Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 13  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2015 16:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Ja precies wat je zegt, maar het had in mijn ogen nog een stuk voorspelbaarder kunnen zijn vgm! Dit is in mijn ogen voldoende verassende namen met de verplichte acts die mensen graag willen zien op een feest met de naam van Dempie er op.


Inderdaad, ik vind dit nog wel gaan op zich. B-front ofzo in plaats van een Outbreak, Digital Punk of E-force was leuk geweest maar ja, je kunt niet alles hebben zou je haast zeggen :p . De hardcore acts en Regain zijn natuurlijk leuke toevoegingen.

Wel opmerkelijk dat Chain er niet solo staat (al zou ik dit niet heel erg vinden als ik er heen zou gaan), en Kold Konexion staat er dus ook niet... Hopelijk is de verklaring dat zijn stijl wellicht niet in de smaak valt bij het gemiddelde radical publiek, want ik hoop niet dat ie weer van de radar verdwijnt (al zou je hier al een beetje van kunnen spreken)... Spijtig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2015 16:40 
 

Awethority schreef:
Kold Konexion staat er dus ook niet... Hopelijk is de verklaring dat zijn stijl wellicht niet in de smaak valt bij het gemiddelde radical publiek, want ik hoop niet dat ie weer van de radar verdwijnt (al zou je hier al een beetje van kunnen spreken)... Spijtig.


Kold Konexion heeft gewoon erg veel 'last' van AoR ;) Dat project krijgt nu voorrang op alles en daar moet hij voor wijken :thumbdown:

OT: DP en Outbreak het enige mindere aan de line-up! Verder is ie echt fijntjes :yes: B-front zou de line-up echt afmaken maar helaas..
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2015 16:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als ze nou eerst eens een collab zouden doen :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2015 16:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kiloknaller schreef:
Kold Konexion heeft gewoon erg veel 'last' van AoR ;) Dat project krijgt nu voorrang op alles en daar moet hij voor wijken :thumbdown:


Is dat zo of denk je dat het zo is? Qua releases en het beleid daarachter zou dit toch in ieder geval niets uit moeten maken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2015 18:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kiloknaller schreef:
Awethority schreef:
Kold Konexion staat er dus ook niet... Hopelijk is de verklaring dat zijn stijl wellicht niet in de smaak valt bij het gemiddelde radical publiek, want ik hoop niet dat ie weer van de radar verdwijnt (al zou je hier al een beetje van kunnen spreken)... Spijtig.


Kold Konexion heeft gewoon erg veel 'last' van AoR ;) Dat project krijgt nu voorrang op alles en daar moet hij voor wijken :thumbdown:

OT: DP en Outbreak het enige mindere aan de line-up! Verder is ie echt fijntjes :yes: B-front zou de line-up echt afmaken maar helaas..


Die laatste Kold Konexion tracks waren toch niet ghost produced of wel? Dat klonk namelijk echt nergens naar, technisch gezien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2015 18:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit meen je toch niet hopelijk? Kold Konexion hoort (in mijn ogen) bij de betere producers van Minus is More...

En het feit dat hij last heeft van AoR heeft niks met ghost producen te maken, maar wel met het pushen van AoR... zoveel plek is er niet voor minder populaire artiesten op bijv dat feest van Dempie, dus zetten ze AoR er maar neer.

Kan ook zijn dat Kold Konexion gewoon niet 100% voor het produceren gaat en het meer als hobby ziet, weten wij veel. Produceren kan hij iig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2015 20:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Dempie

Waarom? :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2015 21:32 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Misschien is KK wel de Ghost Producer van AoR :oh: Nee waarschijnlijk gekkigheid maar ik vind het toch wel jammer dat hij vrijwel nooit meer optreed, zijn nummers waren in ieder geval altijd wel erg divers en verfrissend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2015 22:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



ik word hier niet bepaald vrolijk van, en zijn releases van afgelopen 2 jaar vind/vond ik ook niet echt interessant, en dat soort tracks passen voor geen meter in de raw hype van tegenwoordig
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2015 22:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Rickzel schreef:
Dempie

Waarom? :')


Haha ik zag het een keer ergens en vond het wel geinig klinken. Ome Demp een betere voor je?

yowan schreef:
dat soort tracks passen voor geen meter in de raw hype van tegenwoordig


Als dit je maatstaf is om te bepalen wanneer iemand een goeie producer is heb je misschien gelijk :P

Die remix voor Tartaros is inderdaad een stuk minder, maar vooral Sukey vond ik echt grandioos, en er zijn nog een aantal tracks geweest die ik meer dan goed te pruimen vond. Die tracks deden me meer dan alle afgelopen releases van Chain Reaction, Act of Rage en Luna bij elkaar. Vandaar dat ik het een van de betere producers van MM vind.

Verwacht verder absoluut niet dat je het met me eens gaat worden hoor!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2015 22:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Dit meen je toch niet hopelijk? Kold Konexion hoort (in mijn ogen) bij de betere producers van Minus is More...

Kan ook zijn dat Kold Konexion gewoon niet 100% voor het produceren gaat en het meer als hobby ziet, weten wij veel. Produceren kan hij iig.


Qua creativiteit was het zeker interessant, maar ik vond het technisch gezien niet bepaald sterk. En oudere tracks waren van Outblast volgens mij. De nieuwe misschien ook wel. Geen idee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2015 23:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
yowan schreef:
dat soort tracks passen voor geen meter in de raw hype van tegenwoordig


Als dit je maatstaf is om te bepalen wanneer iemand een goeie producer is heb je misschien gelijk :P


Ik probeer een beetje de doelgroep van dit feest in gedachten te nemen en zie hier dan ook vooral RR fanboys en militanten (incl een hoop merchanise) staan. Daarnaast een hoop mensen die alleen maar meegaan met de raw hype. Ik denk dat dit soort mensen niet zitten te wachten op tracks als sukey. Ik denk ook dat niemand van hun Kold Konexion echt kent.

Ik vond Sukey en Silent Secrets 2 jaar geleden echt leuke plaatjes, ook live. Maar zeker niet bijzonder. Nu zou ik echt niet meer bij een Kold Konexion set gaan staan. Die man heeft dit jaar niks van zich laten horen of uitgebracht. Vind het meer dan logisch dat deze man er niet staat.

Ik kan dus niet echt zeggen dat deze man (nu) een goede producer is. Dat kan ik ook niet over Luna of Act of Rage zeggen. Want in mijn ogen worden hun platen door Crypsis/Radical resp. E-Force gemaakt. En hun collabs klinken meer als soloplaten van degene waarmee ze hun samenwerking doen.
Echter slaan deze tracks wél aan bij het grote publiek, dus is het in mijn ogen doodnormaal dat ze op de line-up staan..
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2015 23:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja fair enough, dat hij niet op dit feest thuis hoort ben ik ook wel met je eens. Act of Rage doet gewoon (lees: laat doen) wat het publiek van dit feest graag wilt horen. (niks mis mee, prima muziek!)

Wou alleen even benadrukken dat Kold Konexion (in ieder geval wat originaliteit betreft) voor mij totaal niet onder doet van veel van de producers van Minus is More.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2015 18:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:
Ik was er eerst 100% van overtuigt dat ik hier naar toe zou gaan maar ik begin toch ernstig te twijfelen..

Of Radical in de HmH of Gunz for Hire op Superbash.. :/


Ik ga ook naar Superbash omdat ik daar al lang en breed kaarten voor had, maar als ik dit zo lees zou ik toch echt voor Radical in de HMH gaan man :P

Gunz 4 Hire word ik absoluut niet enthousiast van ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2015 18:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:
Rickzel schreef:
Ik ga ook naar Superbash omdat ik daar al lang en breed kaarten voor had, maar als ik dit zo lees zou ik toch echt voor Radical in de HMH gaan man :P

Gunz 4 Hire word ik absoluut niet enthousiast van ofzo.


Hmm ja het is ook dat ik de line-up van Superbash iets leuker vind persoonlijk dan One Man Army. E-Force, Digital Punk, Outbreak en Regain heb ik wel een keer gezien, beide hardcore acts vind ik vreselijk en Luna interesseert met ook niet heel erg.

Op Superbash kijk ik toch ook uit naar een keer wat euforische namen (ik heb de laatste tijd vrijwel alleen raw events bezocht), maar van de andere kant; fucking album release in de fucking HMH!

Vind het moeilijk! :cry: :cry:


Haha ja kan iemand anders natuurlijk ook moeilijk voor je beslissen :D Maar hoe groter de hype om dat album wordt, hoe harder de kaartjes gaan, dus zou niet te lang wachten als ik jou was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2015 22:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat dit nog niet is uitverkocht joh, matig van de Radical Army.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2015 08:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:
Rickzel schreef:
Ik ga ook naar Superbash omdat ik daar al lang en breed kaarten voor had, maar als ik dit zo lees zou ik toch echt voor Radical in de HMH gaan man :P

Gunz 4 Hire word ik absoluut niet enthousiast van ofzo.


Hmm ja het is ook dat ik de line-up van Superbash iets leuker vind persoonlijk dan One Man Army. E-Force, Digital Punk, Outbreak en Regain heb ik wel een keer gezien, beide hardcore acts vind ik vreselijk en Luna interesseert met ook niet heel erg.

Op Superbash kijk ik toch ook uit naar een keer wat euforische namen (ik heb de laatste tijd vrijwel alleen raw events bezocht), maar van de andere kant; fucking album release in de fucking HMH!

Vind het moeilijk! :cry: :cry:


Gewoon Superbash :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2015 20:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heel de line-up van superbash (behalve G4H) heb je onderhand elke week wel op een festival kunnen zien deze zomer. Album release feestje van de enige raw artiest die zich nog weet te onderscheiden en weet te variëren lijkt me toch wel een stuk interessanter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2015 20:58 
 
Donateur
Avatar gebruiker

chas1n schreef:
Dat dit nog niet is uitverkocht joh, matig van de Radical Army.

Ik zou het enorm fijn vinden als ze de boel niet zo volproppen als met X-Q in de Ziggo. Nou was X-Q nog een aardig polonaise hollandaise tafereel maar met dit soort muziek zit ik daar echt niet op te wachten.

Begin het onderhand een beetje zat te worden dat je een artiest kunt zien totdat hij echt populair wordt zodat je vervolgens als een mongool met z'n 10en op een vierkante meter kunt gaan staan. En de betreffende artiesten maar om het hardst roepen dat 'we all love the same music right, we are all in this together'. Klopt vriend, maar jij staat lekker op de vip/backstage en ik kan alleen mn rechterhand bewegen. Om over het geld nog maar niet te beginnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2015 22:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Weinig ruimte zo strontvervelend idd & die mensen die dan door je heen beuken om erlangs te kunnen. Ja is goed maaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2015 22:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:

Begin het onderhand een beetje zat te worden dat je een artiest kunt zien totdat hij echt populair wordt zodat je vervolgens als een mongool met z'n 10en op een vierkante meter kunt gaan staan.

Precies, daar ben ik nu zo bang voor bij bijvoorbeeld Delete na zijn optreden op Supremacy. Hoorde al die rawboys roepen "Wooow die vent draait echt fuking hard!! Volgend feest gaan we weer naar hem toe!" en zelfs "Net in de scene en nu al zon dikke set!!!!"
Net in de scene :lol:

Ik vrees het ergste voor de toekomst..
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2015 22:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:/ :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2015 22:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

:lol: :lol: :lol: Wat is het toch een heerlijke scene inderdaad
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2015 22:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja afblijven man! Delete is van ons!!1!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2015 23:05 
 

Exterkate schreef:
Heeft iemand al de ontwerptekeningen kunnen bemachtigen van het stagedesign van One Man Army trouwens?

Raven
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 13  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten