Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 13  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2015 23:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

bloemkool schreef:
Exterkate schreef:
Heeft iemand al de ontwerptekeningen kunnen bemachtigen van het stagedesign van One Man Army trouwens?

Raven


poephark
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2015 09:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

bloemkool schreef:
Exterkate schreef:
Heeft iemand al de ontwerptekeningen kunnen bemachtigen van het stagedesign van One Man Army trouwens?

Raven

ayy


Zal mijn mailbox in de gaten houden. Heb namelijk een spion bij het desbetreffende bedrijf rondlopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2015 09:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

lol :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2015 19:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Niet van plan om te gaan, maar vind het wel heel vet dat Denekamps Gespuis hier staat! Crypsis Live is trouwens ook erg gaaf. Veder zijn Regain en DT de enige verrassende namen maar dat is totaal niet mijn smaak, en de rest van de lineup was van te voren al in te vullen en daarmee helaas vrij standaard. Wel vet dat RR met iedereen b2b draait, dat maakt het dan weer stukken interessanter.

Exterkate schreef:
Of Radical in de HmH of Gunz for Hire op Superbash.. :/

Ik vind beide lineups persoonlijk niet iets speciaals, maar ik denk niet dat je nog heel vaak een soortgelijk feest in de HMH gaat meemaken aangezien dit toch wel als een XQ RR valt te zien. :P

yowan schreef:
de enige raw artiest die zich nog weet te onderscheiden en weet te variƫren

Yowan pls :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2015 22:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pim0412 schreef:
yowan schreef:
de enige raw artiest die zich nog weet te onderscheiden en weet te variƫren

Yowan pls :(


haha, niet mee eens? :cry:

Naast delete en wat minder bekende namen dan he
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2015 09:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

chas1n schreef:
Dat dit nog niet is uitverkocht joh, matig van de Radical Army.

ja had ook wel verwacht dat het al uitverkocht zou zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2015 09:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Eerste feestje in de HMH ben benieuwd. Super veel zin in :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2015 09:58 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Blijkt dat we zondags vrij zijn met voetbal dus maar even een kaartje gekocht. Kijk nu al uit naar Crypsis Live :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2015 17:12 
 
Hardtraxx Newbie

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2015 17:16 
 

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2015 17:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Annihilate Liveset? nice.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2015 17:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jammer dat digital punk zo laat staat, had hem graag op de plek van e-force gezien :thumbdown:

En die annihilate liveset :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2015 17:26 
 

provehito schreef:
jammer dat digital punk zo laat staat, had hem graag op de plek van e-force gezien


Mee eens! En Luna op de plek van AoR! Op dat tijdstip, oude MiM, goud! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2015 17:39 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Prima timetable :woot: Annihilate :drool: een klein minpuntje zoals al gezegd is had ik E-force ook graag ipv DP gezien :P We gaan ons zeker vermaken :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2015 18:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Prima timetable. Ik zie ook liever Radical Redemption vs E-Force dan RR vs Digital Punk. Dat is voor mij echter het enige minpuntje.

Dat Radical Redemption relatief vroeg staat, is vrij logisch. Perfecte entree met het album en een nieuwe live-act.

Ik heb er zin in. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2015 18:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Annihilate live session, gaat ie dan platen van 2011/2012 draaien?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2015 18:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

yowan schreef:
Annihilate live session, gaat ie dan platen van 2011/2012 draaien?

Het gelijknamige album komt uit 2012 dus dat lijkt me zeer waarschijnlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2015 18:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lijkt me een beetje vaag zo laat in de nacht.. Vind de kicks van tegenwoordig veel meer kracht hebben dan dat geblaas uit 2012. Annihilate en Helpless zijn daarentegen wel hele dikke platen

Jammer dat E-Force tegenwoordig zo vroeg staat
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2015 18:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

E-Force laat?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2015 18:48 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
E-Force laat?


Ja. Want na 12en is het weer ochtend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2015 18:59 
 
Donateur
Avatar gebruiker

yowan schreef:
Lijkt me een beetje vaag zo laat in de nacht.. Vind de kicks van tegenwoordig veel meer kracht hebben dan dat geblaas uit 2012. Annihilate en Helpless zijn daarentegen wel hele dikke platen

Jammer dat E-Force tegenwoordig zo laat staat

Darkness!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2015 19:13 
 
Hardtraxxer

Lang geleden dat ik zo naar een feest uit keek! Ik kom ook alleen voor de muziek dus stoor me soms ook aan die gasten met radical shirtjes en vlaggen. Maar radical is en blijft een baas! Verwacht er veel van :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2015 19:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Annihiliate Live session, damn ik had hier heel graag bij willen zijn. Hoop dat deze sets opgenomen worden :bomb: :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2015 20:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

TBA+ schreef:
Lang geleden dat ik zo naar een feest uit keek! Ik kom ook alleen voor de muziek dus stoor me soms ook aan die gasten met radical shirtjes en vlaggen. Maar radical is en blijft een baas! Verwacht er veel van :thumbsup:


Stoor ik me gewoon altijd aan. :thumbdown:
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 13  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten