Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2013 21:12 
 
Hardtraxx Elite

zaterdag 7 december 2013
22:00 - 07:00
Westerunie
Amsterdam

Line-up

ACTI
Alex Kidd
BRK3 Australië
Donnie Darko
Geck-e
Two Times Four

Citaat:
On the 7th of december, QULT will host a full extra area for you to discover.

After much consideration we decided that our planned “chill out” was way to chilled out for the B-DAY party we have planned for you. So… we decided to make it a full extra area! This means: more choice in QULT sounds, more wandering around and definitely more B-DAY party!


Les Tronchiennes | Belgische Beukers
Eyoung | Techno / Electro sandwich
Sub Under | Ram-Techno
S1ngular | Next-Gen Electrohouse
DJ Rik aka Geck-e | Speciale traktatie!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2013 21:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aanwezig duh.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2013 21:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Holy shit. Ik ga nu twijfelen om te gaan op mijn eigen verjaardag. (overigens verander in de maand van 12 ipv 13 ;))
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2013 21:52 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ook hier een twijfel :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2013 21:55 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Twijfel waarover? Deze kun je gewoon niet missen.

Extra lange editie (tot 7u), de vetste QULT artiesten en tot aan je knieën in de confetti. Feestje!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2013 21:57 
 
Hardtraxx Elite

Eindelijk een keer naar Qult, werd tijd.. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2013 22:07 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Als ik wat mensen meekrijg ben ik sowieso aanwezig, wordt er steeds nieuwsgieriger naar!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2013 22:34 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Geck-o schreef:
Twijfel waarover? Deze kun je gewoon niet missen.

Extra lange editie (tot 7u), de vetste QULT artiesten en tot aan je knieën in de confetti. Feestje!!


Geld :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2013 00:45 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Aanwezig! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2013 08:15 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Geck-o schreef:
Twijfel waarover? Deze kun je gewoon niet missen.

Extra lange editie (tot 7u), de vetste QULT artiesten en tot aan je knieën in de confetti. Feestje!!


... *zucht*

Geen ruimte tot twijfel; gewoon niet aanwezig.

Wij missen het Qult-gevoel juist bij deze line-up.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2013 10:42 
 
Hardtraxx Veteran

Wij? Schizofrene trekjes?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2013 10:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hoebedoelje schreef:
Geck-o schreef:
Twijfel waarover? Deze kun je gewoon niet missen.

Extra lange editie (tot 7u), de vetste QULT artiesten en tot aan je knieën in de confetti. Feestje!!


... *zucht*

Geen ruimte tot twijfel; gewoon niet aanwezig.

Wij missen het Qult-gevoel juist bij deze line-up.

Alle vaste Qult artiesten die de sound representeren zijn er, maar "wij" missen de sound...
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2013 10:50 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Firetrap schreef:
Wij? Schizofrene trekjes?


Wij als in 'mijn vriendin en ik'. Degene waarmee ik feesten afstruin.

Duidelijk? ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2013 10:51 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Alle vaste Qult artiesten die de sound representeren zijn er, maar "wij" missen de sound...


Alle 'vaste' artiesten sinds Qult #6 inderdaad.

Weleens geweest naar de eerdere Qult's en Qlub Underground's?

Daar was een andere sound en een andere sfeer. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2013 12:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kaartje binnen, wordt echt geweldig dit :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2013 17:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Begin steeds meer verliefd te worden op de Qult sound.
Denk wel dat ik aanwezig ben :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2013 17:52 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hier mijn verjaardag vieren :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2013 18:01 
 
Hardtraxx Veteran

hoebedoelje schreef:
Firetrap schreef:
Wij? Schizofrene trekjes?


Wij als in 'mijn vriendin en ik'. Degene waarmee ik feesten afstruin.

Duidelijk? ;)


JA!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2013 19:42 
 
Hardtraxx Veteran

Ben het wel eens met hoebedoelje. 2 à 3 namen komen keer op keer terug. Iets meer variatie mag natuurlijk altijd..
Waarom trouwens niet uitpakken met wat meer artiesten zoals bv. Qult#2?

Pluspunten voor Alex Kidd en BRK3 trouwens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2013 20:06 
 
Hardtraxx Veteran

Aan de line-up ligt het in ieder geval niet. Lijkt me erg gaaf!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2013 21:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nemesyz schreef:
Hier mijn verjaardag vieren :yay:

:love:

Dan moet ik wel heen natuurlijk :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2013 01:55 
 
Hardtraxx Addict

Twijfels. Vond het volk de vorige editie ronduit kut..
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2013 07:57 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik wil trouwens niet vervelend doen hoor, maar... :

feesten/qult-10-07-12-2013-westerunie-amsterdam-t38599.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2013 14:54 
 

Stel je niet aan en je weet heel goed dat het vervelend is. Het actieve topic moet blijven, deze dus.

Kaarten besteld samen met Tessa en Spectre. Wordt een goeie! Eerste keer qult, mijn voorwaarde is altijd Geck-e + acti geweest. Nu met BRK3 en Donnie Darko erbij is het geen twijfel meer.

Zwaar veel zin!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2013 15:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Aanwezig hoor! 1ste keer Qult!
1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten