vlaggen snap ik, maar wat maken shirts nou weer uit da 
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Altijd beter dan bezwete lichamen
Dan ben je te fanboy en geef je er te veel om en dat is niet cool. Je moet heel oppervlakkig en nuchter blijven als je iets leuk vindt.wrote:vlaggen snap ik, maar wat maken shirts nou weer uit da
Leuke timetable! ook erg gaaf voor Regain om zo laat b2b met RR te staan. En als die Annihilate set daadwerkelijk een set is van het Annihilate album kan dat nog leuk worden, brokkelt heel het dak van de HmH naar beneden 
Mag hopen dat hij zijn nummers wat heeft opgepoetst anders wordt het een half uurtje geblaas.wrote:Leuke timetable! ook erg gaaf voor Regain om zo laat b2b met RR te staan. En als die Annihilate set daadwerkelijk een set is van het Annihilate album kan dat nog leuk worden, brokkelt heel het dak van de HmH naar beneden
PFFFSSHHHHHHHHHHHHwrote:Darkness!!!!!!!!!!!!!!!!!
Last edited by yowan on , edited 1 time in total.
-
ZHardtraxxer
- 311 posts member since 2015
- last seen Dec 2015
Jullie kunnen ook wel overdrijven hoor.
Nou nee hoor, die kicks hebben allemaal zo'n wall of bass. Thuis zijn ze dik maar er zit zoveel bass en zo'n lange baslijn achter die kicks dat het live gewoon echt klinkt als Darkness! BRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR en ergens in de verte hoor je iets van een punch ofzo.wrote:Jullie kunnen ook wel overdrijven hoor.
Ik herinner me nog wel een optreden in de Matrixx in 2011 of 2012.
Haha ja daar was ik ook, gratis CD's publiek in flikkeren, niemand hoefde ze te hebben.wrote:Ik herinner me nog wel een optreden in de Matrixx in 2011 of 2012.
Nooit gedacht dat hij het zo ver zou schoppen haha.
Niemand hoefde ze te hebben? Iedereen vloog naar voren om zo'n ding te halen.wrote:Haha ja daar was ik ook, gratis CD's publiek in flikkeren, niemand hoefde ze te hebben.wrote:Ik herinner me nog wel een optreden in de Matrixx in 2011 of 2012.
Haha gast, ongeveer de hele zaal stond daar met z'n neus vooraan man.wrote:Haha ja daar was ik ook, gratis CD's publiek in flikkeren, niemand hoefde ze te hebben.wrote:Ik herinner me nog wel een optreden in de Matrixx in 2011 of 2012.
Inderdaadwrote:Haha gast, ongeveer de hele zaal stond daar met z'n neus vooraan man.wrote:Haha ja daar was ik ook, gratis CD's publiek in flikkeren, niemand hoefde ze te hebben.wrote:Ik herinner me nog wel een optreden in de Matrixx in 2011 of 2012.
En wat een belachelijke kut set was dat.
Haha ja? Ik kan me herinneren dat ik achteraan stond en dat ik later op de avond een paar van die cd's op de grond zag liggen.wrote:Haha gast, ongeveer de hele zaal stond daar met z'n neus vooraan man.wrote:Haha ja daar was ik ook, gratis CD's publiek in flikkeren, niemand hoefde ze te hebben.wrote:Ik herinner me nog wel een optreden in de Matrixx in 2011 of 2012.
Uitverkocht dus, hopelijk kan ik nog een persaccreditatie krijgen.
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 21 days ago
Gaaf man, eerder in juli toen ik hem sprak was hij super blij dat hij een avond mocht hosten, ik zei hem dat ik er zeker van was dat de avond zou uitverkopen, maar hijzelf twijfelde lichtelijk en kon alleen hopenwrote:Uitverkocht
Echt een prestatie.
AoD heeft het goed gezien en goed ingespeeld op de populariteit van bepaalde artiesten.
Eerst Angerfist een jaarlijks evenement geven en nu one man army is uitverkocht verwacht ik volgend jaar wel een vervolg.
Maar het is radical 'joey' redemption gegund. Van aszeszment naar volle HMH _0_
leuk voor patrick (p-stylez) draaien onder ze nieuwe naam Soulles 
-
G
Timetable
Tijdens rr vs act of rage kijkje nemen bij Rebelion
Had liever D-Sturb een uurtje eerder, stond die mooi ongeveer tegelijk met Digital Punk.
Tijdens rr vs act of rage kijkje nemen bij Rebelion
Had liever D-Sturb een uurtje eerder, stond die mooi ongeveer tegelijk met Digital Punk.
Zeker even bij Rebelion en Nando (The Shade) kijken