Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2015 02:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

tourtje schreef:
-Speciale dingen georganiseerd of gebeurd?? Je vergat dat Brutal 1.0 gedraaid werd!


Nee hoor:

corneelwr schreef:
Oude platen van het Annihilate tijdperk. You Don't Know Shit, Torture, Murder and Cannibalism, de eerste Brutal (wat kwamen de kicks goed door :yay: !),


Ik denk dat hij een oud project van de eerste brutal heeft gevonden, en deze opnieuw heeft uitgewerkt. Hij klinkt een stuk anders als de youtube versie van Brutal. Toch leuk dat hij er nog aan gedacht heeft
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2015 03:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vet feest, vette locatie en wat 'n geluid. De drukte en warmte op sommige momenten misschien de enige minpunten.

Vond de 'stunning new live-show' overigens wel een lachertje. Was wat mij betreft wel een van de leukste sets, mede door het feit dat Radical erg genoot. Maar een nieuw pak, wat nieuwe visuals erbij en meer dan dat was het volgens mij ook niet. Nog steeds dat standaard pre-mixed Ableton setje. Blijf dat jammer vinden.

Digital Punk die wederom fratsen uitvoert waar ik nog steeds mijn vraagtekens bijzet. Seven (weliswaar de Hard Bass Edit, maar toch) voor de 2e keer draaien en ook andere tracks werden dubbel gedraaid.

Verder vrij weinig meegekregen van Denekamps Gespuis, maar vond 't wel bijzonder dat ze pas na 12 jaar weer eens samen achter de decks stonden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2015 08:25 
 
Hardtraxxer

Wat een gaaf Feest! Alles klopte, vooraf was ik bang dat het te druk zou zijn maar totaal geen last van gehad. De hele avond genoeg ruimte gehad :thumbsup: Het geluid en de show is altijd perfect in de HMH dus dat was nu niet anders. Vanaf Radical live hadde alle setjes mij positief verrast, maar regain was wel echt genieten :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2015 12:56 
 
Hardtraxxer

Wow, wat een feest :worship:
Geluid en licht was perfect!
+++ RR Live, Regain vs RR
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2015 13:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Luna als opening erg lekker, oude mim gemixt met wat nieuwer spul. Out with a bang eindelijk live gehoord,
Stage was wel erg karig, maar je zag duidelijk dat hier nog een show om heen zou komen.
E-Force, jammer dat hij zo vroeg stond, maar gewoon een lekker setje, openen met men of steel

Outbreak, wat een zaaddodende set, maar paar leuke tracks gehoord zoals you with me & masters symphony

Radical Redemption live, leuke set, gave stage, geluid stond goed hard, alleen bpm wat hoog, east side connection is op de preview al te snel, maar live leek het nog sneller ondanks dat wel erg gaaf :worship: Overduidelijk pre-mixt, maar wel lekker doorgemixt. Alleen Radical zit supervaak aan de flanger, tijdens elke set lol.

Crypsis Live, wat was dit genieten, veel oude tracks, mashups, lekker gemixt, en die oude kicks :drool:
Kicks van raw to the point vielen echt in het niet, vergeleken met torture, gangsta shit, heal & raise, chaser, tuatura (artifact remix)

Act of Rage maar half meegekregen, niet echt iets bijzonders in mijn ogen. Maar ff de cd gekocht en wat gegeten. Wat overigens wel tering lang duurde in die drukte,

Minus Militia, was wel gaaf, ging goed hard, bpm lag ook weer veel te hoog, afluisten met 10min hardcore, Chain die pas na 15min met de vlag begon te zwaaien, en niet eens zo lang waren toch wel minpuntjes :thumbdown: Blijf erbij dat de eerste optreden met Hardbass de beste is en blijft, de magie is er toch wel vanaf

Tijdens Digital Punk maar naar zaal 2 geweest, geluid stond niet echt lekker, en Soulles draaide veel onbekend werk voor mij, vond er niet veel aan. B-Freqz - Fatality was wel weer leuk, maar weer terug naar DP geweest, Wat draait die vent toch kut en 13/12, gewoon dezelfde tracks als altijd en als e-force eerder op de avond wat een lachertje :lol:

Regain begon erg lekker, die 2e track, die kicks :drool: Die vent heeft ook een energie, stond zo zwaar hard te genieten en los te gaan. Leuke set, radical kwam weer terug na signeersessie, en draaide nog wat leuke tracks, zoals civil disobedience en prostitue.

Annihilate Live, was genieten al die oude radical tracks, vond alleen de kicks tegenvallen, normaal vind ik de oudere kicks van personen zoveel lekkerder en harder dan de nieuwe, maar dit was in mijn ogen niet zo. (Als ik kijk naar oude Crypsis, Noisecontrollers, Wildstylez, Headhunterz) (kon ook aan het feit liggen, dat het geluid bij sowieso radical live en minus militia veel hoger was dan bij de rest)

Denekamps gespuis was gaaf, ook de speech van te voren, erg van genoten, al hadden de radical hardcore tracks niet gehoeven. Gas met die zooi :worship: :loving: , wat ging die hard en lekker. Leuk dat ze een moshpit wilde doen, maar doe dat in je eigen set, en niet pas na 30min, waarbij DT eik moest beginnen.
DT, vond ik persoonlijk kut, heb het sowieso niet echt op hardcore, vind de "oudere" hardcore wel gaaf, maar vond deze set niet veel aan.

Over het algemeen erg genoten, lekker geluid, gave stage, show, goed georganiseerd door AoD, Drukte viel opzich wel mee, de vloeren zijn wel kut. Het vdk-gehalte viel volgens mij wel mee, al zag ik er wel al 1 rond 22:30 weggesleept worden door de ehbo :oh:
Sowieso supervet voor Radical Redemption zelf, een uitverkocht HmH, en je zag hem bij elke set echt puur genieten.
Ik was als vip, kon gelijk doorlopen zonder foullering bij de ingang, vip deck was ff zoeken, maar wel superfijn, die stoelen :loving:. Vond het persoonlijk wel fijn dat er niet gerookt mocht worden en de beveiliging actief hiermee omging, (ben zelf geen roker)

++++ Crypsis Live
+++ Radical Redemption Live / Annihilate Live
++ Regain / Denekamps Gespuis / Minus Militia
+ de andere sets, Al was outbreak & Dp een tegenvaller
++++ Vip Deck in hmh zo chill, alle ruimte en die stoelen :loving:
+++ overal wel snelle bediening,
-- Het nieuwe pak van radical zag er best kut uit, vind de oude mooier
---- Vloeren overal zo glad, behalve in de vip, de trap ook wel iets of wat,
--- Wc's, telkens druk, en op 1e etage was er 1 kapot..
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2015 15:29 
 
Hardtraxxer

Wie waren nou eigenlijk Denekamps Gespuis? Radical, Crucifier (Crypsis), Angerfist, Bloodcage, Dyprax & MC Prozac?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2015 15:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Partofthehard schreef:
Wie waren nou eigenlijk Denekamps Gespuis? Radical, Crucifier (Crypsis), Angerfist, Bloodcage, Dyprax & MC Prozac?


Ja

provehito schreef:
Tijdens Digital Punk maar naar zaal 2 geweest, geluid stond niet echt lekker, en Soulles draaide veel onbekend werk voor mij, vond er niet veel aan. B-Freqz - Fatality was wel weer leuk, maar weer terug naar DP geweest, Wat draait die vent toch kut en 13/12, gewoon dezelfde tracks als altijd en als e-force eerder op de avond wat een lachertje :lol:


Dit snap ik ff niet, je gaat weg bij Soulless omdat ie onbekend werk draait maar ''zeurt'' over DP omdat ie 13/12 draait.

Wat wil je nou?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2015 17:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Er staat toch waarom, het was ook tijd voor regain,
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2015 18:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Partofthehard schreef:
Wie waren nou eigenlijk Denekamps Gespuis? Radical, Crucifier (Crypsis), Angerfist, Bloodcage, Dyprax & MC Prozac?

En Bloodcage = MC Prozac :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2015 19:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Radical hoorde er voorheen niet bij (misschien nu wel?)

hardcore/denekamps-gespuis-the-one-man-army-t53060.html

Hier de hele set van Denekamps Gespuis en Radical, op 6:00 krijgt iedereen bacardi cola van Radical en Crypsis :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2015 19:59 
 
Hardtraxxer

Deze gasten waren echt heldig!

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2015 20:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

yowan schreef:
Radical hoorde er voorheen niet bij (misschien nu wel?)


Als je nou even in de line-up kijkt staat er: Radical Redemption vs. Denekamps Gespuis
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2015 20:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

In de aankondiging zelf hoorde je ook zoiets van dat radical bij die groep hoorde
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2015 20:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Is dus niet zo. Het is gewoon een oud Angerfist alias bestaande uit de huidige Angerfist (Danny), Crucifier (oud HC alias van Crypsis) en MC Da Prozac (Bloodcage). Zowel RR als Dyprax horen er niet bij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2015 20:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Joey schreef:
Is dus niet zo. Het is gewoon een oud Angerfist alias bestaande uit de huidige Angerfist (Danny), Crucifier (oud HC alias van Crypsis) en MC Da Prozac (Bloodcage). Zowel RR als Dyprax horen er niet bij.

Als je nou even in de line-up kijkt staat er: Denekamps Gespuis (Angerfist, Crucifier, Dyprax & MC Prozac)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2015 20:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dyprax heeft er vroeger toch nooit bijgezeten? :o
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2015 20:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bloodcage juist niet, (volgens de wiki is bloodcage een alias van angerfist)

Het lijkt me trouwens niet dat radical als 10jarige bij denekamps gespuis hoort
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2015 21:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

provehito schreef:
Bloodcage juist niet, (volgens de wiki is bloodcage een alias van angerfist)

Het lijkt me trouwens niet dat radical als 10jarige bij denekamps gespuis hoort


Bloodcage = MC Prozac. Vroeger deed Angerfist wel de producties en zal er ook ongetwijfeld nu nog wel een handje in hebben, maar Minne Roos aka Prozac heeft de naam Bloodcage overgenomen en draait ook als zodanig.

Also, hij komt wel uit die hele Denekamp groep (waar zoveel van dat kliekje vandaan komen), dus dat kunnen ze ook bedoeld hebben. Hij zat er vroeger iig niet bij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2015 21:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Denk dat het niet echt ''vast staat'' wie er precies bij moet horen. Kan altijd iemand bijkomen of weg gaan toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2015 21:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat een feest.

Prima stage, mooie show en niet te druk. Eerste keer HMH en wat een geluid. :loving:

Radical Redemption LIVE was geweldig. Heerlijk om hem zo op het podium te zien. Wat dat betreft was Regain vs Radical Redemption ook genieten.

Digital Punk (opnieuw) dramatisch. Hoe haalt hij het in zijn hoofd om Seven te draaien. E-Force heeft nota bene een paar uur eerder gedraaid. Dan snap je er echt helemaal niets meer van.

Al met al een weergaloos feest!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2015 10:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mooie feestje hoor! Zelf ook een heerlijk setje gedraaid, was alleen me oordoppen vergeten waardoor ik goedkope flut oordopjes moest gebruiken, geluid stond zo snoeihard in zaal 2 dat me oren het vrij vervelend vonden.

Mijn tracklist was:

1. Sub Zero Project vs Atmozfears - Hit the Madness (Soulless Mashup)
2. Warface & The Geminizers - Path to Extinction (Soulless Cut)
3. Radical Redemption - Watch Yourself (Original Mix)
4. Requiem - Colleteral Damage
5. Soulless - TBA (WIP, Test Mix)
6. Bass Chaserz - Reach up in Ya Mouth
7. Moridin - The Devils Reaper (Soulless Cut)
8. Dark Pact - Godlike
9. B-Freqz vs Sub Zero Project - Let's Delusion (Soulless DJ Tool)
10. Randal - Just Die
11. Hardcraft - Ghostwalkers
12. Marshall Masters & Shockerz vs Regain - Nothing Like the Stereo Murder Tool (Soulless Mashup)
13. Radical Redemption ft. MC Tha Watcher - The Spell Of Sin
14. E-Force & Deetox - Rawness
15. TWSTD - TBA (WIP)
16. Sub Sonik - Fuck Y'All If You Doubt Me
17. Chris One - Psycho (Original Mix)(Soulless Cut)
18. Delete & Deetox - Fatal
19. Soulless - Radical Redemption Mashup (Spell of Sin)
20. Critical Case - TBA

https://www.facebook.com/DJSoullessOfficial/
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2015 10:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

provehito schreef:

Tijdens Digital Punk maar naar zaal 2 geweest, geluid stond niet echt lekker, en Soulles draaide veel onbekend werk voor mij, vond er niet veel aan. B-Freqz - Fatality was wel weer leuk, maar weer terug naar DP geweest, Wat draait die vent toch kut en 13/12, gewoon dezelfde tracks als altijd en als e-force eerder op de avond wat een lachertje :lol:


Ik had expres gekozen voor wat onbekender werk, wat exlusieve tracks en mashups of iig wat je niet zo snel zou horen in zaal 1, tijdens digital punk was het nog wel redelijk "druk", tijdens regain liep de zaal wel aardig leeg. En terecht ook overigens, ik had hetzelfde gedaan. Overigens waren het alleen de vocals van Fatality, de break van Delusion en de (anti) climax van Sub Zero Proejct - Lets Fight. Toch mooi dat je er even bent geweest, jammer dat het niet in de smaak viel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2015 11:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

yowan schreef:
op 6:00 krijgt iedereen bacardi cola van Radical en Crypsis :lol:

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2015 15:03 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
yowan schreef:
op 6:00 krijgt iedereen bacardi cola van Radical en Crypsis :lol:

:lol:

en bij crypsis + regain ging er backstage nog een fles op haha
https://instagram.com/p/95rcndDFNx/ :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2015 15:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Backstage gingen de bacardi en wodka flessen als zoete broodjes over de toonbank.
Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten