Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2013 20:44 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Iemand tips hoe je er het beste met het OV komt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2013 21:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

hdhessel schreef:
Iemand tips hoe je er het beste met het OV komt?


Citaat:
Openbaar vervoer
Vanaf Amsterdam Centraal Station is de WesterUnie te bereiken met buslijn 21. Vanuit de stad kan je ook met Tram 10 bij de WesterUnie komen. In beide gevallen stap je uit op de halte Van Limburg-Stirumstraat.


Maar lopend ook goed te doen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2013 21:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

OV fiets :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2013 14:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik kom Eyoung supporten! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2013 15:30 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Edwinn schreef:
Ik kom Eyoung supporten! :thumbup:


Dat is je geraden ook! :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2013 21:37 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Uitverkocht :D Zin aan :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2013 10:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik dacht de naam van S1ngular al ergens een keer eerder gezien te hebben. Erg veel zin in vanavond!

Btw: Eyoung komt uit Hillegom toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2013 11:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

nvm
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2013 15:04 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Tot vanavond!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2013 17:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Ik dacht de naam van S1ngular al ergens een keer eerder gezien te hebben. Erg veel zin in vanavond!

Btw: Eyoung komt uit Hillegom toch?


S1ngular is volgens mij Phuture Noize of 1 iemand daarvan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2013 17:28 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

TondH schreef:
Khadber schreef:
Ik dacht de naam van S1ngular al ergens een keer eerder gezien te hebben. Erg veel zin in vanavond!

Btw: Eyoung komt uit Hillegom toch?


S1ngular is volgens mij Phuture Noize of 1 iemand daarvan.


1 van Phuture Noize produceert voor S1ngular :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2013 02:28 
 
Hardtraxxer

de live uitzending klinkt best wel heel goed! volgende keer toch maar een kijkje wagen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2013 10:34 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Echt genoten :D Leuk om Stan, Floor en Jordi te ontmoeten :P En dan Geck-E die met Meow Machine eindigd :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2013 15:38 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Was erg gaaf ^^
Prima locatie ook, alleen was het vaak wel nét iets te druk in de grote zaal.
Setjes van Eyoung, Rik en Geck-e waren de uitschieters zoals verwacht :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2013 16:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit feest: :worship:!
Toppers vond ik Donnie Darko, Acti en Geck-e (met name die eerste paar platen, ziek!). BRK3 vond ik fijn voor de afwisseling, Rik had heerlijke classics, Alex Kidd eigenlijk iets te hard en eentonig voor mijn smaak.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2013 19:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ontzettend genoten hier. Heerlijke muziek :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2013 19:17 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Heerlijk feestje ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2013 19:39 
 

:thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2013 23:35 
 
Hardtraxxer

Wist totaal niet wat ik er van moest verwachten, verwachtte dan ook eigenlijk weinig.
Maar dit was nou ook niet wat ik er dan wel van verwachtte :P
Wel een heel tof feestje!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2013 23:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mocambo schreef:
Wist totaal niet wat ik er van moest verwachten, verwachtte dan ook eigenlijk weinig.
Maar dit was nou ook niet wat ik er dan wel van verwachtte :P
Wel een heel tof feestje!

Onwijs vervelende vent ben jij :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2013 23:57 
 
Hardtraxxer

Mr Lellebel schreef:
Mocambo schreef:
Wist totaal niet wat ik er van moest verwachten, verwachtte dan ook eigenlijk weinig.
Maar dit was nou ook niet wat ik er dan wel van verwachtte :P
Wel een heel tof feestje!

Onwijs vervelende vent ben jij :love:

Ik houd ook van jou.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2013 08:12 
 
Donateur
Avatar gebruiker

De 'kleine' zaal beneden is een absolute plus voor Qult, erg goede sfeer.

De drukte, hitte en stank was boven weer walgelijk als vanouds.

Laatste paar tracks van Donnie Darko sloegen er goed in.

Eyoung... :bomb:

Ps. QULT memorabilia gescoord! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2013 09:42 
 
Hardtraxxer

Wauw! Ik wist echt niet of ik dit vet ging vinden, maar het was echt een heerlijk feest! Dikke plus voor Donnie Darko, Eyoung & Geck-e! Acti maar een half uurtje meegekregen, omdat ik naar Eyoung ging.

Was zeker niet mijn laatste Qult :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2013 17:30 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Het was echt vet! Techno is niet mijn ding, maar al die zware shit van Donnie en Acti bijvoorbeeld, ging goed door de maag :D
Was gezellig, ben er zeker weer bij de volgende editie
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2013 21:19 
 

Ja was leuk. Altijd fijn sfeertje op Qult-evenementjes. :cool:

Heb genoten, maar vond Alex Kidd een beetje tegenvallen ten opzichte van eerdere setjes. Toen ook maar naar huis gegaan.
Wat was dat barpersoneel overigens TRAAG!
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten