Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2013 11:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Jaaaa ook ik heb weer genoten.
Altijd zo'n goed sfeertje bij Qult, echt iedereen gaat helemaal los. :thumbsup:
En kleine zaal beneden was ook erg goede toevoeging. Nog een stukje Eyoung meegepakt wat erg lekker klonk.

Ben ook wel benieuwd naar de tracklists. Bij ACTI had ik some gewoon het idee dat ik naar een rawstyle versie van zijn subground sound aan het luisteren was. Beukte aardig door op een begeven moment.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2013 13:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit was mijn eerste Qult maar zeker niet mijn laatste! Wat een episch feest was dit zeg! Kwam binnen tijdens Donnie Darko en die beukte er al aardig op los! Acti was in het begin een beetje tegenvallend, (op vicker na dan. Your son is dead, DEAD? howww? DIED ON A OVERDOSE! Rengdengbeng :yay: )
Daarna even by eyoung gaan kijken wat pure porno was, daar ook nog een paar HT'ers getroffen. Niet overdreven veel gesocialized was voor de verandering met me vriendin. BRK3 was ook wel grappig, platenkeuze was niet heel speciaal maar hij is altijd wel in staat zijn energie aan het publiek over te brengen. Geck-e was zoals altijd magistraal (unison live :loving: ). Moeilijk om daar over heen te komen als alex kidd. Achteraf bleek dit geen probleem te zijn want wat een beukplaten had deze held meegenomen :worship: Achteraf beter met de auto kunnen gaan. Vanaf 6 uur was ik gesloopt.

++++Sfeer!!
+++ Locatie
++ Performance van dj's
+Heineken flesjes

-Wc's (veel te weinig)
--Barpersoneel was niet altijd even snel
--- Eigenlijk te druk
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2013 14:15 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Jordi schreef:
--- Eigenlijk te druk


Dat is QULT.

Jordi schreef:
Daarna even by eyoung gaan kijken wat pure porno was


:thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2013 14:16 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Koelkast schreef:
En kleine zaal beneden was ook erg goede toevoeging.


De temperatuur beneden was ook erg aangenaam.

Perfecte toevoeging. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2013 14:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hoebedoelje schreef:
Koelkast schreef:
En kleine zaal beneden was ook erg goede toevoeging.


De temperatuur beneden was ook erg aangenaam.

Perfecte toevoeging. :thumbsup:

Helemaal mee eens, en als je even klaar was met de drukte boven kon je er heerlijk terecht :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2013 10:08 
 
Hardtraxxer

Henk-Jan schreef:
hoebedoelje schreef:
Koelkast schreef:
En kleine zaal beneden was ook erg goede toevoeging.


De temperatuur beneden was ook erg aangenaam.

Perfecte toevoeging. :thumbsup:

Helemaal mee eens, en als je even klaar was met de drukte boven kon je er heerlijk terecht :D


Goh wat was die area beneden toch een aanwinst... :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2013 10:39 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Tessa schreef:
Goh wat was die area beneden toch een aanwinst... :P


Het was de reden voor ons om een ticket te kopen, anders waren wij in ieder geval helemaal niet van de partij geweest afgelopen zaterdag. -.-
Vorige  1, 2, 3, 4, 5
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten