Luna als opening erg lekker, oude mim gemixt met wat nieuwer spul. Out with a bang eindelijk live gehoord,
Stage was wel erg karig, maar je zag duidelijk dat hier nog een show om heen zou komen.
E-Force, jammer dat hij zo vroeg stond, maar gewoon een lekker setje, openen met men of steel
Outbreak, wat een zaaddodende set, maar paar leuke tracks gehoord zoals you with me & masters symphony
Radical Redemption live, leuke set, gave stage, geluid stond goed hard, alleen bpm wat hoog, east side connection is op de preview al te snel, maar live leek het nog sneller ondanks dat wel erg gaaf

Overduidelijk pre-mixt, maar wel lekker doorgemixt. Alleen Radical zit supervaak aan de flanger, tijdens elke set lol.
Crypsis Live, wat was dit genieten, veel oude tracks, mashups, lekker gemixt, en die oude kicks
Kicks van raw to the point vielen echt in het niet, vergeleken met torture, gangsta shit, heal & raise, chaser, tuatura (artifact remix)
Act of Rage maar half meegekregen, niet echt iets bijzonders in mijn ogen. Maar ff de cd gekocht en wat gegeten. Wat overigens wel tering lang duurde in die drukte,
Minus Militia, was wel gaaf, ging goed hard, bpm lag ook weer veel te hoog, afluisten met 10min hardcore, Chain die pas na 15min met de vlag begon te zwaaien, en niet eens zo lang waren toch wel minpuntjes

Blijf erbij dat de eerste optreden met Hardbass de beste is en blijft, de magie is er toch wel vanaf
Tijdens Digital Punk maar naar zaal 2 geweest, geluid stond niet echt lekker, en Soulles draaide veel onbekend werk voor mij, vond er niet veel aan. B-Freqz - Fatality was wel weer leuk, maar weer terug naar DP geweest, Wat draait die vent toch kut en 13/12, gewoon dezelfde tracks als altijd en als e-force eerder op de avond wat een lachertje
Regain begon erg lekker, die 2e track, die kicks

Die vent heeft ook een energie, stond zo zwaar hard te genieten en los te gaan. Leuke set, radical kwam weer terug na signeersessie, en draaide nog wat leuke tracks, zoals civil disobedience en prostitue.
Annihilate Live, was genieten al die oude radical tracks, vond alleen de kicks tegenvallen, normaal vind ik de oudere kicks van personen zoveel lekkerder en harder dan de nieuwe, maar dit was in mijn ogen niet zo. (Als ik kijk naar oude Crypsis, Noisecontrollers, Wildstylez, Headhunterz) (kon ook aan het feit liggen, dat het geluid bij sowieso radical live en minus militia veel hoger was dan bij de rest)
Denekamps gespuis was gaaf, ook de speech van te voren, erg van genoten, al hadden de radical hardcore tracks niet gehoeven. Gas met die zooi

, wat ging die hard en lekker. Leuk dat ze een moshpit wilde doen, maar doe dat in je eigen set, en niet pas na 30min, waarbij DT eik moest beginnen.
DT, vond ik persoonlijk kut, heb het sowieso niet echt op hardcore, vind de "oudere" hardcore wel gaaf, maar vond deze set niet veel aan.
Over het algemeen erg genoten, lekker geluid, gave stage, show, goed georganiseerd door AoD, Drukte viel opzich wel mee, de vloeren zijn wel kut. Het vdk-gehalte viel volgens mij wel mee, al zag ik er wel al 1 rond 22:30 weggesleept worden door de ehbo
Sowieso supervet voor Radical Redemption zelf, een uitverkocht HmH, en je zag hem bij elke set echt puur genieten.
Ik was als vip, kon gelijk doorlopen zonder foullering bij de ingang, vip deck was ff zoeken, maar wel superfijn, die stoelen

. Vond het persoonlijk wel fijn dat er niet gerookt mocht worden en de beveiliging actief hiermee omging, (ben zelf geen roker)
++++ Crypsis Live
+++ Radical Redemption Live / Annihilate Live
++ Regain / Denekamps Gespuis / Minus Militia
+ de andere sets, Al was outbreak & Dp een tegenvaller
++++ Vip Deck in hmh zo chill, alle ruimte en die stoelen
+++ overal wel snelle bediening,
-- Het nieuwe pak van radical zag er best kut uit, vind de oude mooier
---- Vloeren overal zo glad, behalve in de vip, de trap ook wel iets of wat,
--- Wc's, telkens druk, en op 1e etage was er 1 kapot..