corneelwr schreef:
@Yowan
Door ziekte niet kunnen gaan, ben heel benieuwd wat men er van vond!
-Was het vet??
Ja-Was het druk?
Het viel me erg mee, de tribune zat het grootste deel van de avond helemaal vol. Ik heb de hele avond zat ruimte gehad om gek te doen beneden. Alleen tijdens DP de hele set gezeten want ik was op
-Hoe was de stage/sfeer/algemene beleving van "zijn" avond?
De stage was op zich niet heel bijzonder, er hing een groot RR logo aan het dak. De sfeer was prima, had een hoger anabooltjes/pussy lounge gehalte verwacht maar dat viel mij reuze mee. Het ging naar mijn mening best los ook.-Wat hield de annihilate live sessie in?
Oude platen van het Annihilate tijdperk. You Don't Know Shit, Torture, Murder and Cannibalism, de eerste Brutal (wat kwamen de kicks goed door
!), Darkness is Calling et cetera. Vond dit de vetste set van de avond. -Verder op de avond veel oud spul gehoord?
Ja, naast de Annihilate live set draaide Denekamps gespuis een half uur vrij veel oude klappers. Unparalelled Evil ook nog gehoord trouwens. -Speciale dingen georganiseerd of gebeurd?? Je vergat dat Brutal 1.0 gedraaid werd!
Waar hij die vandaan had weet ik niet maar het was superdik om te horen!
Bij annihilate LIVE stond ik even op de tribune man man die bass vlamde die hele tribune op en neer.