Niet van plan om te gaan, maar vind het wel heel vet dat Denekamps Gespuis hier staat! Crypsis Live is trouwens ook erg gaaf. Veder zijn Regain en DT de enige verrassende namen maar dat is totaal niet mijn smaak, en de rest van de lineup was van te voren al in te vullen en daarmee helaas vrij standaard. Wel vet dat RR met iedereen b2b draait, dat maakt het dan weer stukken interessanter.
Exterkate schreef:
Of Radical in de HmH of Gunz for Hire op Superbash..

Ik vind beide lineups persoonlijk niet iets speciaals, maar ik denk niet dat je nog heel vaak een soortgelijk feest in de HMH gaat meemaken aangezien dit toch wel als een XQ RR valt te zien.

yowan schreef:
de enige raw artiest die zich nog weet te onderscheiden en weet te variƫren
Yowan pls
