provehito schreef:
Uitverkocht
Gaaf man, eerder in juli toen ik hem sprak was hij super blij dat hij een avond mocht hosten, ik zei hem dat ik er zeker van was dat de avond zou uitverkopen, maar hijzelf twijfelde lichtelijk en kon alleen hopen
Echt een prestatie.
AoD heeft het goed gezien en goed ingespeeld op de populariteit van bepaalde artiesten.
Eerst Angerfist een jaarlijks evenement geven en nu one man army is uitverkocht verwacht ik volgend jaar wel een vervolg.
Maar het is radical 'joey' redemption gegund. Van aszeszment naar volle HMH _0_
