Hardtraxx talent stage 
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
-
ZHardtraxxer
- 311 posts member since 2015
- last seen Dec 2015
Hopen dat ze iets aan de vloer doen, maar dat zal wel weer niet
-
DHardtraxx Veteran
- 4719 posts member since 2008
HMH 
Hahaha was echt dringen idd, en toch heb ik er toen eentje van Crypsis in ontvangst mogen nemen... die sowieso volgens mij alleen maar was meegekomen om CD's uit te delenwrote:Inderdaadwrote: Haha gast, ongeveer de hele zaal stond daar met z'n neus vooraan man.Was echt een gekkenhuis toen vooraan.
En wat een belachelijke kut set was dat.
-
ZHardtraxxer
- last seen Dec 2015
Iedereen is ergens goed voor, alles is voorbestemd.
Crypsis heeft ondertussen geruild met Chain Reaction. Hij is trotse vlaggendrager bij Minus Militia.
Wat ben ik blij voor die jongen. Het lijkt mij een grote eer om vlaggendrager te mogen zijn.wrote:Crypsis heeft ondertussen geruild met Chain Reaction. Hij is trotse vlaggendrager bij Minus Militia.
als ik zo me geld kon verdienen, zou ik het ook wel weten
-
MHardtraxx Newbie
- 25 posts member since 2015
- last seen Mar 2017
In tijden niet zo'n zin gehad in feest als deze! Denk dat dit zomaar eens het feest van het jaar kan gaan worden
Nog nooit in de HMH geweest. Erg benieuwd naar deze locatie. 
Alleen voor Torture, murder &cannibalism in het hmh zou ik al een kaartje kopen 
Jij bent TC-minded, jij mag niet in dit topic.
-
ZHardtraxxer
- last seen Dec 2015
Iedereen is welkom. We sluiten geen mensen buiten.
Iemand please nog 1 kaartje? Nodig op zoek.. pff
Ik heb er echt net eentje te pakken voor je op ticketswap... Wil je die hebben? Of heb je er al 1?wrote:Iemand please nog 1 kaartje? Nodig op zoek.. pff
van ene brent smeyers..?
edit: aaand its gone
ja duh! damnnnnwrote:Ik heb er echt net eentje te pakken voor je op ticketswap... Wil je die hebben? Of heb je er al 1?wrote:Iemand please nog 1 kaartje? Nodig op zoek.. pff
van ene brent smeyers..?
Ik wens je veel geluk met het kaartje zoeken.wrote:ja duh! damnnnnwrote:Ik heb er echt net eentje te pakken voor je op ticketswap... Wil je die hebben? Of heb je er al 1?wrote:Iemand please nog 1 kaartje? Nodig op zoek.. pff
van ene brent smeyers..?
Houd ticketswap goed in de gaten! op t laatste moment gaan er altijd nog kaartjes op.
Kan iemand me helpen met het fixen van een kaartje? Zit er al enige tijd voor maar het gaat echt super snel...