Rickzel schreef:
yowan schreef:
dat soort tracks passen voor geen meter in de raw hype van tegenwoordig
Als dit je maatstaf is om te bepalen wanneer iemand een goeie producer is heb je misschien gelijk
Ik probeer een beetje de doelgroep van dit feest in gedachten te nemen en zie hier dan ook vooral RR fanboys en militanten (incl een hoop merchanise) staan. Daarnaast een hoop mensen die alleen maar meegaan met de raw hype. Ik denk dat dit soort mensen niet zitten te wachten op tracks als sukey. Ik denk ook dat niemand van hun Kold Konexion echt kent.
Ik vond Sukey en Silent Secrets 2 jaar geleden echt leuke plaatjes, ook live. Maar zeker niet bijzonder. Nu zou ik echt niet meer bij een Kold Konexion set gaan staan. Die man heeft dit jaar niks van zich laten horen of uitgebracht. Vind het meer dan logisch dat deze man er niet staat.
Ik kan dus niet echt zeggen dat deze man (nu) een goede producer is. Dat kan ik ook niet over Luna of Act of Rage zeggen. Want in mijn ogen worden hun platen door Crypsis/Radical resp. E-Force gemaakt. En hun collabs klinken meer als soloplaten van degene waarmee ze hun samenwerking doen.
Echter slaan deze tracks wél aan bij het grote publiek, dus is het in mijn ogen doodnormaal dat ze op de line-up staan..