haha watwrote:
Haha verrek die opleiding doe ik ook in Enschede
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Hoezo Destructive Tendencies? Heeft ie helemaal geen band mee, Angerfist en/of Miss K8 lijkt me logischer.wrote:dat is logisch toch? minus is more en goede vrienden van radical.wrote:Verwacht hier wel helaas de standaard namen van AoD.
Act of Rage, Crypsis, Chain Reaction...
Heb ook zo'n gevoel dat Destructive Tendencies hier staan
Alleen destructive tendencies weet ik niet zeker.![]()
Je hoeft niet te rekenen op een Cyber, Wasted Penguinz, Dirkjan DJ en DJ Zenith nee..wrote:dat is logisch toch? minus is more en goede vrienden van radical.wrote:Verwacht hier wel helaas de standaard namen van AoD.
Pak een punt!wrote:Dirkjan DJwrote:dat is logisch toch? minus is more en goede vrienden van radical.wrote:Verwacht hier wel helaas de standaard namen van AoD.
-
JHardtraxx Newbie
- 47 posts member since 2011
- last seen Jan 2022
Line up

Last edited by Koen on , edited 2 times in total.
Radical Redemption Live
Minus Militia Live
Crypsis Live
Digital Punk
E-Force
Denekamps Gespuis: Angerfist, Crucifier, Dyprax, Mc Prozac
Outbreak
Act of Rage
Destructive Tendencies
Regain
Luna
Hosted by mc Nolz
Ik neem aan dat radical de avond b2b met de artiesten staat?
Minus Militia Live
Crypsis Live
Digital Punk
E-Force
Denekamps Gespuis: Angerfist, Crucifier, Dyprax, Mc Prozac
Outbreak
Act of Rage
Destructive Tendencies
Regain
Luna
Hosted by mc Nolz
Ik neem aan dat radical de avond b2b met de artiesten staat?
Last edited by Koen on , edited 3 times in total.
Denekamp Gespuis (Angerfist, Crucifer, Dyprax & MC Prozac)wrote:(op poster staat hier nog een act)
Weliswaar redelijk voorspelbaar, maar niet echt teleurstellende line-up. Alleen Denekamps Gespuis en Destructive Tendencies zijn wel onverwacht, maar ik heb niets met hardcore.
Ja, Retaliate With Hate.wrote:Had ie nou ook een collab met DP?
-
ZHardtraxxer
- 256 posts member since 2015
- last seen Feb 2026
Crypsis Live 
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 21 days ago
Volgens mij wist jij dit zekerwrote:Verwacht hier wel helaas de standaard namen van AoD.
Alleen Crypsis live is al de moeite waard! Erg vette lijn omhoog!
Lekkere Line-up zeg!!!
Toch wel DT dat had ik niet verwacht.
Alleen nognoot van Denekamps gespuis gehoord (wel de artiesten die er lid van zijn)
Alleen nognoot van Denekamps gespuis gehoord (wel de artiesten die er lid van zijn)
Ga uw mond spoelenwrote:Lekkere Line-up zeg!!!![]()
![]()
View on YouTube
Jammer voor degene die gaan dat je Outbreak er weer hebt staan. Wordt niemand vrolijk van. Verder wel leuk (voorspelbaar) line-upje.
DT, Regain en Denekamps gespuis nou niet bepaald voorspelbaar toch? Vind juist dat ze er wel wat leuks van gemaakt hebben!wrote:Jammer voor degene die gaan dat je Outbreak er weer hebt staan. Wordt niemand vrolijk van. Verder wel leuk (voorspelbaar) line-upje.
Inderdaadwrote:Jammer voor degene die gaan dat je Outbreak er weer hebt staan. Wordt niemand vrolijk van. Verder wel leuk (voorspelbaar) line-upje.
Vet voor Regain inderdaad en die hardcore acts niet verwacht. Maar bedoelde verder gewoon de MiM stalling in de line-up, wat logisch is natuurlijkwrote:DT, Regain en Denekamps gespuis nou niet bepaald voorspelbaar toch? Vind juist dat ze er wel wat leuks van gemaakt hebben!wrote:Jammer voor degene die gaan dat je Outbreak er weer hebt staan. Wordt niemand vrolijk van. Verder wel leuk (voorspelbaar) line-upje.
-
PHardtraxx Veteran
- 5058 posts member since 2013
- last seen 4 hours ago
Van optie tot niet aanwezig. Lineup is niet interesant genoeg
Ja precies wat je zegt, maar het had in mijn ogen nog een stuk voorspelbaarder kunnen zijn vgm! Dit is in mijn ogen voldoende verassende namen met de verplichte acts die mensen graag willen zien op een feest met de naam van Dempie er op.wrote:Vet voor Regain inderdaad en die hardcore acts niet verwacht. Maar bedoelde verder gewoon de MiM stalling in de line-up, wat logisch is natuurlijkwrote:DT, Regain en Denekamps gespuis nou niet bepaald voorspelbaar toch? Vind juist dat ze er wel wat leuks van gemaakt hebben!wrote:Jammer voor degene die gaan dat je Outbreak er weer hebt staan. Wordt niemand vrolijk van. Verder wel leuk (voorspelbaar) line-upje.. Vind het een prima line-upje verder hoor, daar niet van.