Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2015 22:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

vlaggen snap ik, maar wat maken shirts nou weer uit da :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2015 22:08 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Altijd beter dan bezwete lichamen
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2015 22:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aron schreef:
vlaggen snap ik, maar wat maken shirts nou weer uit da :lol:


Dan ben je te fanboy en geef je er te veel om en dat is niet cool. Je moet heel oppervlakkig en nuchter blijven als je iets leuk vindt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2015 00:39 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Leuke timetable! ook erg gaaf voor Regain om zo laat b2b met RR te staan. En als die Annihilate set daadwerkelijk een set is van het Annihilate album kan dat nog leuk worden, brokkelt heel het dak van de HmH naar beneden xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2015 09:26 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ventrue schreef:
Leuke timetable! ook erg gaaf voor Regain om zo laat b2b met RR te staan. En als die Annihilate set daadwerkelijk een set is van het Annihilate album kan dat nog leuk worden, brokkelt heel het dak van de HmH naar beneden xd


Mag hopen dat hij zijn nummers wat heeft opgepoetst anders wordt het een half uurtje geblaas. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2015 09:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Darkness!!!!!!!!!!!!!!!!!


PFFFSSHHHHHHHHHHHH
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2015 10:41 
 
Hardtraxxer

Jullie kunnen ook wel overdrijven hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2015 14:29 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zephyrus schreef:
Jullie kunnen ook wel overdrijven hoor.

Nou nee hoor, die kicks hebben allemaal zo'n wall of bass. Thuis zijn ze dik maar er zit zoveel bass en zo'n lange baslijn achter die kicks dat het live gewoon echt klinkt als Darkness! BRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR en ergens in de verte hoor je iets van een punch ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2015 17:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik herinner me nog wel een optreden in de Matrixx in 2011 of 2012.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2015 18:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Raven schreef:
Ik herinner me nog wel een optreden in de Matrixx in 2011 of 2012.


Haha ja daar was ik ook, gratis CD's publiek in flikkeren, niemand hoefde ze te hebben.

Nooit gedacht dat hij het zo ver zou schoppen haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2015 19:01 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Raven schreef:
Ik herinner me nog wel een optreden in de Matrixx in 2011 of 2012.


Haha ja daar was ik ook, gratis CD's publiek in flikkeren, niemand hoefde ze te hebben.

Nooit gedacht dat hij het zo ver zou schoppen haha.

Niemand hoefde ze te hebben? Iedereen vloog naar voren om zo'n ding te halen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2015 19:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zoek die nog steeds een.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2015 19:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Raven schreef:
Ik herinner me nog wel een optreden in de Matrixx in 2011 of 2012.


Haha ja daar was ik ook, gratis CD's publiek in flikkeren, niemand hoefde ze te hebben.

Nooit gedacht dat hij het zo ver zou schoppen haha.

Haha gast, ongeveer de hele zaal stond daar met z'n neus vooraan man.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2015 19:41 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Die zou ik ook wel willen ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2015 19:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bijna uitverkocht volgens AoD
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2015 21:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Rickzel schreef:
Raven schreef:
Ik herinner me nog wel een optreden in de Matrixx in 2011 of 2012.


Haha ja daar was ik ook, gratis CD's publiek in flikkeren, niemand hoefde ze te hebben.

Nooit gedacht dat hij het zo ver zou schoppen haha.

Haha gast, ongeveer de hele zaal stond daar met z'n neus vooraan man.

Inderdaad :lol: Was echt een gekkenhuis toen vooraan.

En wat een belachelijke kut set was dat. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2015 21:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Rickzel schreef:
Raven schreef:
Ik herinner me nog wel een optreden in de Matrixx in 2011 of 2012.


Haha ja daar was ik ook, gratis CD's publiek in flikkeren, niemand hoefde ze te hebben.

Nooit gedacht dat hij het zo ver zou schoppen haha.

Haha gast, ongeveer de hele zaal stond daar met z'n neus vooraan man.


Haha ja? Ik kan me herinneren dat ik achteraan stond en dat ik later op de avond een paar van die cd's op de grond zag liggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2015 23:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Uitverkocht
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2015 23:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Uitverkocht dus, hopelijk kan ik nog een persaccreditatie krijgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2015 02:07 
 
Hardtraxx Veteran

provehito schreef:
Uitverkocht

Gaaf man, eerder in juli toen ik hem sprak was hij super blij dat hij een avond mocht hosten, ik zei hem dat ik er zeker van was dat de avond zou uitverkopen, maar hijzelf twijfelde lichtelijk en kon alleen hopen
Echt een prestatie.

AoD heeft het goed gezien en goed ingespeeld op de populariteit van bepaalde artiesten.
Eerst Angerfist een jaarlijks evenement geven en nu one man army is uitverkocht verwacht ik volgend jaar wel een vervolg.

Maar het is radical 'joey' redemption gegund. Van aszeszment naar volle HMH _0_ :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2015 17:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2015 17:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

leuk voor patrick (p-stylez) draaien onder ze nieuwe naam Soulles :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2015 16:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zeker even bij Rebelion en Nando (The Shade) kijken :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2015 18:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

AniThing schreef:
leuk voor patrick (p-stylez) draaien onder ze nieuwe naam Soulles :D

Kan het nog altijd niet geloven haha.
Wel echt super veel zin in! :D

Hoop jullie allemaal te zien!
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten