Dit was mijn eerste Qult maar zeker niet mijn laatste! Wat een episch feest was dit zeg! Kwam binnen tijdens Donnie Darko en die beukte er al aardig op los! Acti was in het begin een beetje tegenvallend, (op vicker na dan.
Your son is dead, DEAD? howww? DIED ON A OVERDOSE! Rengdengbeng
)
Daarna even by eyoung gaan kijken wat pure porno was, daar ook nog een paar HT'ers getroffen. Niet overdreven veel gesocialized was voor de verandering met me vriendin. BRK3 was ook wel grappig, platenkeuze was niet heel speciaal maar hij is altijd wel in staat zijn energie aan het publiek over te brengen. Geck-e was zoals altijd magistraal (unison live

). Moeilijk om daar over heen te komen als alex kidd. Achteraf bleek dit geen probleem te zijn want wat een beukplaten had deze held meegenomen

Achteraf beter met de auto kunnen gaan. Vanaf 6 uur was ik gesloopt.
++++Sfeer!!
+++ Locatie
++ Performance van dj's
+Heineken flesjes
-Wc's (veel te weinig)
--Barpersoneel was niet altijd even snel
--- Eigenlijk te druk