Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2013 16:16 
 
Hardtraxxer

Nazale schreef:
Stel je niet aan en je weet heel goed dat het vervelend is. Het actieve topic moet blijven, deze dus.

Kaarten besteld samen met Tessa en Spectre. Wordt een goeie! Eerste keer qult, mijn voorwaarde is altijd Geck-e + acti geweest. Nu met BRK3 en Donnie Darko erbij is het geen twijfel meer.

Zwaar veel zin!


Zwaar veel zin in :yay: Staat al veel te lang op het lijstje :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2013 16:47 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik doe mee met de hype en ga er ook een keertje kijken. Dit is qua softere muziek wel precies mijn ding :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2013 21:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tickets binnen!!!! #JOIN #THE #QULT
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2013 21:14 
 
Hardtraxxer

Henk-Jan schreef:
Tickets binnen!!!! #JOIN #THE #QULT
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2013 16:07 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Jep, thanks HJ
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2013 16:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kan helaas niet, Qult staat nog steeds in het verlanglijstje.. helaas!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2013 16:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klos schreef:
Jep, thanks HJ

Wut? Ga je? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2013 17:06 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Mr Lellebel schreef:
Klos schreef:
Jep, thanks HJ

Wut? Ga je? :D

^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2013 17:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klos schreef:
Mr Lellebel schreef:
Klos schreef:
Jep, thanks HJ

Wut? Ga je? :D

^^

:yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2013 00:44 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

100% Aanwezig. Ticket in de pocket :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2013 14:59 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Oordoppen mee en in, het geluid staat altijd schel en bijzonder hard. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2013 19:03 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

hoebedoelje schreef:
Oordoppen mee en in, het geluid staat altijd schel en bijzonder hard. :thumbup:

Komt goed
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2013 19:20 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Aanwezig :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2013 08:29 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ze hebben nog niet alle informatie gegeven zie ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2013 11:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

hoebedoelje schreef:
Ze hebben nog niet alle informatie gegeven zie ik.


Hoe bedoel je?


lol zo grappig
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2013 13:37 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

hoebedoelje schreef:
Ze hebben nog niet alle informatie gegeven zie ik.

Nee helaas niet -.-

Extra area

Les Tronchiennes | Belgische Beukers
Eyoung | Techno / Electro sandwich
Sub Under | Ram-Techno
S1ngular | Next-Gen Electrohouse
DJ Rik aka Geck-e | Speciale traktatie!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2013 17:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nice tweede area :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2013 17:39 
 
Hardtraxx Veteran

Eyoung. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2013 17:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

bRt_ schreef:
Eyoung. :worship:

Ga jij ook? :P Wil je wel eens meeten :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2013 17:58 
 
Hardtraxx Veteran

Mr Lellebel schreef:
Ga jij ook? :P Wil je wel eens meeten :$

Nee. Nam me altijd voor om de volgende te gaan, maar dat is er eigenlijk nooit van gekomen. Probleem is in ieder geval het vervoer. Heb geen zin om 2 uur en 6 min te rijden (enkel) en waarschijnlijk ook nog eens alleen, dusja. Wie weet komt het er wel eens van, haha.
Wat dat meeten betreft, komt goed. Geduld zou ik zeggen! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2013 18:09 
 
Artiest
Avatar gebruiker

hdhessel schreef:
Extra area

Les Tronchiennes | Belgische Beukers
Eyoung | Techno / Electro sandwich
Sub Under | Ram-Techno
S1ngular | Next-Gen Electrohouse
DJ Rik aka Geck-e | Speciale traktatie!

:thumbsup:

Kan de lineup en info in de openingspost komen ipv enkelt de poster? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2013 18:13 
 
Hardtraxx Veteran

Geck-o schreef:
Kan de lineup en info in de openingspost komen ipv enkelt de poster? :)

:thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2013 18:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

EYOUNG! Jaha, eindelijk! :drool: Hopelijk kan ik erbij zijn en 'm supporten!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2013 18:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

bRt_ schreef:
Mr Lellebel schreef:
Ga jij ook? :P Wil je wel eens meeten :$

Nee. Nam me altijd voor om de volgende te gaan, maar dat is er eigenlijk nooit van gekomen. Probleem is in ieder geval het vervoer. Heb geen zin om 2 uur en 6 min te rijden (enkel) en waarschijnlijk ook nog eens alleen, dusja. Wie weet komt het er wel eens van, haha.
Wat dat meeten betreft, dat zal er ook wel eens aankomen. Geduld zou ik zeggen! :P

Aha oke, dat is wel lastig ja, flink eind reizen dus :thumbup: Maar het meeten komt vanzelf dan wel ja :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2013 22:18 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Benieuwd naar dj rik haha
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten