Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2013 21:47 
 
Hardtraxx Elite

Weekje en dan lekker dansenn :yay: :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2013 12:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zeer grote kans dat ik ook aanwezig ben. Verjaardagje vieren!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2013 16:05 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Onthafloorx schreef:
Weekje en dan lekker dansenn :yay: :clap:


Khadber schreef:
Zeer grote kans dat ik ook aanwezig ben. Verjaardagje vieren!


Samen dansjes doen? :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2013 03:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Godverdomme eindelijk aanwezig godverdomme. zin in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2013 13:52 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Zeer grote kans dat ik ook aanwezig ben. Verjaardagje vieren!


Ha, jij ook al :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2013 14:31 
 
Hardtraxxer

Nog even de werkweek overleven en dan lekker dansjes maken (L) En eerst lekker eten in Amsterdam voor Nemesyz birthday :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2013 15:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Moet je toch eens voordoen hoe je dansjes maakt, persoonlijk lukt het me alleen maar om ze uit te voeren :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2013 18:28 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Moet je toch eens voordoen hoe je dansjes maakt, persoonlijk lukt het me alleen maar om ze uit te voeren :(


Tessa maakt dansjes, dat wil jij niet weten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2013 23:22 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Lijkt me echt gaaf om hier een keer heen te gaan, misschien de volgende editie aanwezig dus :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2013 15:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Definitief aanwezig :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2013 16:05 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2013 16:27 
 

ohja ik ben er ook bij
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2013 19:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DJ Rik
Donnie Darko
Acti
Singular
Geck-e
Alex kidd

Zo ga ik het denk ik maar doen dan :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2013 20:13 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Vooral zin in Rik, ACTI, Geck-e, Eyoung en S1ngular. Voor de duidelijkheid, S1ngular = 50% Phuture Noize
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2013 21:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
DJ Rik
Donnie Darko
Acti
Singular
Geck-e
Alex kidd

Zo ga ik het denk ik maar doen dan :cool:

Precies dit :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2013 22:10 
 
Artiest

Nemesyz schreef:
Vooral zin in Rik, ACTI, Geck-e, Eyoung en S1ngular. Voor de duidelijkheid, S1ngular = 50% Phuture Noize


Yessir! Alleen even voor de duidelijk ik doe alleen de producties. :)

Helaas kan ik er zelf niet bij zijn want we hebben zelf een gig.

Have fun iedereen! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2013 22:16 
 

PhutureNoize schreef:
Nemesyz schreef:
Vooral zin in Rik, ACTI, Geck-e, Eyoung en S1ngular. Voor de duidelijkheid, S1ngular = 50% Phuture Noize


Yessir! Alleen even voor de duidelijk ik doe alleen de producties. :)

Helaas kan ik er zelf niet bij zijn want we hebben zelf een gig.

Have fun iedereen! :)



Hoi :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2013 12:25 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik wil gaaaaaaaaaan ..
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2013 12:33 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Klos schreef:
Ik wil gaaaaaaaaaan ..


gekkie
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2013 12:41 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Kevin-Raw schreef:
Klos schreef:
Ik wil gaaaaaaaaaan ..


gekkie

:lol:

http://www.dumpert.nl/mediabase/6535382/1a856c9c/wachten_voor_het_stoplicht.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2013 12:55 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hier zou een Hardtraxx meeting wel op de plaats zijn. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2013 13:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee joh, Westerunie is klein zat. Loop 2 rondjes en je hebt onderhand iedereen gezien xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2013 13:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Waar is die 2de zaal eigenlijk?
Ben al een aantal keer in Westerunie geweest, nooit geweten dat er meerdere ruimtes waren.


Oh en ik ben ook aanwezig. heb er zin in! Eindelijk een keer eyoung horen draaien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2013 14:00 
 

hoebedoelje schreef:
Hier zou een Hardtraxx meeting wel op de plaats zijn. :P

hardtraxx meetings zijn zooo 2 jaar geleden - toen hardtraxx nog leuk en gezellig was -
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2013 14:00 
 
Donateur
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
Nee joh, Westerunie is klein zat. Loop 2 rondjes en je hebt onderhand iedereen gezien xd


:D
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten