poepharkwrote:Ravenwrote:Heeft iemand al de ontwerptekeningen kunnen bemachtigen van het stagedesign van One Man Army trouwens?
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
ayywrote:Ravenwrote:Heeft iemand al de ontwerptekeningen kunnen bemachtigen van het stagedesign van One Man Army trouwens?
Zal mijn mailbox in de gaten houden. Heb namelijk een spion bij het desbetreffende bedrijf rondlopen.
Niet van plan om te gaan, maar vind het wel heel vet dat Denekamps Gespuis hier staat! Crypsis Live is trouwens ook erg gaaf. Veder zijn Regain en DT de enige verrassende namen maar dat is totaal niet mijn smaak, en de rest van de lineup was van te voren al in te vullen en daarmee helaas vrij standaard. Wel vet dat RR met iedereen b2b draait, dat maakt het dan weer stukken interessanter.

Ik vind beide lineups persoonlijk niet iets speciaals, maar ik denk niet dat je nog heel vaak een soortgelijk feest in de HMH gaat meemaken aangezien dit toch wel als een XQ RR valt te zien.wrote:Of Radical in de HmH of Gunz for Hire op Superbash..
Yowan plswrote:de enige raw artiest die zich nog weet te onderscheiden en weet te variëren
haha, niet mee eens?wrote:Yowan plswrote:de enige raw artiest die zich nog weet te onderscheiden en weet te variëren
Naast delete en wat minder bekende namen dan he
ja had ook wel verwacht dat het al uitverkocht zou zijn.wrote:Dat dit nog niet is uitverkocht joh, matig van de Radical Army.
Eerste feestje in de HMH ben benieuwd. Super veel zin in 
Blijkt dat we zondags vrij zijn met voetbal dus maar even een kaartje gekocht. Kijk nu al uit naar Crypsis Live 
-
G
onwijs veel zin in
ben benieuwd naar de timetable en wie er in zaal 2 draaien.
ben benieuwd naar de timetable en wie er in zaal 2 draaien.
-
M
- 3 posts member since 2015
- last seen Jan 2016
-
K

jammer dat digital punk zo laat staat, had hem graag op de plek van e-force gezien
En die annihilate liveset
En die annihilate liveset
-
K
Mee eens! En Luna op de plek van AoR! Op dat tijdstip, oude MiM, goud!wrote:jammer dat digital punk zo laat staat, had hem graag op de plek van e-force gezien
Prima timetable
Annihilate
een klein minpuntje zoals al gezegd is had ik E-force ook graag ipv DP gezien
We gaan ons zeker vermaken 
Prima timetable. Ik zie ook liever Radical Redemption vs E-Force dan RR vs Digital Punk. Dat is voor mij echter het enige minpuntje.
Dat Radical Redemption relatief vroeg staat, is vrij logisch. Perfecte entree met het album en een nieuwe live-act.
Ik heb er zin in.
Dat Radical Redemption relatief vroeg staat, is vrij logisch. Perfecte entree met het album en een nieuwe live-act.
Ik heb er zin in.
Annihilate live session, gaat ie dan platen van 2011/2012 draaien?
Het gelijknamige album komt uit 2012 dus dat lijkt me zeer waarschijnlijk.wrote:Annihilate live session, gaat ie dan platen van 2011/2012 draaien?
Lijkt me een beetje vaag zo laat in de nacht.. Vind de kicks van tegenwoordig veel meer kracht hebben dan dat geblaas uit 2012. Annihilate en Helpless zijn daarentegen wel hele dikke platen
Jammer dat E-Force tegenwoordig zo vroeg staat
Jammer dat E-Force tegenwoordig zo vroeg staat
Last edited by yowan on , edited 1 time in total.
Ja. Want na 12en is het weer ochtend.wrote:E-Force laat?
Darkness!!!!!!!!!!!!!!!!!wrote:Lijkt me een beetje vaag zo laat in de nacht.. Vind de kicks van tegenwoordig veel meer kracht hebben dan dat geblaas uit 2012. Annihilate en Helpless zijn daarentegen wel hele dikke platen
Jammer dat E-Force tegenwoordig zo laat staat
-
THardtraxxer
- 345 posts member since 2015
- last seen Jun 2026
Lang geleden dat ik zo naar een feest uit keek! Ik kom ook alleen voor de muziek dus stoor me soms ook aan die gasten met radical shirtjes en vlaggen. Maar radical is en blijft een baas! Verwacht er veel van 
Annihiliate Live session, damn ik had hier heel graag bij willen zijn. Hoop dat deze sets opgenomen worden

Stoor ik me gewoon altijd aan.wrote:Lang geleden dat ik zo naar een feest uit keek! Ik kom ook alleen voor de muziek dus stoor me soms ook aan die gasten met radical shirtjes en vlaggen. Maar radical is en blijft een baas! Verwacht er veel van