Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 13  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2015 15:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:

Haha verrek die opleiding doe ik ook in Enschede :lol:


haha wat :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2015 11:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

tourtje schreef:
Bloemetjesgordijn schreef:
Verwacht hier wel helaas de standaard namen van AoD.
Act of Rage, Crypsis, Chain Reaction...

Heb ook zo'n gevoel dat Destructive Tendencies hier staan :P


dat is logisch toch? minus is more en goede vrienden van radical.

Alleen destructive tendencies weet ik niet zeker. :/ xd

Hoezo Destructive Tendencies? Heeft ie helemaal geen band mee, Angerfist en/of Miss K8 lijkt me logischer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2015 11:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

tourtje schreef:
Bloemetjesgordijn schreef:
Verwacht hier wel helaas de standaard namen van AoD.
Act of Rage, Crypsis, Chain Reaction...

Heb ook zo'n gevoel dat Destructive Tendencies hier staan :P


dat is logisch toch? minus is more en goede vrienden van radical.


Je hoeft niet te rekenen op een Cyber, Wasted Penguinz, Dirkjan DJ en DJ Zenith nee..

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2015 11:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Blear schreef:
tourtje schreef:
Bloemetjesgordijn schreef:
Verwacht hier wel helaas de standaard namen van AoD.
Act of Rage, Crypsis, Chain Reaction...

Heb ook zo'n gevoel dat Destructive Tendencies hier staan :P


dat is logisch toch? minus is more en goede vrienden van radical.

Dirkjan DJ
:lol:

Pak een punt! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2015 12:01 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Beter draait iemand die
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2015 21:51 
 
Hardtraxx Newbie

Line up

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2015 21:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2015 22:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Radical Redemption Live
Minus Militia Live
Crypsis Live
Digital Punk
E-Force
Denekamps Gespuis: Angerfist, Crucifier, Dyprax, Mc Prozac
Outbreak
Act of Rage
Destructive Tendencies
Regain
Luna
Hosted by mc Nolz


Ik neem aan dat radical de avond b2b met de artiesten staat?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2015 22:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

provehito schreef:
(op poster staat hier nog een act)


Denekamp Gespuis (Angerfist, Crucifer, Dyprax & MC Prozac)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2015 22:23 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Geen verkeerde lijn zeg.. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2015 23:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Weliswaar redelijk voorspelbaar, maar niet echt teleurstellende line-up. Alleen Denekamps Gespuis en Destructive Tendencies zijn wel onverwacht, maar ik heb niets met hardcore.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2015 23:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Had ie nou ook een collab met DP?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2015 00:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

sonnebloem schreef:
Had ie nou ook een collab met DP?

Ja, Retaliate With Hate.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2015 01:27 
 
Hardtraxxer

Crypsis Live :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2015 02:53 
 
Hardtraxx Veteran

Bloemetjesgordijn schreef:
Verwacht hier wel helaas de standaard namen van AoD.
Act of Rage, Crypsis, Chain Reaction...

Heb ook zo'n gevoel dat Destructive Tendencies hier staan :P

Volgens mij wist jij dit zeker :) voor de line up bekend was ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2015 03:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alleen Crypsis live is al de moeite waard! Erg vette lijn omhoog!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2015 08:04 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Crypsis live!!!!!!!!!!!!!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2015 11:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lekkere Line-up zeg!!! :thumbsup: :love:
Toch wel DT dat had ik niet verwacht.
Alleen nognoot van Denekamps gespuis gehoord (wel de artiesten die er lid van zijn)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2015 12:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

tourtje schreef:
Lekkere Line-up zeg!!! :thumbsup: :love:
Toch wel DT dat had ik niet verwacht.
Alleen nognoot van Denekamps gespuis gehoord (wel de artiesten die er lid van zijn)


Ga uw mond spoelen :mad: !!

Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2015 13:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jammer voor degene die gaan dat je Outbreak er weer hebt staan. Wordt niemand vrolijk van. Verder wel leuk (voorspelbaar) line-upje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2015 13:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

chas1n schreef:
Jammer voor degene die gaan dat je Outbreak er weer hebt staan. Wordt niemand vrolijk van. Verder wel leuk (voorspelbaar) line-upje.


DT, Regain en Denekamps gespuis nou niet bepaald voorspelbaar toch? Vind juist dat ze er wel wat leuks van gemaakt hebben!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2015 14:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

chas1n schreef:
Jammer voor degene die gaan dat je Outbreak er weer hebt staan. Wordt niemand vrolijk van. Verder wel leuk (voorspelbaar) line-upje.


Inderdaad :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2015 14:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
chas1n schreef:
Jammer voor degene die gaan dat je Outbreak er weer hebt staan. Wordt niemand vrolijk van. Verder wel leuk (voorspelbaar) line-upje.


DT, Regain en Denekamps gespuis nou niet bepaald voorspelbaar toch? Vind juist dat ze er wel wat leuks van gemaakt hebben!


Vet voor Regain inderdaad en die hardcore acts niet verwacht. Maar bedoelde verder gewoon de MiM stalling in de line-up, wat logisch is natuurlijk :P . Vind het een prima line-upje verder hoor, daar niet van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2015 14:21 
 
Hardtraxx Veteran

Van optie tot niet aanwezig. Lineup is niet interesant genoeg
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2015 17:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

chas1n schreef:
Rickzel schreef:
chas1n schreef:
Jammer voor degene die gaan dat je Outbreak er weer hebt staan. Wordt niemand vrolijk van. Verder wel leuk (voorspelbaar) line-upje.


DT, Regain en Denekamps gespuis nou niet bepaald voorspelbaar toch? Vind juist dat ze er wel wat leuks van gemaakt hebben!


Vet voor Regain inderdaad en die hardcore acts niet verwacht. Maar bedoelde verder gewoon de MiM stalling in de line-up, wat logisch is natuurlijk :P . Vind het een prima line-upje verder hoor, daar niet van.


Ja precies wat je zegt, maar het had in mijn ogen nog een stuk voorspelbaarder kunnen zijn vgm! Dit is in mijn ogen voldoende verassende namen met de verplichte acts die mensen graag willen zien op een feest met de naam van Dempie er op.
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 13  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten