Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2015 21:41 
 
Hardtraxxer

Hardtraxx talent stage :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2015 22:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hopen dat ze iets aan de vloer doen, maar dat zal wel weer niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2015 15:45 
 
Hardtraxx Veteran

HMH :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2015 01:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
Daveytl schreef:
Haha gast, ongeveer de hele zaal stond daar met z'n neus vooraan man.

Inderdaad :lol: Was echt een gekkenhuis toen vooraan.

En wat een belachelijke kut set was dat. xd

Hahaha was echt dringen idd, en toch heb ik er toen eentje van Crypsis in ontvangst mogen nemen... die sowieso volgens mij alleen maar was meegekomen om CD's uit te delen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2015 03:41 
 
Hardtraxxer

Iedereen is ergens goed voor, alles is voorbestemd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2015 11:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2015 11:20 
 

mafkees :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2015 11:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Crypsis heeft ondertussen geruild met Chain Reaction. Hij is trotse vlaggendrager bij Minus Militia.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2015 15:52 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Grim schreef:
Crypsis heeft ondertussen geruild met Chain Reaction. Hij is trotse vlaggendrager bij Minus Militia.


Wat ben ik blij voor die jongen. Het lijkt mij een grote eer om vlaggendrager te mogen zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2015 15:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

als ik zo me geld kon verdienen, zou ik het ook wel weten
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2015 20:28 
 
Hardtraxx Newbie

In tijden niet zo'n zin gehad in feest als deze! Denk dat dit zomaar eens het feest van het jaar kan gaan worden
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2015 20:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nog nooit in de HMH geweest. Erg benieuwd naar deze locatie. :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2015 09:59 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Alleen voor Torture, murder &cannibalism in het hmh zou ik al een kaartje kopen :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2015 10:31 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hé Joey: Noisecontrollers - Confucius?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2015 10:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee, sorry.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2015 11:49 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Jij bent TC-minded, jij mag niet in dit topic.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2015 16:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

in je mand, af
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2015 16:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Spreek me dan ook niet aan, is verwarrend ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2015 22:41 
 
Hardtraxxer

Iedereen is welkom. We sluiten geen mensen buiten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2015 16:34 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Iemand please nog 1 kaartje? Nodig op zoek.. pff
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2015 16:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

tommeh schreef:
Iemand please nog 1 kaartje? Nodig op zoek.. pff


Ik heb er echt net eentje te pakken voor je op ticketswap... Wil je die hebben? Of heb je er al 1?

van ene brent smeyers..? xd

edit: aaand its gone :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2015 16:56 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Cemba_ schreef:
tommeh schreef:
Iemand please nog 1 kaartje? Nodig op zoek.. pff


Ik heb er echt net eentje te pakken voor je op ticketswap... Wil je die hebben? Of heb je er al 1?

van ene brent smeyers..? xd

edit: aaand its gone :x

ja duh! damnnnn
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2015 12:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

tommeh schreef:
Cemba_ schreef:
tommeh schreef:
Iemand please nog 1 kaartje? Nodig op zoek.. pff


Ik heb er echt net eentje te pakken voor je op ticketswap... Wil je die hebben? Of heb je er al 1?

van ene brent smeyers..? xd

edit: aaand its gone :x

ja duh! damnnnn


Ik wens je veel geluk met het kaartje zoeken. :(
Houd ticketswap goed in de gaten! op t laatste moment gaan er altijd nog kaartjes op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2015 15:13 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Kan iemand me helpen met het fixen van een kaartje? Zit er al enige tijd voor maar het gaat echt super snel... :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2015 15:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kaartje verkocht, niet aanwezig dus. Koorts :(
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten