle in oktober, daar liepen ze met sourcy, ga daar maar vanuit dan.


Tip:
Afbeelding

Gebruik die dingen nou al bjna een jaar. Passen letterlijk op elk flesje. Op +/- 25 evenementen nog nooit afgepakt bij fouilleren. Kost maar 7 euro ofzo

https://www.facebook.com/festicapp/timeline


Heb er ook 2, eentje voor op kleinere flesjes zoals water, en een grotere dop voor op sourcy/ijsthee etc.
Zeer zeker een aanrader! Je kunt ook zelf kleuren uitkiezen dacht ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2015 05:35 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Oh jongens wat is het goooaaaffggg
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2015 12:51 
 
Hardtraxx Newbie

Wow wat was dit een vet feestje! Vooral Denekamps Gespuis en Destructive Tendencies!

Tof om te zien dat Radical en Crypsis na het crowdsurven zelf ook nog ff lekker gingen feesten tussen het publiek!

https://www.facebook.com/djdigitaldestr ... 206297783/
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2015 12:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Door ziekte niet kunnen gaan, ben heel benieuwd wat men er van vond!
-Was het vet??
-Was het druk?
-Hoe was de stage/sfeer/algemene beleving van "zijn" avond?
-Wat hield de annihilate live sessie in?
-Verder op de avond veel oud spul gehoord?
-Speciale dingen georganiseerd of gebeurd??
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2015 15:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

@Yowan

Door ziekte niet kunnen gaan, ben heel benieuwd wat men er van vond!
-Was het vet?? Ja
-Was het druk? Het viel me erg mee, de tribune zat het grootste deel van de avond helemaal vol. Ik heb de hele avond zat ruimte gehad om gek te doen beneden. Alleen tijdens DP de hele set gezeten want ik was op :P
-Hoe was de stage/sfeer/algemene beleving van "zijn" avond? De stage was op zich niet heel bijzonder, er hing een groot RR logo aan het dak. De sfeer was prima, had een hoger anabooltjes/pussy lounge gehalte verwacht maar dat viel mij reuze mee. Het ging naar mijn mening best los ook.
-Wat hield de annihilate live sessie in? Oude platen van het Annihilate tijdperk. You Don't Know Shit, Torture, Murder and Cannibalism, de eerste Brutal (wat kwamen de kicks goed door :yay: !), Darkness is Calling et cetera. Vond dit de vetste set van de avond.
-Verder op de avond veel oud spul gehoord? Ja, naast de Annihilate live set draaide Denekamps gespuis een half uur vrij veel oude klappers. Unparalelled Evil ook nog gehoord trouwens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2015 16:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2015 20:42 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

hly crap een va nde dikste feesten waar ik ooit ben geweest. De sfeer was perfect, geluid echt bizar enstuk voor stuk topsets gehoord!

Radical live erg gaaf en Regain, wat een held :bomb:

Heerlijk om te zien dat radical tijdens zn liveset fucking happy was :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2015 00:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

corneelwr schreef:
@Yowan

Door ziekte niet kunnen gaan, ben heel benieuwd wat men er van vond!
-Was het vet?? Ja
-Was het druk? Het viel me erg mee, de tribune zat het grootste deel van de avond helemaal vol. Ik heb de hele avond zat ruimte gehad om gek te doen beneden. Alleen tijdens DP de hele set gezeten want ik was op :P
-Hoe was de stage/sfeer/algemene beleving van "zijn" avond? De stage was op zich niet heel bijzonder, er hing een groot RR logo aan het dak. De sfeer was prima, had een hoger anabooltjes/pussy lounge gehalte verwacht maar dat viel mij reuze mee. Het ging naar mijn mening best los ook.
-Wat hield de annihilate live sessie in? Oude platen van het Annihilate tijdperk. You Don't Know Shit, Torture, Murder and Cannibalism, de eerste Brutal (wat kwamen de kicks goed door :yay: !), Darkness is Calling et cetera. Vond dit de vetste set van de avond.
-Verder op de avond veel oud spul gehoord? Ja, naast de Annihilate live set draaide Denekamps gespuis een half uur vrij veel oude klappers. Unparalelled Evil ook nog gehoord trouwens.


-Speciale dingen georganiseerd of gebeurd?? Je vergat dat Brutal 1.0 gedraaid werd!
Waar hij die vandaan had weet ik niet maar het was superdik om te horen! :yay:

Bij annihilate LIVE stond ik even op de tribune man man die bass vlamde die hele tribune op en neer.
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten